Zo gek jij het wil en de desigers het willen maken. Lompehork en donroyco denkelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef Dimens het volgende:
Ik heb dus een award gewonnen, maar wat is de bedoeling van het maken van zo'n UI en wie gaat ze maken? Ik heb liever een tag of zo.
Meh maar ik kan het zelf ook maken. Ik weet dan ik nu zeur, maar een tagje vind ik leuker. Heb ik toch wel verdiend na het winnen van 2 verkiezingen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gek jij het wil en de desigers het willen maken. Lompehork en donroyco denkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh maar ik kan het zelf ook maken. Ik weet dan ik nu zeur, maar een tagje vind ik leuker. Heb ik toch wel verdiend na het winnen van 2 verkiezingen?
Het zijn altijd UI's geweest, en geen tagjes, dus dat blijft zo. De yvonneawards komen er weer aan, daar zijn tagjes mee te verdienenquote:
Je kansen om DIG-mod te worden dalen door deze post aanzienlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh maar ik kan het zelf ook maken. Ik weet dan ik nu zeur, maar een tagje vind ik leuker. Heb ik toch wel verdiend na het winnen van 2 verkiezingen?
En ik had nog wel op hem gestemd als beste MOD materiaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kansen om DIG-mod te worden dalen door deze post aanzienlijk.
Komt ie zeuren dat een UI weer niet genoeg is, meneer moet een tagje hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik had nog wel op hem gestemd als beste MOD materiaal
Ja wat een zeikerd hequote:Op donderdag 3 januari 2013 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt ie zeuren dat een UI weer niet genoeg is, meneer moet een tagje hebben.
Dubbeldrank heeft de positie als mod al. Als ik echt de kans had om moderator te worden, had ik dat waarschijnlijk allang geweest.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kansen om DIG-mod te worden dalen door deze post aanzienlijk.
Kapitein kapsones hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dubbeldrank heeft de positie als mod al. Als ik echt de kans had om moderator te worden, had ik dat waarschijnlijk allang geweest.
Ik denk dat er hier nog veel meer mensen rondlopen met modpotentie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg hiermee dat ik blijkbaar niet de capaciteiten heb om moderator te worden.
En blijkbaar meer potentie dan ik heb.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier nog veel meer mensen rondlopen met modpotentie.
Twee versies gemaakt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:05 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n huidige UI, met daarin (fadend in en uit) 'Zuurste exmod'
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |