PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
teringquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
4e Melbourne item, nu wil ik Rojas wel hebben
leijerquote:
Die ene keeper van 43 overall is 43 jaar oud. Hij is de enige speler die even oud is als zijn overallquote:
Ik hoop dat QPR vlak voor tijd een goaltje scoortquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Wat is Chelsea slechttttttttttttttttttt vandaag. 0 kansen eerste helft..wat een bagger. Snel Mata en/of Hazard erin aub, anders val ik in slaap
HATERquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat QPR vlak voor tijd een goaltje scoortIk kijk het overigens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een leuk goaltje van vriend Taarabt zou fijn zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat QPR vlak voor tijd een goaltje scoortIk kijk het overigens niet.
Wie is dat, Diouf?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt, check de twitter maar
https://twitter.com/NewportCounty
Dit is ook echt
[ afbeelding ]
Ga dan Newcastle-Everton kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Wat is Chelsea slechttttttttttttttttttt vandaag. 0 kansen eerste helft..wat een bagger. Snel Mata en/of Hazard erin aub, anders val ik in slaap
Dat is mijn 2e scherm jaquote:
jupquote:
metquote:
Tealcquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
Al lijkt hij steeds meer op:
[ afbeelding ]
Ze hebben 100 wedstrijden gespeeld afgelopen week johquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was hij niet geschorst voor de kopstoot?
maar 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was hij niet geschorst voor de kopstoot?
Ik dacht dat hij iets van 7 wedstrijden kreeg fzoquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben 100 wedstrijden gespeeld afgelopen week joh
Wat een goal van Baines
Was wel wat speculatie over omdat hij echt veel rare dingen deed tijdens die pot, maar hij is alleen voor de kopstoot geschorst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij iets van 7 wedstrijden kreeg fzo
quote:
Wordquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met Arteta als enige CM wordt je wel overlopen..
inb4 5-2-2-1quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:01 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik pak hier wel een mooie winst op
#voluitgeschrevensommigemensenlettenechtnietop
Eerder een IF RvPquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:01 schreef Peefiee het volgende:
SIF Suarez mag er nu toch wel een keertje komen
quote:
Hij is rond de 90k waardquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 5-2-2-1
Hoeveel is hij dan waard op de PS3?
Als je het over homo zijn hebt jaquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik las net dat West Ham waarschijnlijk Douglas (Twente) gaat contracteren.
van Persie is hier de oud feyenoorderquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het over homo zijn hebt ja
En ajax is de homoclub van Nederlandquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
van Persie is hier de oud feyenoorder
Hand in handquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
Homo's lopen anders niet hand in hand, dan worden ze geklapt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het over homo zijn hebt ja
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door nietsquote:
Goeie, goed over nagedacht ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
Grrr daar heb ik er nog een aantal van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Een paar miljoen noem ik niet nietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
cupquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
Jammer 1-0 Chelsea. Maar weer Liverpool kijke
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.quote:
Werd afgekeurdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0
tips hoe ik het dan moet oplossen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met Arteta als enige CM word je wel overlopen..
ooh...quote:
aha vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yoloquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds geen IF Davies op de markt. Ik zou wel silver packs openen als er niet 3 bronze IFs uit warenDe fitnesses gaan nu alweer redelijk snel weg voor 200.
Doe normaal mongool!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yolo
Dat kan alleen als je een andere opstelling neemt of meer dan 3 spelers wijzigt. Gewoon spelen dus en als het echt slecht gaat pas veranderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tips hoe ik het dan moet oplossen?
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oepsquote:
hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oeps
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
Goede avond allemaal!
Er wordt weer flink wat afgevloekt zie ik al wel
Celeb-relquote:
2 weken geleden heeft ze nog een trio met Ali B gehad hoorquote:
Doe normaal man!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oeps
homo.quote:
Shaun Wright Phillipsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
QPRWie scoorde er, als het een silver is wordt die nu gepricefixed
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
QPRWie scoorde er, als het een silver is wordt die nu gepricefixed
Bod is geaccepteerd en hij zit op de tribune bij Chelsea nu terwijl NCU gewoon ook bezig is..dat is een kwestie van tijd dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
Waar is Ba? Die is nog niet verkocht tog?
Zit al niet meer bij de selectie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
Waar is Ba? Die is nog niet verkocht tog?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bod is geaccepteerd en hij zit op de tribune bij Chelsea nu terwijl NCU gewoon ook bezig is..dat is een kwestie van tijd dus
okquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ey ik doe mee
heb net batta gekregen van een 5atb brazil-team![]()
In 4-5-1 had ik zo iets gemaakt:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tips hoe ik het dan moet oplossen?
Kakuta was een groter talent..quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Obertan werd altijd als groot talent gezien maar die bakt er helemaal niets van
Diaby CAM...doe dan Cabaye..quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In 4-5-1 had ik zo iets gemaakt:
[ afbeelding ]
Alleen 451 is imo niet een goede crossformatie dus het strekste punt van Jones benut je niet.
Dat is je vader.quote:
Beste zilveren CM in het spel vind ik.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste zilveren CM in het spel vind ik.
Gaat Rojas op xbox ook voor 100+k? =[quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk is er een IF Davies op de markt en dan is hij net weer van iemand met als teamnaam SWEATY FC
Veel meer, de eerste 2 gingen voor rond de 280k.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gaat Rojas op xbox ook voor 100+k? =[
Wat keek Sylvie toen nog geilquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren ze toen nog schattig allemaal
Sylvie Meisquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Immersquote:
Helaas gebruikt sylvie al een tijdje de make-up van Jack van Gelderquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar wat je geil kijken vindtquote:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/fifa13quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Luukiee09 het volgende:
Wat is die link waar je alle fifa pro clus kan zien? Waar je kan zoeken zegma.
Ik heb alleen hyvesquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je misschien even je facebook posten?
Niet specifiek die foto, meer haar TMF tijd!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar wat je geil kijken vindt
Ze kijkt eerder alsof ze net in haar broek gescheten heeft.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen hyves
http://timimmers1.hyves.nl/
HAH! GHAY!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet zo flauw kent wil weten hoe je eruit ziet
Wat een homoquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:
hahahquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou maar niks zeggen hugo, ik zoek je zo op
Ik?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |