Eerder een IF RvPquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:01 schreef Peefiee het volgende:
SIF Suarez mag er nu toch wel een keertje komen
quote:
Hij is rond de 90k waardquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 5-2-2-1
Hoeveel is hij dan waard op de PS3?
Als je het over homo zijn hebt jaquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik las net dat West Ham waarschijnlijk Douglas (Twente) gaat contracteren.
van Persie is hier de oud feyenoorderquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het over homo zijn hebt ja
En ajax is de homoclub van Nederlandquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
van Persie is hier de oud feyenoorder
Hand in handquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
Homo's lopen anders niet hand in hand, dan worden ze geklapt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het over homo zijn hebt ja
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door nietsquote:
Goeie, goed over nagedacht ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
Grrr daar heb ik er nog een aantal van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Een paar miljoen noem ik niet nietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
cupquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
Jammer 1-0 Chelsea. Maar weer Liverpool kijke
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.quote:
Werd afgekeurdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0
tips hoe ik het dan moet oplossen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met Arteta als enige CM word je wel overlopen..
ooh...quote:
aha vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yoloquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds geen IF Davies op de markt. Ik zou wel silver packs openen als er niet 3 bronze IFs uit warenDe fitnesses gaan nu alweer redelijk snel weg voor 200.
Doe normaal mongool!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yolo
Dat kan alleen als je een andere opstelling neemt of meer dan 3 spelers wijzigt. Gewoon spelen dus en als het echt slecht gaat pas veranderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tips hoe ik het dan moet oplossen?
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oepsquote:
hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oeps
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
Goede avond allemaal!
Er wordt weer flink wat afgevloekt zie ik al wel
Celeb-relquote:
2 weken geleden heeft ze nog een trio met Ali B gehad hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |