En ajax is de homoclub van Nederlandquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
van Persie is hier de oud feyenoorder
Hand in handquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ajax is de homoclub van Nederland
Homo's lopen anders niet hand in hand, dan worden ze geklapt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het over homo zijn hebt ja
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door nietsquote:
Goeie, goed over nagedacht ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
Grrr daar heb ik er nog een aantal van.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Een paar miljoen noem ik niet nietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ligt net zo vaak op je rug voor mannen als dat Suarez op de grond ligt door niets
cupquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, SIF Cardozo zit er wel aan te komen denk ik
nu al 3 goals en het is pas rust.
of komt er geen TOTW uit in de week van TOTY?
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
Jammer 1-0 Chelsea. Maar weer Liverpool kijke
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.quote:
Werd afgekeurdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk jij? Chelsea gewoon 0-0
tips hoe ik het dan moet oplossen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met Arteta als enige CM word je wel overlopen..
ooh...quote:
aha vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, schudde ik zo uit mijn mouw.
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yoloquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog steeds geen IF Davies op de markt. Ik zou wel silver packs openen als er niet 3 bronze IFs uit warenDe fitnesses gaan nu alweer redelijk snel weg voor 200.
Doe normaal mongool!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:13 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als jij hem hebt heb je wel monopolie yolo
Dat kan alleen als je een andere opstelling neemt of meer dan 3 spelers wijzigt. Gewoon spelen dus en als het echt slecht gaat pas veranderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tips hoe ik het dan moet oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |