Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oepsquote:
hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oeps
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
Goede avond allemaal!
Er wordt weer flink wat afgevloekt zie ik al wel
Celeb-relquote:
2 weken geleden heeft ze nog een trio met Ali B gehad hoorquote:
Doe normaal man!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wil jij niet op mij reageren want je zorgt ervoor dat ik mijn goede voornemen breek, namelijk het beledigen van de minder fortuinlijke onder ons. Oeps
homo.quote:
Shaun Wright Phillipsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
QPRWie scoorde er, als het een silver is wordt die nu gepricefixed
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
QPRWie scoorde er, als het een silver is wordt die nu gepricefixed
Bod is geaccepteerd en hij zit op de tribune bij Chelsea nu terwijl NCU gewoon ook bezig is..dat is een kwestie van tijd dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
Waar is Ba? Die is nog niet verkocht tog?
Zit al niet meer bij de selectie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
Waar is Ba? Die is nog niet verkocht tog?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bod is geaccepteerd en hij zit op de tribune bij Chelsea nu terwijl NCU gewoon ook bezig is..dat is een kwestie van tijd dus
okquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ey ik doe mee
heb net batta gekregen van een 5atb brazil-team![]()
In 4-5-1 had ik zo iets gemaakt:quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tips hoe ik het dan moet oplossen?
Kakuta was een groter talent..quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Obertan werd altijd als groot talent gezien maar die bakt er helemaal niets van
Diaby CAM...doe dan Cabaye..quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In 4-5-1 had ik zo iets gemaakt:
[ afbeelding ]
Alleen 451 is imo niet een goede crossformatie dus het strekste punt van Jones benut je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |