Vind het een goeie actie van je dat je je post nog ff aangepast hebt. Je hebt vast geen ruimte meer voor veren in je reet maar ik prik er toch maar 2 erbij. Behalve je vrij goeie vraag (hou ik wel van, ipv dat eeuwige gezeik/geklaag de focus op het zoeken naar een oplossing leggen) zie ik nu verder niet meer waar ik op zou willen reageren en een nieuw topic is tijdens mijn afwezigheid al geopend lees ik in 1 van de postjes hierboven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Het topic is gesloten door al die bagger over elkaar en hele bevolkingsgroepen er maar bij blijven halen. De zoveelste keer dat alleen een enkeling het over de daders wil hebben. De meesten janken liever over elkaar met elkaar of halen hele bevolkingsgroepen erbij (of dit nu allochtonen of autochtonen generalisatie is maakt me niet zoveel uit).
Ik had hem eerst niet willen sluiten, maar na het topic nog een keer gelezen te hebben was dit de enige optie. Ik denk dat er al met al misschien een paar posts (nadat ik al veel weggehaald had) was blijven staan. Dus hij blijft dicht. De OP nodigde ook niet echt uit tot een discussie, maar een topic kan altijd nog wat worden....helaas, mocht niet zo zijn.
Het staat je vrij om een nieuw topic te maken met een goede OP die tot een discussie gaat leiden. En zie dat dit al is gedaan
Groot gedeelte van mijn post weggehaald om de drang op reageren weg te halen want gaat hij opnieuw over elkaar of mods, i.p.v over bericht
Hij neemt zich te serieus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef gnaeus het volgende:
Mijn "Het zijn iig weer voetballers" is ook weggehaald. Waarom ?
Als voetbalmanager nam ik hier aanstoot aan. Vandaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef gnaeus het volgende:
Mijn "Het zijn iig weer voetballers" is ook weggehaald. Waarom ?
QFTquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
sp3c, ben dan zo eerlijk en hou je zelf aan de policy in dat topic over die mishandeling in Eindhoven. Je zit berichten te verwijderen waar mensen voornamen van de daders noemen. Totaal onnodig. Dus wanneer we alle daders een andere voornaam zouden geven dan laat je het bericht staan ? Rare regels en volgens mij zijn ze ook nooit zo door FOK opgesteld.
Verwijderd. Er ontbreekt ook een bronlink trouwens, zet je die er zelf ff bij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef gnaeus het volgende:
Hier staat wat offtopic geneuzel in :
NWS / Roermondse Prins Carnaval zwaar mishandeld
Frustrated much ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verwijderd. Er ontbreekt ook een bronlink trouwens, zet je die er zelf ff bij?
Plus dat gewauwel over een voetbalelftal doet afbreuk aan het topic, maar goed, dat topic had beter door iemand geopend kunnen worden die het wel fatsoenlijk interpreteert.
Bedankt maar het linkje staat er niet, alleen dat je het van de Telegraaf hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Frustrated much ?
Linkje staat er bij heur.
Wat ? Ik noem de Telegraaf nergens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedankt maar het linkje staat er niet, alleen dat je het van de Telegraaf hebt.
Link naar het artikel zou fijn zijn.
Je leest je eigen artikel niet eens dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:39 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Wat ? Ik noem de Telegraaf nergens.
Jawel hoor, in het bericht staat dat de Telegraaf iets meldt, ik doe dat niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je leest je eigen artikel niet eens dus
Dat stond er wel maar geen dank.quote:Het linkje stond er net namelijk niet, maar alsnog bedankt
Zo bedoelde ik het dus, ik dacht dat jij bedoelde dat de link er stond omdat het bericht Telegraaf aangaf...quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jawel hoor, in het bericht staat dat de Telegraaf iets meldt, ik doe dat niet.
quote:Dat stond er wel maar geen dank.
quote:
Let even op de tijdsspanne... het stond er dus nog nietquote:[ Bericht 7% gewijzigd door gnaeus op 23-01-2013 13:38:34 ]
Een minuut later. Nou nou. Waren de NWS mods maar altijd zo snel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat kan jij zuigen zeg! Doe nou f*****g niet alsof dat linkje er altijd al gestaan heeft.
Stuur dat ff in PM ofzo, bemoei je d'r niet meequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat kan jij zuigen zeg! Doe nou f*****g niet alsof dat linkje er altijd al gestaan heeft.
dat moet van dagonetquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Een minuut later. Nou nou. Waren de NWS mods maar altijd zo snel.
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef Boldface het volgende:
Deze user kraamt de laatste tijd wel vaker dit soort taal uit. Begint een beetje irritant te worden:
NWS / Anti-homowet in Russische Doema
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Ah, mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gister al weggehaald, was volgens mij zo'n troll uit ONZ.
Het ging om user Hetkapitaal, die inmiddels geband is. Ik kan niet zien of het tijdelijk of blijvend is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef paddy het volgende:
Je link gaat naar de user TLC? Of mijn pc is nu helemaal lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |