Kansloos bekrompen kutvolk wat nog leeft in het "datalimiet" tijdperk. Of het "copyright"tijdperk, om eens wat te noemenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef greavy het volgende:
Foto's van BNLS kan je niet ergens anders laten zien dmv de afbeeldingslink.
Gelijk ff gefixt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuk greavy! Wel even rechtzetten, trein kukelt rechtsaf.
Foto's die op de FOK!server staan mogen ook niet buiten de site worden gepostquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloos bekrompen kutvolk wat nog leeft in het "datalimiet" tijdperk. Of het "copyright"tijdperk, om eens wat te noemen
Dan is dat ook kansloos.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Foto's die op de FOK!server staan mogen ook niet buiten de site worden gepost
valt idd mee, maar er staat genoeg op het deels kapotte servertjequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dat ook kansloos.
Overigens zullen er dat niet zo veel zijn
Wellicht een patent.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Stadler het alleenrecht op powerpacks of zo?
luilak -> http://de.wikipedia.org/wiki/Kurhessenbahnquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Jongens, ik heb er niet zo veel kijk op. Ik kwam in het Sauerland, net over de grens met Hessen, dit ding tegen. 2 bakken met een diesel-powerpack. Wie bouwt die dingen? Welke baureihe is dit? En wat moet ik er nog meer van weten?
[ afbeelding ]
Valt reuze mee, ik ben 1.96 en kon er altijd prima mee rijden. fijnste materieel om op te rijden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:58 schreef Monopoly het volgende:
Ah. Je zou maar (zoals mij) 2 meter lang zijn en daar in moeten rijdenLijkt me niet echt super comfortabel, of valt het wel mee (iemand met ervaring?)?
Ah tof. Ik ben benieuwd of ik er ook ooit nog eens wat meters mee zal maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:51 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik ben 1.96 en kon er altijd prima mee rijden. fijnste materieel om op te rijden.
kan me voorstellen dat ze de bovenleiding en het spoor even grondig willen inspecteren. Door alles via de overige drie sporen of misschien maar 2 sporen te laten verlopen beperk je de capaciteit wel, maar kun je het treinverkeer wel zoveel mogelijk door laten gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef b2py het volgende:
Treinen vanuit Schiphol naar Utrecht worden nog steeds omgeleid via Duivendrecht. Weet iemand waarom, de treinen van en naar Amsterdam Centraal rijden wel alweer..
dan is het idd vreemdquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
Dan nog, ik snap niet waarom. Het spoor is namelijk wel weer geheel vrijgegeven. Geen spoorwijzigingen over de gehele lijn..
Oh, lekker handig nagedacht danquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef b2py het volgende:
Het baanvak is compleet niet ingericht om te kunnen gebruiken voor dubbelsporigheid aan één zijde. Je moet bij Maarssen naar de kant van de A2 en vervolgens pas weer bij Holendrecht naar de andere zijde. Daar is geen dienstregeling mee op te zetten hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |