why??quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden bij het regelen van de echtscheiding.![]()
Speltip 1: Trouw altijd onder huwelijkse voorwaarden.
Ze duwen niks mijn strot door, ik volg ze niet op Twitter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Als je vanaf het begin al zelf de media opzoekt, met een door SBS betaald huwelijk en dergelijke, is er ook geen weg meer terug.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles te delen maar dagelijks vrolijke familiekiekjes onze strot induwen is weer het andere uiterste. Dan zou je je als volger toch bedrogen kunnen voelen.
Veel mensen mensen met relatieproblemen houden de schone schijn op voor de buitenwereld. Dat is niet vreemd.
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Dat is het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Terechte opmerking wel... waarom die klap wel in de pers gebracht... je had het ook allebei kunnen ontkennen... daar lijkt wel de hand van Sylvie in te zitten
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.quote:
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef alors het volgende:
[..]
Er waren nog meer mensen bij, zulks komt toch wel uit.
Dat idee heb ik nu ook. Sylvie mag er lief uitzien, maar zij is zeker een gewiekste dame die hiermee de hoofdprijs eruit gaat slepen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Misschien het idee 'meteen alle ellende in 1 bericht gooien'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
Zelfs al houden ze niet hun mond... als je het samen blijft ontkennen zal het altijd een gerucht blijven...quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was toch op een feestje? Dus een aantal mensen heeft het gezien, dan moeten die wel allemaal hun mond houden.
Ja dat, ook omdat ze zo nadrukkelijk zegt dat ze hem al zo snel heeft vergeven hoewel het dus wel tot een scheiding is gekomen. En je mag hopen dat je de getuigen (vrienden en andere BN-ers) kunt vertrouwen dat zij hun mond houden..quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:45 schreef roos85 het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sylvie de klap expres heeft laten lekken, om daarna vergevingsgezind uit de bus te komen.
Het kan gebeuren ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat het 'kan gebeuren', ik zie het toch echt heel anders.
Streepjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke wenkbrauwen heeft Froukje (?) trouwens.
Het staat beter als je het meteen opbiecht en daarbij zegt dat het je spijt en dat je je als een idioot gedroeg dan als zulks later nog een keer uitkomt en je er dan mee geconfronteerd wordt, lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar tegelijkertijd met het bericht dat ze gaan scheiden? Frappant vind ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |