Ik zou het dan ook niet opbiechten als vreemdgaan, maar pas zeggen dat je preventief bent vreemdgegaan als zij met haar verhaal komt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:28 schreef LelijKnap het volgende:
Grote kans dat ook zij zich bezigde met een andere tong dan de jouwe. (En misschien wel meer).
Dus, wanneer je het gaat opbiechten; wees voorbereid een counter-confession te krijgen.
Dat is wel slim inderdaad. En als zij niet met een verhaal komt, dan alsnog opbiechten, afwachten of ze ook iets op te biechten heeft en dan zeggen: het was slechts een test.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou het dan ook niet opbiechten als vreemdgaan, maar pas zeggen dat je preventief bent vreemdgegaan als zij met haar verhaal komt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:41 schreef Moois het volgende:
Ik zou het opbiechten. Anders kan zij jou niet vertrouwen en is de relatie gebouwd op niets.
nee, gewoon onzin. As zij van niets weet, vertrouwt ze hem toch gewoon? Of dat nou realistisch is of niet.quote:
Ah, het welbekende 'leugentje om bestwil'. Laat dat die persoon lekker zelf beslissen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, gewoon onzin. As zij van niets weet, vertrouwt ze hem toch gewoon? Of dat nou realistisch is of niet.
Vertrouwen is niet gebaseerd op eerlijkheid of op hoe je relatie werkelijk is, maar op het beeld dat je ervan (en van de ander) hebt.
Als je eerlijk bent, kan dat het vertouwen juist ondermijnen.
Of juist versterken omdat iemand eerlijk zijn fouten opbiecht...quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent, kan dat het vertouwen juist ondermijnen.
nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik geef de ts helemaal geen advies zelfs. Ik zeg alleen dat je onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef Moois het volgende:
[..]
Ah, het welbekende 'leugentje om bestwil'. Laat dat die persoon lekker zelf beslissen.
dat klopt, het kan allebei de kanten op, ik probeerde enkel aan te geven dat de waarheid vertellen niet automatisch het vertrouwen vergroot ofzo. Soms wordt het vertrouwen er juist door verpest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:47 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Of juist versterken omdat iemand eerlijk zijn fouten opbiecht...
Maar daar zit natuurlijk wel een groot risico aan vast
Ik denk eerlijk gezegd ook vaker het laatste, als het eenmaal mis is gegaan zullen er toch vaak wel twijfels blijven bestaan omdat de bedrogen partner bang is dat het weer een keer mis kan gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, het kan allebei de kanten op, ik probeerde enkel aan te geven dat de waarheid vertellen niet automatisch het vertrouwen vergroot ofzo. Soms wordt het vertrouwen er juist door verpest.
Dat laatste klopt zeker. En ik adviseer hem om eerlijk te zijn, omdat zij anders terechte (!) vermoedens kan krijgen dat hij niet te vertrouwen is. Als hij het niet zegt dan heb je inderdaad dat zij hem onterecht vertrouwd, wat niet per se hoeft te betekenen dat de relatie daar op stuk loopt. Als hij dat goed vindt is het prima. Ik denk dat voor veel mensen geldt dat het niet prima is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, het kan allebei de kanten op, ik probeerde enkel aan te geven dat de waarheid vertellen niet automatisch het vertrouwen vergroot ofzo. Soms wordt het vertrouwen er juist door verpest.
Dit inderdaad. Alleen iets beter verwoord dan dat ik heb gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ach ja was wat mierenneukerij over een woordje. Het was wel duidelijk dat hij bedoelde dat hij niet te vertrouwen is en dat erger is als hij niks zegt. En dat de relatie dan dus niet echt een goede basis heeft (ook al weet zij dat dan niet). Althans ik vatte het zo op en lijkt me het meest logische. Om dan te doen alsof het gelul is omdat je verder gaat denken waar dat helemaal niet nodig/nuttig is.. tjah
Achja, ik vind oud en nieuw altijd wel een goed excuus, ik heb ook een relatie, maar ik heb ook 30 mensen gezoend oud&nieuwquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Chimpa het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Ik neig erna om het voor mij te houden. Omdat ik anders ontzettend bang ben haar kwijt te raken en wil haar absoluut niet kwetsen. Ik weet dat ik voor haar heel belangrijk ben en ben bang dat er een ''vertrouwensbreuk'' zal zijn. Nu we heel erg ver van elkaar af wonen is dit cruciaal denk ik.
En ja, deels wil ik het zeggen om mijn schuldige geweten te ontlasten maar ook omdat zij zoiets echt niet verdient.
@Demon_from_heaven: Het was rond een uurtje of 6 's nachts na de jaarwisseling en was knap lam, maar dat is geen excuus.
Met die getrouwde vrouw was ook wel bizar verhaal ja. Was toen nog vrijgezel en zij was dus vreemd gegaan (lees: all the way vreemd gegaan) zonder dat ik er wat van wist. Die heb na erachter te zijn gekomen ook nooit meer gesproken. Heb verder niks aan haar omgeving iets verteld, vind ik niet mijn verantwoordelijkheid.
het blijft apart jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef vosss het volgende:
Als TS een vrouw was geweest dan waren waarschijnlijk reacties als gore kuthoer en dergelijke voorbij gekomen
Dat is toch op een iets andere manier zoenen dan dat TS heeft gedaan mag ik hopenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Achja, ik vind oud en nieuw altijd wel een goed excuus, ik heb ook een relatie, maar ik heb ook 30 mensen gezoend oud&nieuw
Heel erg zelfs, daarom zit ik ook met dit dilemma. Ik had het zonder de afstand absoluut verteld maar met de afstand erbij vrees ik heel erg dat het over zal zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:45 schreef zarGon het volgende:
Besef je wel dat wanneer je het eenmaal hebt verteld haar vertrouwen in jou een deuk oploopt én dat de afstand tussen jullie zo'n deuk alleen maar erger maakt.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:50 schreef Chimpa het volgende:
[..]
Heel erg zelfs, daarom zit ik ook met dit dilemma. Ik had het zonder de afstand absoluut verteld maar met de afstand erbij vrees ik heel erg dat het over zal zijn.
Ow dan is het minder erg natuurlijk. Godsklere manquote:@VaLkyRie: Was volgens mij nog geen 20 seconden.
Nou, geen drama van maken dan joh. Spijt hebben is goed, het was ook niet heel netjes, maar a la. Met een beetje fantasie kan je er voor jezelf ook van maken dat het een ietwat uitbundige nieuwjaarswens was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Chimpa het volgende:
@VaLkyRie: Was volgens mij nog geen 20 seconden. En ja, ik baal er heel erg van en heb nu ik met kut voel absoluut me lesje wel geleerd.
@zarGon: Ik ben 20 en zij is 23
Nouja, het is wel iets beter dan 3 uur lang overenthousiast het glazuur van elkaar kiezen afschrapen alsof je leven er vanaf hangt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dan is het minder erg natuurlijk. Godsklere man
Dat is hetzelfde als zeggen "ja maar ik ging voor het zingen de kerk al uit!!!!"
HAha zo is hetquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:07 schreef zarGon het volgende:
.
Vergeet niet om je schuldgevoel af te kopen met een superdeluxe cadeautje voor wanneer je haar weer ziet.
Jij zou iemand recht in de ogen kunnen kijken, zonder zoiets te vertellen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef TripleP het volgende:
Je doet jezelf én haar geen plezier als je het gaat vertellen. Eerlijkheid is een must in een relatie, maar als je door dit vertellen (gore slet) je vriendin ongelukkig kan maken, zou ik het voor jezelf houden.
Martel jezelf maar met je spijt, dat is genoeg straf.
Je weet nog niet wat zij heeft uitgespookt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef Chimpa het volgende:
@vosss: Ik gebruik dat toch ook niet als excuus? Lijkt me duidelijk dat, omdat ik hier zo spijt van heb, dat ik daarin geen onderscheid maak.
@VaLkyRie: Thanks, ik ga het inderdaad maar als een over-enthousiaste ''nieuwjaarswens'' zien. Ik ga daar heen met het idee het achter me te houden. En dan om Spanky78 te citeren: ''biechten kan altijd nog'' als ik me te schuldig voel.
Bedankt voor alle reacties, top forum dit!
Gelijk vertellen, je hebt zelf een fout gemaakt, als ze nog van je houdt, geeft ze je echt wel een slaapplek, als het allemaal opgebiecht is heb je tenminste geen naar gevoel meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Chimpa het volgende:
Als ik het zo allemaal lees, is eerlijk zijn en het opbiechten waarschijnlijk het beste.. en dat denk ik ook..
Ik ben echt ontzettend bang dat ze mij niet meer kan vertrouwen en dat het voorbij zal zijn. Het zou mij echt oprecht verscheuren maar.. als dat zo zal gaan heb ik het denk ik ook verdiend.
Moet ik het haar vrijdag als ik haar weer zie gelijk vertellen? Wetende dat ik daar tot woensdag nog ben. Misschien heel lullig, maar een hotel zolang kan ik echt niet betalen aangezien al mijn geld naar de ticket is gegaan..
@Godshand: Ik vertrouw erop dat zij niets heeft gedaan en ook al zou zij dat hebben gedaan, dit gaat om mijn fout en dat maakt het niet minder erg.
Natuurlijk zou ik het er moeilijk mee hebben, en dat ik ook precies het punt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef prosverige het volgende:
[..]
Jij zou iemand recht in de ogen kunnen kijken, zonder zoiets te vertellen?
Dat is idd iets om over na te denken, maar ikzelf zou het geen prettig idee vinden als mijn vriendin iets achterhoudt, dan zou ik het veel liever horen, weet ik tenminste waar ik aantoe ben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik het er moeilijk mee hebben, en dat ik ook precies het punt.
Als je het vertelt ben jij van het knagende gevoel af, maar maak je je partner wel ongelukkig. Dat vind ik hypocriet, dus moet je er zelf maar mee dealen.
Houd dan gewoon je mond dicht en doe niet zo paniekerig/aanstellerig. Schuldgevoel vergaat met de tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:44 schreef Chimpa het volgende:
Ik denk ook niet dat ik zo'n showtje op kan voeren dat er niks is gebeurd. Ik vreet me nu al helemaal op van binnen. Ik houd van haar en het laatste wat ik wil is haar ongelukkig maken. Maar ze heeft recht op de waarheid en moet dan zelf oordelen of ik het waard ben..
Ik ben echt heel erg bang om het te vertellen, krijg een gewoon een krop in me keel van.
Is het misschien een idee om al via skype dit te vertellen? Zodat ze nog kan kiezen of ik nog mag langskomen of niet? Of moet ik gewoon gaan, het haar vertellen en alles op alles zetten om dit te redden?
Dan hoop ik dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan. Iedereen kan een fout maken, maar laat dit de eerste en meteen de laatste keer zijn geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:22 schreef Chimpa het volgende:
@natalie: ik besef dat inderdaad, heb er erge spijt van.
Maar om wel even wat verder op het opties afwegen in te gaan:
A) Zeer grote kans dat het voorbij is.
B) We blijven bij elkaar terwijl ik dit voor mijzelf houd. Dat het gelijk niet werkt tussen ons vind ik trouwens niet terecht. Ik heb deze stomme fout dan wel gemaakt. Ik ben wel onzettend gek op haar en heb mijn les absoluut hiervan geleerd.
WoW of Blopsquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef shising het volgende:
Geheel offtopic maar hoe kom je aan een vriendin uit finland?
waarom gaan mensen daar altijd van uit eigenlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef prosverige het volgende:
jij zou dat ook willen weten mocht zij vreemd zijn gegaan.
Hij heeft een ander meisje gekust en weet dat hij goed fout zit door zijn schuldgevoel. Zwijgen is dan is niet zo raar. Als je jezelf verneukt is het misschien een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Kostyan het volgende:
Het verbaasd me hoeveel mensen hier zeggen dat je het geheim moet houden, of ze zijn allemaal in troll-mode.
Je hebt iets gedaan wat niet eerlijk is jongen, en nu moet je ook je verantwoording ervoor nemen. Dat kan je op verschillende manieren doen.. maak het uit en zeg niets, zo weet je zeker dat zij emotioneel niet beschadigd raakt. Of je biecht het op aan haar in de hoop dat ze je kan vergeven.
Als je het niet verteld ben je een laffe zak en zul je haar nooit van je leven waard zijn. Waarschijnlijk gaat het nog wel een keer gebeuren, blijkbaar zit het in je. Ik heb 5 jaar lang de relatie met mijn huidige vriendin gehad zoals jij hem nu hebt, en ben daarbij nog nooit vreemd gegaan. Het zit in je of niet...
Imo geeft dat het vertrouwen een scheur!quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom gaan mensen daar altijd van uit eigenlijk?
dat is toch niet waar? Als je niets weet, blijft je vertrouwen toch hetzelfde? Dat wordt pas anders als je wel iets weet, of vermoedt. Ik ken genoeg mensen die zeggen dat ze er het liefst niets van weten/horen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef prosverige het volgende:
[..]
Imo geeft dat het vertrouwen een scheur!
En ik schaar zoenen samen met seks onder iets dat je niet met andere moet beleven dan met je vriend/vriendin.
Mocht mijn vriendin vreemdgaan zou ik het heel erg vinden, maar hou sowieso van haar, dus weet niet 100 procent of ik het dan zou afkappen
Jij had het erover waarom mensen het door vreemdgaan uitmaken, en daar gaf ik antwoord op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is toch niet waar? Als je niets weet, blijft je vertrouwen toch hetzelfde? Dat wordt pas anders als je wel iets weet, of vermoedt. Ik ken genoeg mensen die zeggen dat ze er het liefst niets van weten/horen.
nee, daar had ik het niet over, ik had het over waarom mensen er vanuit gaan dat je het 'zelf ook zou willen weten.' Dat is nl niet altijd zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:29 schreef prosverige het volgende:
[..]
Jij had het erover waarom mensen het door vreemdgaan uitmaken, en daar gaf ik antwoord op.
Als ze het niet weten idd, dan merk je daar niets van, maar zo zit ik iig niet in elkaar
Zwijgen is niet raar inderdaad omdat hij de consequenties die hij vermoed wil vermijden. Als je je vriendin belazert, zoenen of sex, dan moet je de consequenties onder ogen zien en het gewoon vertellen. Sex zou wel nog pijnlijker zijn voor z'n vriendin, maar dan nog.. ook bij zoenen hoor je het eerlijk te vertellen. En inderdaad, er zal een vertrouwensbreuk ontstaan.. aan TS de schone taak om die breuk te lijmen, mits zij hem daar de kans voor geeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Hij heeft een ander meisje gekust en weet dat hij goed fout zit door zijn schuldgevoel. Zwijgen is dan is niet zo raar. Als je jezelf verneukt is het misschien een ander verhaal.
Jij maakt er direct een doodzonde van die je voor de rest van je leven zal achtervolgen.
Er is ook het gedeelte waar je, je eigen verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden en dat is niet altijd kinds vertellen wat je gedaan hebt. Als volwassene moet je ook je eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Zwijgen is niet raar inderdaad omdat hij de consequenties die hij vermoed wil vermijden. Als je je vriendin belazert, zoenen of sex, dan moet je de consequenties onder ogen zien en het gewoon vertellen. Sex zou wel nog pijnlijker zijn voor z'n vriendin, maar dan nog.. ook bij zoenen hoor je het eerlijk te vertellen. En inderdaad, er zal een vertrouwensbreuk ontstaan.. aan TS de schone taak om die breuk te lijmen, mits zij hem daar de kans voor geeft.
Zou lekker makkelijk zijn, eerst een lekker wijf zoenen en dan spijt hebben en maar niks zeggen.. wat is dat voor laffe streek man, waar is je gevoel voor respect (voor zowel jezelf als je vriendin). Maarja, tegenwoordig is iedereen lekker makkelijk... misschien zijn dit soort dingen wel normaal tegenwoordig en ben ik degene die wat moeilijk doet.
wtfquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef Chimpa het volgende:
Ik ga een gedicht voor haar schrijven om precies te omschrijven hoe ik mij nu voel. Ik heb laatst ook een gedicht geschreven en ze werd er heel blij van..
Ik ben 20 jaar, zij is 23.
Dude.. een gedicht voor sinterklaas is wel iets anders als een gedicht waarin je verteld dat je met je tong in andermans mond hebt zitten roerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:45 schreef Chimpa het volgende:
Hoe ze wat? Ik had overigens toen een gedicht geschreven wegens Sinterklaas.. zodat zij ook ééntje zou krijgen, al vieren ze dat niet in Finland.
Volgens mij werkt zo'n gedicht averechts, maar als TS denkt er goed mee te doen en op het vliegveld wil slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dude.. een gedicht voor sinterklaas is wel iets anders als een gedicht waarin je verteld dat je je tong in andermans mond hebt zitten roeren
Je wou er nog enige romantiek in gooien?
mwa, dat niet, als je het dan al wil vertellen, doe dat dan in elk geval persoonlijk en niet via een mailtje oid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens mij werkt zo'n gedicht averechts, maar als TS denkt er goed mee te doen en op het vliegveld wil slapen.
Als je het dan zo nodig wilt zeggen, zeg het dan via skype of stuur een e-mail zodat je haar niet voor het blok zet als je daar al bent. Zo maak je het al helemaal onfatsoenlijk naar haar toe.
Het hoeft ook niet op een kindse manier. ik ben alleen wel van mening dat wanneer je een relatie met iemand aangaat, waarin het niet gewaardeerd wordt wanneer één van de partners vreemd gaat, dat je hier in elk geval eerlijk over moet zijn wanneer het wel gebeurd. En verantwoordelijkheid nemen doe je denk ik juist door de confrontatie aan te gaan en er uiteindelijk het beste proberen uit te halen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Er is ook het gedeelte waar je, je eigen verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden en dat is niet altijd kinds vertellen wat je gedaan hebt. Als volwassene moet je ook je eigen verantwoordelijkheid kunnen nemen.
Als je op een uurtje van elkaar woont ben ik het met je eens. Maar dit draait volgens mij eerder om onzekerheid dan dan perse die zoen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dat niet, als je het dan al wil vertellen, doe dat dan in elk geval persoonlijk en niet via een mailtje oid.
Ik zou overigens niks zeggen als ik ts was, vind t dom.
gewetenloos.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet op een kindse manier. ik ben alleen wel van mening dat wanneer je een relatie met iemand aangaat, waarin het niet gewaardeerd wordt wanneer één van de partners vreemd gaat, dat je hier in elk geval eerlijk over moet zijn wanneer het wel gebeurd. En verantwoordelijkheid nemen doe je denk ik juist door de confrontatie aan te gaan en er uiteindelijk het beste proberen uit te halen.
Het kan toch niet zo zijn dat je eerst vreemd gaat en vervolgens maar niks zegt omdat je hem/haar niet kwijt wilt, dat had je dan eerder moeten bedenken. Het is hetzelfde als zonder condoom/pil seks hebben en vervolgens een abortus plegen als je zwanger raakt. Zo werkt het toch niet? Je kan toch niet overal maar van profiteren en als je dan een fout maakt doen alsof het niet gebeurd is?
Als ik een ander meisje zoen dan weet ik dat daar een bepaald risico bij hoort. Dat risico is dat ik een vriendin heb waar ik het eerlijk aan moet vertellen en dat er een kans is dat zij daardoor niet met mij verder wilt. Vind ik die ene zoen dat risico waard? Ja, dan ga ik lekker zoenen en zo niet dan zoen ik niet.
Zo zie je eigenlijk maar hoeveel mensen het gewoon gewetenloos geborgen zouden houden, wil niet weten hoe vaak het daadwerkelijk zo gaat :/.
dan nog vind ik skype of mail niet de juiste manier om zoiets te zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je op een uurtje van elkaar woont ben ik het met je eens. Maar dit draait volgens mij eerder om onzekerheid dan dan perse die zoen.
Hoe ziet ze eruit? Op basis van haar looks en maten kunnen we een veel beter en persoonlijker advies gevenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:00 schreef Chimpa het volgende:
@JaniesBrownie: Ik zeg het liever ook niet, maar ik heb voor mijzelf geen keus.. Ik ga het wel sowieso persoonlijk zeggen. Als ik het via skype vertel ben ik sowieso 100% kansloos. Als ik daar ben mag ze zelf kiezen of ik nog een kans krijg of terug kan gaan, ik houd teveel van haar om het er even simpel af te brengen.
Misschien egoistisch gedacht in de manier dat ik haar dan voor het blok zet. Maar ik ben ontzettend bang haar te verliezen en dan krijg ik terminste nog een kans om alles eraan te doen om het proberen te redden..
Dat laatste zegt ze waarschijnlijk ook over jouquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:15 schreef Chimpa het volgende:
Zoals je zou verwachten bij een Finse. Mooi blond haar, goed figuur.. Ik heb ook zeker door dat ze veel bekijks en aandacht krijgt van andere jongens maar ze is ontzettend lief en trouw.
Ik overdrijf niet. Door te zeggen dat je het zou verzwijgen en een zoen met een ander no big deal is om te verzwijgen, zeg je eigenlijk dus gewoon hetzelfde als: "Een zoen met een ander moet geen probleem zijn en moet kunnen in een relatie". Oke, waarom überhaupt moeilijk doen dan.. blijkbaar is dit iets wat in jouw optiek getolereerd moet worden in een relatie. Als je een fout maakt, dan horen daar gevolgen bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewetenloos.![]()
Veel mensen kunnen ontzettend overdrijven als he om zoiets gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |