Jij zou iemand recht in de ogen kunnen kijken, zonder zoiets te vertellen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef TripleP het volgende:
Je doet jezelf én haar geen plezier als je het gaat vertellen. Eerlijkheid is een must in een relatie, maar als je door dit vertellen (gore slet) je vriendin ongelukkig kan maken, zou ik het voor jezelf houden.
Martel jezelf maar met je spijt, dat is genoeg straf.
Je weet nog niet wat zij heeft uitgespookt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef Chimpa het volgende:
@vosss: Ik gebruik dat toch ook niet als excuus? Lijkt me duidelijk dat, omdat ik hier zo spijt van heb, dat ik daarin geen onderscheid maak.
@VaLkyRie: Thanks, ik ga het inderdaad maar als een over-enthousiaste ''nieuwjaarswens'' zien. Ik ga daar heen met het idee het achter me te houden. En dan om Spanky78 te citeren: ''biechten kan altijd nog'' als ik me te schuldig voel.
Bedankt voor alle reacties, top forum dit!
Gelijk vertellen, je hebt zelf een fout gemaakt, als ze nog van je houdt, geeft ze je echt wel een slaapplek, als het allemaal opgebiecht is heb je tenminste geen naar gevoel meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:29 schreef Chimpa het volgende:
Als ik het zo allemaal lees, is eerlijk zijn en het opbiechten waarschijnlijk het beste.. en dat denk ik ook..
Ik ben echt ontzettend bang dat ze mij niet meer kan vertrouwen en dat het voorbij zal zijn. Het zou mij echt oprecht verscheuren maar.. als dat zo zal gaan heb ik het denk ik ook verdiend.
Moet ik het haar vrijdag als ik haar weer zie gelijk vertellen? Wetende dat ik daar tot woensdag nog ben. Misschien heel lullig, maar een hotel zolang kan ik echt niet betalen aangezien al mijn geld naar de ticket is gegaan..
@Godshand: Ik vertrouw erop dat zij niets heeft gedaan en ook al zou zij dat hebben gedaan, dit gaat om mijn fout en dat maakt het niet minder erg.
Natuurlijk zou ik het er moeilijk mee hebben, en dat ik ook precies het punt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:25 schreef prosverige het volgende:
[..]
Jij zou iemand recht in de ogen kunnen kijken, zonder zoiets te vertellen?
Dat is idd iets om over na te denken, maar ikzelf zou het geen prettig idee vinden als mijn vriendin iets achterhoudt, dan zou ik het veel liever horen, weet ik tenminste waar ik aantoe ben.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik het er moeilijk mee hebben, en dat ik ook precies het punt.
Als je het vertelt ben jij van het knagende gevoel af, maar maak je je partner wel ongelukkig. Dat vind ik hypocriet, dus moet je er zelf maar mee dealen.
Houd dan gewoon je mond dicht en doe niet zo paniekerig/aanstellerig. Schuldgevoel vergaat met de tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:44 schreef Chimpa het volgende:
Ik denk ook niet dat ik zo'n showtje op kan voeren dat er niks is gebeurd. Ik vreet me nu al helemaal op van binnen. Ik houd van haar en het laatste wat ik wil is haar ongelukkig maken. Maar ze heeft recht op de waarheid en moet dan zelf oordelen of ik het waard ben..
Ik ben echt heel erg bang om het te vertellen, krijg een gewoon een krop in me keel van.
Is het misschien een idee om al via skype dit te vertellen? Zodat ze nog kan kiezen of ik nog mag langskomen of niet? Of moet ik gewoon gaan, het haar vertellen en alles op alles zetten om dit te redden?
Dan hoop ik dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan. Iedereen kan een fout maken, maar laat dit de eerste en meteen de laatste keer zijn geweest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:22 schreef Chimpa het volgende:
@natalie: ik besef dat inderdaad, heb er erge spijt van.
Maar om wel even wat verder op het opties afwegen in te gaan:
A) Zeer grote kans dat het voorbij is.
B) We blijven bij elkaar terwijl ik dit voor mijzelf houd. Dat het gelijk niet werkt tussen ons vind ik trouwens niet terecht. Ik heb deze stomme fout dan wel gemaakt. Ik ben wel onzettend gek op haar en heb mijn les absoluut hiervan geleerd.
WoW of Blopsquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:40 schreef shising het volgende:
Geheel offtopic maar hoe kom je aan een vriendin uit finland?
waarom gaan mensen daar altijd van uit eigenlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef prosverige het volgende:
jij zou dat ook willen weten mocht zij vreemd zijn gegaan.
Hij heeft een ander meisje gekust en weet dat hij goed fout zit door zijn schuldgevoel. Zwijgen is dan is niet zo raar. Als je jezelf verneukt is het misschien een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:05 schreef Kostyan het volgende:
Het verbaasd me hoeveel mensen hier zeggen dat je het geheim moet houden, of ze zijn allemaal in troll-mode.
Je hebt iets gedaan wat niet eerlijk is jongen, en nu moet je ook je verantwoording ervoor nemen. Dat kan je op verschillende manieren doen.. maak het uit en zeg niets, zo weet je zeker dat zij emotioneel niet beschadigd raakt. Of je biecht het op aan haar in de hoop dat ze je kan vergeven.
Als je het niet verteld ben je een laffe zak en zul je haar nooit van je leven waard zijn. Waarschijnlijk gaat het nog wel een keer gebeuren, blijkbaar zit het in je. Ik heb 5 jaar lang de relatie met mijn huidige vriendin gehad zoals jij hem nu hebt, en ben daarbij nog nooit vreemd gegaan. Het zit in je of niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |