Zou tof zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Jelmer in de studio. Rob Stenders met de middagshow?:)
Ja dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Ik denk dat hij Paul Rabbering vervangt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Een nieuw jaar met een positieve post van Ed(???!!!), waar toch wel effe een klacht in verborgen moet zittenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goeiemorrege en de beste wensen allemaol!
Radio staat weer op 3FM, nu al die serious request onzin eindelijk voorbij is.
Dexy's Midnight Runners!
Hoewel Jackie Wilson Said en Geno toch veul beter zijn!
Zijn zoontje kan toch mee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij twittert iig met 'we'.
Nope, Coen en Sanderquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Paul Rabbering vervangt.en nog de beste wensen voor 2013.
Maar Ramon zei ook dat hij met zijn vriendin in Valencia zit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zijn zoontje kan toch mee?
Welcome back broertjequote:Op woensdag 2 januari 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
You'll be a woman soon
Doet me altijd denken aan Quintin Tarintino
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back broertje
heb je gemist man
Hoi alorsquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:34 schreef alors het volgende:
Ik had gehoopt dat deze zeikplaat in 2012 was achtergebleven.
Das lang geleden! Hoe is het? Al je vingers nog intact?quote:
Zo dacht ik er ook al overquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knap dat ze alleen op de foto staat bij al die drukte.
Diep in lovequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden! Hoe is het? Al je vingers nog intact?
Oh, tof!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Diep in love
Verder steek ik geen vuurwerk af want gitaar spelen is mijn nr 1 prioriteit
Dirty Diana
Nou ja, er zijn genoeg dingen gebeurd, maar ken haar pas een week, dus het is nog heel pril natuurlijkquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn genoeg dingen gebeurd, maar ken haar pas een week, dus het is nog heel pril natuurlijk
Vrijdag uit eten, als ik uberhaupt een hap door m'n keel kan krijgen...
Egmond he, zal het wel minder druk geweest zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knap dat ze alleen op de foto staat bij al die drukte.
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
En wat klinkt dat onwijs zenuwachtig, grow a pair
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Egmond he, zal het wel minder druk geweest zijn.
Whatsapp is vaak de doodsteek voor prille liefdes, wees daar maar niet rouwig omquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...
Maar heb doordeweeks weinig contact met haar... ze is niet zo'n whatsapper, dus da's een beetje irritant en maakt het spannender moet ik zeggen
Ik weet precies welk nummer ze bedoelt idd...quote:
Komt goed, voelt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de vorigequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Whatsapp is vaak de doodsteek voor prille liefdes, wees daar maar niet rouwig om
Ontzettend tof voor je, ik wacht met smart op updates
Houden zo. WAquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...
Maar heb doordeweeks weinig contact met haar... ze is niet zo'n whatsapper, dus da's een beetje irritant en maakt het spannender moet ik zeggen
Echt niet?quote:
Eens, opzich met vrienden prima, maar bij m'n vorige relatie vond ik het ook echt verschrikkelijk!quote:
Je wilt niet weten hoeveel sletten hun billen ik heb stukgeschuurd op deze plaatquote:
Jij player!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel sletten hun billen ik heb stukgeschuurd op deze plaat![]()
Nope, geinig nummer welquote:
Idd, groepschat met vrienden heb ik ook ja. En achteraf was het verschikkelijk ja, maar dat merk je dan te laat hequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, opzich met vrienden prima, maar bij m'n vorige relatie vond ik het ook echt verschrikkelijk!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / Hoe is het met het unox-meisje?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:45 schreef Pino112 het volgende:
Idd, groepschat met vrienden heb ik ook ja. En achteraf was het verschikkelijk ja, maar dat merk je dan te laat he. Maar daar kan ook weer van geleerd worden
Ik ben ook geen bellerquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar!![]()
En aan bellen heb ik ook de schurft, daar begin ik ook niet meer aan
Daar zie je niks van als ze op haar rug ligtquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vooralsnog niet aan het fappen
Ik vind haar derriere enigszins vreemd..
[ afbeelding ]
Pics van haar mooiheid aub.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Zij is zo mooi, dat ik besloot gewoon te sturen: zaterdag drankje doen?
Ik denk: wordt toch niks
Het tegendeel is bewezen
Daarna, nieuwjaar gewenst en gezegd: vrijdag hapje eten?
En vrijdag gaan we een hapje eten
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Het tegendeel is bewezen
Zeg Pino112, dat kan wel iets subtieler kerelquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van haar mooiheid aub, want mijn zak staat op springen.
Dus je hebt wél ballen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Het tegendeel is bewezen
Gadverdamme haal die schaamluis wegquote:
Beetje ordinair hoofd.quote:
No way, ik moet toch ook tegen een platte wijvenreet aankijken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gadverdamme haal die schaamluis weg
Schattigquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje ordinair hoofd.![]()
Vind deze meer Unox2013 waardig
[ afbeelding ]
Fryslan Alors!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
No way, ik moet toch ook tegen een platte wijvenreet aankijken?
Die ik ter illustratie plaatste, omdat ik het ook een vlakke reet vindquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het een welkome afwisseling op al die halfnaakte dames hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gadverdamme haal die schaamluis weg
Er zit een knop op je tabblad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Haha het was meer omdat ik dacht: fuck, ik heb toch niks te verleizen, liever dan een mooie herinnering van die ene avond...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je hebt wél ballen!![]()
Ik verwacht zaterdag een volledig verslag via Whatsapp/Facebookchat/mail/postduif
Dat is wel de meest prettige instelling om een date in te gaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha het was meer omdat ik dacht: fuck, ik heb toch niks te verleizen, liever dan een mooie herinnering van die ene avond...
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verwacht zaterdag een volledig verslag via Whatsapp/Facebookchat/mail/postduif
Ik begrijp het welquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?
quote:
Omdat ik. Punt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?
Als de relatiestatus ooit wordt geupdate zie je het vanzelf welquote:
Ach, die heilig Facebook-statusquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als de relatiestatus ooit wordt geupdate zie je het vanzelf wel![]()
Geen rookseinen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het gemistquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:08 schreef themauster het volgende:
De playlist is nog zo goed als hetzelfde als voor SR
Nee, dat lukt niet. Hij woont in Den Haag, ik in Duitslandquote:
Pleur op, dat is geen Duitsland. Overijsselquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet. Hij woont in Den Haag, ik in Duitsland
Voor iemand uit Den Haag is dat gewoon al over de Duitse grens. Ik werk graag mee aan dat soort dingenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pleur op, dat is geen Duitsland. Overijssel
Als The Killers in die box staan, doe ik met je meequote:
Nee Jimi Hendrix >>>>> Killersquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Als The Killers in die box staan, doe ik met je mee
Dit wordt ons eerste meningsverschil van dit jaar. Dat er nog vele mogen volgenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee Jimi Hendrix >>>>> Killers
De leukste tot nu toequote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
Zeg, is het nu eens afgelopen met die plaatjes?
Ik kom die waffel van je nog eens dichttimmeren. TomTom onder de arm, ik zal je vindenquote:
Waarom loopt iedereen dat te filmen?quote:
True!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
Als ik toch een vaag Nederlandstalig nummer mooi mag vinden, dan is het deze
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat tweetgeluidje hoort er niet in volgens mij.
Goedemorgen Pientje!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, vanwege Follow Me natuurlijk
Geen smaak al die stemmersquote:
Wat een dramaquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:03 schreef henkde_j het volgende:
Huishoudelijk geweld?![]()
Met een stofzuiger in elkaar geslagen?
Een kerstboom afgetuigd?![]()
Ik stap zo de auto in!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof juist!![]()
En Haddaway ook nog zometeen
En dat gewoon 10u langquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik stap zo de auto in!
[ afbeelding ]
Ouwe taart!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
Michiel, nare vent. Ik wil niet horen dat dat nummer al 20 jaar oud is
Ze krijgen per week een aantal punten wat afhankelijk is van hun positie op dat moment, en dat wordt aan het eind vh jaar bij elkaar opgeteld. Zoiets is het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:32 schreef MarijeH het volgende:
Scream and Shout![]()
Weet iemand hoe de mega top 50 jaaroveraicht is samengesteld?
Mijn opa kan dit meetoeteren op zijn trompetquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
SantaKlaas staat op 9GAG
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
SantaKlaas staat op 9GAG
[ afbeelding ]
Goed geraden!quote:
Veel plezier, mopjen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga effe Cloud Atlas kijken.
Tot over een uur of 3. Ben erg benieuwd er naar
Faalwolfjequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
Potdomme heeft de film chinese audio
Daar faal ik even zeg
Er komt zo een onbemande drone jouw kant opquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
Potdomme heeft de film chinese audio
Daar faal ik even zeg
Meer John Legend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Wat lijkt dit enorm veel op John Mayer
Hij had het niet over de drone van SC hoorquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij had het niet over de drone van SC hoor
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij had het niet over de drone van SC hoor
Wij zitten muzikaal gezien niet op 1 lijn vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook geen gehoord zeg, tijd voor StuBru
Ik vind hem tof.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
Dit klinkt dan wel weer ontzettend geinig
Wie wat waar?quote:
Dacht ik al.quote:
Het kakt alleen zo verdomd snel weer in...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk goede muziek, mocht even duren.
Dat sowieso, maar ik denk dat een hardrock-uitvoering van de vogeltjesdans dat ook isquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dit nummer beter dan die Carice...
Ja, maar die is al gauw beter dan de helft van alle muziek dat op 3FM wordt gedraaid denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik denk dat een hardrock-uitvoering van de vogeltjesdans dat ook is
Ik zou het wel willen horenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die is al gauw beter dan de helft van alle muziek dat op 3FM wordt gedraaid denk ik.
Alleen maar gabber versies op youtubequote:
Ze zouden het aankunnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen maar gabber versies op youtubeMisschien een ideetje voor Plork & z'n aannemers
Van alle andere acties jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:14 schreef themauster het volgende:
Die oppasservice was wel 1 van de hoogtepunten van SR
Dat merken wequote:Op woensdag 2 januari 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan ik verdomme toch niet tegen
Volgas een ruk aan het stuur geven, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:36 schreef Pino112 het volgende:
De trein stil gezet in een weiland? Hoe doe je dat?
Een trein heeft geen stuur volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgas een ruk aan het stuur geven, zo moeilijk is het niet
Dan rukt ie maar ergens anders aan, kniesoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een trein heeft geen stuur volgens mij.
je zei rukt hihiquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan rukt ie maar ergens anders aan, kniesoor
Ik weet het... Soms gedraag ik me nogal ongepast hier, trek je er maar niets van aan.quote:
daar zijn zequote:Op woensdag 2 januari 2013 17:24 schreef Evertjan het volgende:
clown Bassie op de radio? Of is het Reneetje Froger?
producer van de C&S showquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die langharige tekkel die in de studio is?
Jammer dat die man aardslui is en dat niet heeft vast weten te houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
dat was nog eens topradio op YorinFM met Robert Jensen![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:30 schreef Evertjan het volgende:
dat was nog eens topradio op YorinFM met Robert Jensen![]()
ja echt jammer zijn comeback bij Radio Veronica 2 jaar geleden was echt te erg. Hij herhaalde toen zelfs van fragmenten van 8 jaar geledenquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer dat die man aartslui is en dat niet heeft vast weten te houden.
Frankie doet het ook leuk hoor
Dat 20 minuten ouwehoeren kan bij het huidige veronica sowieso niet, vanwege FM kavel resctrictiesquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja echt jammer zijn comeback bij Radio Veronica 2 jaar geleden was echt te erg. Hij herhaalde toen zelfs van fragmenten van 8 jaar geleden
op het oude Veronica FM kon hij zo op maandagmiddag een half uur vol ouwehoeren zonder ook maar 1 plaat te draaien
i know maar vroeger was alles beterquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat 20 minuten ouwehoeren kan bij het huidige veronica sowieso niet, vanwege FM kavel resctricties
True. Ik heb Jensen in de Ochtend met Eddo, Jan en Jeroen KidV helemaal grijsgeluisterdquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
i know maar vroeger was alles beter
quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
True. Ik heb Jensen in de Ochtend met Eddo, Jan en Jeroen KidV helemaal grijsgeluisterd
Legendarische radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |