Zou tof zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Jelmer in de studio. Rob Stenders met de middagshow?:)
Ja dusquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Ik denk dat hij Paul Rabbering vervangt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:49 schreef _JdM_ het volgende:
Een nieuw jaar met een positieve post van Ed(???!!!), waar toch wel effe een klacht in verborgen moet zittenquote:Op woensdag 2 januari 2013 08:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goeiemorrege en de beste wensen allemaol!
Radio staat weer op 3FM, nu al die serious request onzin eindelijk voorbij is.
Dexy's Midnight Runners!
Hoewel Jackie Wilson Said en Geno toch veul beter zijn!
Zijn zoontje kan toch mee?quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij twittert iig met 'we'.
Nope, Coen en Sanderquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Paul Rabbering vervangt.en nog de beste wensen voor 2013.
Maar Ramon zei ook dat hij met zijn vriendin in Valencia zit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zijn zoontje kan toch mee?
Welcome back broertjequote:Op woensdag 2 januari 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
You'll be a woman soon
Doet me altijd denken aan Quintin Tarintino
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welcome back broertje
heb je gemist man
Hoi alorsquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:34 schreef alors het volgende:
Ik had gehoopt dat deze zeikplaat in 2012 was achtergebleven.
Das lang geleden! Hoe is het? Al je vingers nog intact?quote:
Zo dacht ik er ook al overquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knap dat ze alleen op de foto staat bij al die drukte.
Diep in lovequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das lang geleden! Hoe is het? Al je vingers nog intact?
Oh, tof!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Diep in love
Verder steek ik geen vuurwerk af want gitaar spelen is mijn nr 1 prioriteit
Dirty Diana
Nou ja, er zijn genoeg dingen gebeurd, maar ken haar pas een week, dus het is nog heel pril natuurlijkquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn genoeg dingen gebeurd, maar ken haar pas een week, dus het is nog heel pril natuurlijk
Vrijdag uit eten, als ik uberhaupt een hap door m'n keel kan krijgen...
Egmond he, zal het wel minder druk geweest zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Knap dat ze alleen op de foto staat bij al die drukte.
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
En wat klinkt dat onwijs zenuwachtig, grow a pair
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Egmond he, zal het wel minder druk geweest zijn.
Whatsapp is vaak de doodsteek voor prille liefdes, wees daar maar niet rouwig omquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...
Maar heb doordeweeks weinig contact met haar... ze is niet zo'n whatsapper, dus da's een beetje irritant en maakt het spannender moet ik zeggen
Ik weet precies welk nummer ze bedoelt idd...quote:
Komt goed, voelt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan de vorigequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Whatsapp is vaak de doodsteek voor prille liefdes, wees daar maar niet rouwig om
Ontzettend tof voor je, ik wacht met smart op updates
Houden zo. WAquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha, tsja, eerste date was zo leuk, de avond dat ik haar leerde kennen ook trouwens...
Maar heb doordeweeks weinig contact met haar... ze is niet zo'n whatsapper, dus da's een beetje irritant en maakt het spannender moet ik zeggen
Echt niet?quote:
Eens, opzich met vrienden prima, maar bij m'n vorige relatie vond ik het ook echt verschrikkelijk!quote:
Je wilt niet weten hoeveel sletten hun billen ik heb stukgeschuurd op deze plaatquote:
Jij player!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel sletten hun billen ik heb stukgeschuurd op deze plaat![]()
Nope, geinig nummer welquote:
Idd, groepschat met vrienden heb ik ook ja. En achteraf was het verschikkelijk ja, maar dat merk je dan te laat hequote:Op woensdag 2 januari 2013 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, opzich met vrienden prima, maar bij m'n vorige relatie vond ik het ook echt verschrikkelijk!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / Hoe is het met het unox-meisje?
Herkenbaar!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:45 schreef Pino112 het volgende:
Idd, groepschat met vrienden heb ik ook ja. En achteraf was het verschikkelijk ja, maar dat merk je dan te laat he. Maar daar kan ook weer van geleerd worden
Ik ben ook geen bellerquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar!![]()
En aan bellen heb ik ook de schurft, daar begin ik ook niet meer aan
Daar zie je niks van als ze op haar rug ligtquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vooralsnog niet aan het fappen
Ik vind haar derriere enigszins vreemd..
[ afbeelding ]
Pics van haar mooiheid aub.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Zij is zo mooi, dat ik besloot gewoon te sturen: zaterdag drankje doen?
Ik denk: wordt toch niks
Het tegendeel is bewezen
Daarna, nieuwjaar gewenst en gezegd: vrijdag hapje eten?
En vrijdag gaan we een hapje eten
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Het tegendeel is bewezen
Zeg Pino112, dat kan wel iets subtieler kerelquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pics van haar mooiheid aub, want mijn zak staat op springen.
Dus je hebt wĂŠl ballen!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook geen beller
Het tegendeel is bewezen
Gadverdamme haal die schaamluis wegquote:
Beetje ordinair hoofd.quote:
No way, ik moet toch ook tegen een platte wijvenreet aankijken?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gadverdamme haal die schaamluis weg
Schattigquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje ordinair hoofd.![]()
Vind deze meer Unox2013 waardig
[ afbeelding ]
Fryslan Alors!quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
No way, ik moet toch ook tegen een platte wijvenreet aankijken?
Die ik ter illustratie plaatste, omdat ik het ook een vlakke reet vindquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het een welkome afwisseling op al die halfnaakte dames hierquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Gadverdamme haal die schaamluis weg
Er zit een knop op je tabblad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Haha het was meer omdat ik dacht: fuck, ik heb toch niks te verleizen, liever dan een mooie herinnering van die ene avond...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je hebt wĂŠl ballen!![]()
Ik verwacht zaterdag een volledig verslag via Whatsapp/Facebookchat/mail/postduif
Dat is wel de meest prettige instelling om een date in te gaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha het was meer omdat ik dacht: fuck, ik heb toch niks te verleizen, liever dan een mooie herinnering van die ene avond...
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je hebt wĂŠl ballen!![]()
Ik verwacht zaterdag een volledig verslag via Whatsapp/Facebookchat/mail/postduif
Ik begrijp het welquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?
quote:
Omdat ik. Punt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom jou wel verslag doen maar ons niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |