Dan moet je de lapo niet pakken, drol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef Craptacular het volgende:
Er is altijd wel iemand die een topic aanmaakt. Daarom doe ik het dus nooit.
Hosselaartje :$quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef Craptacular het volgende:
Er is altijd wel iemand die een topic aanmaakt. Daarom doe ik het dus nooit.
Zet hem maar op zijn plek, Queen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je de lapo niet pakken, drol.
Geen ervaring mee, sorry.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef Topicspace het volgende:
Nog maar een keer![]()
Op de smartphones krijg je ook steeds meer "datingsites" wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb me een keer aangemeld bij Twoo maar hier kwam niemand in mijn omgeving online en Badoo al blijft dit een rare sites (met rare mensen) zitten in mijn omgeving ook alleen maar verlepte huismoedertjes of travo's.
Je moet de lat nooit te hoog leggen, anders neuk je nooitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:55 schreef peleetje het volgende:
Zo... ik ben maar weer eens een aantal dames op datingsites aan het lastigvallen! Ik heb besloten nu eens minder kritisch te zijn!
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks opquote:
Gezellig... wel zo verstandig om eerst drankjes te doen. Eten met iemand waar je niks mee hebt lijkt me ook niet zo gezellig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks op
Hij komt richting de stad waar ik werk, da's wel super. Ga eerst wel een drankje doen want als het niet klikt is het ook zo lullig als je nog een hele maaltijd moet wegstouwen
Klopt hoor, al heb ik inmiddels wel een betere indruk gekregen en denk ik dat het wel gezellig wordt in ieder gevalquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gezellig... wel zo verstandig om eerst drankjes te doen. Eten met iemand waar je niks mee hebt lijkt me ook niet zo gezellig.
Goeie zaak!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt hoor, al heb ik inmiddels wel een betere indruk gekregen en denk ik dat het wel gezellig wordt in ieder geval
Hoe gaat het met jou, heeft je minder kritisch kijken al meer potentiële dates opgeleverd?
Wat Sekh daarover zei laatst is ook wel waar, beetje minder kritisch kijken. Het kan ook gewoon op datingsites, zo kritisch zijn. Als ik denk hoe ik in het begin keek moet ik echt lachen om mezelf
Veel plezier!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik een dateverslag, maar ja dat schiet nu niks op
Hij komt richting de stad waar ik werk, da's wel super. Ga eerst wel een drankje doen want als het niet klikt is het ook zo lullig als je nog een hele maaltijd moet wegstouwen
Blokkeren! Snel! Nu het nog kan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...
Dat is weer eens wat anders dan een rugzakje vol ellendequote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...
De ladenkast dichtgooien klinkt als een strak plan.quote:
Dit klinkt wel erg engquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wtf man...
Ik werd ook vrij emotioneel van de bagger die ze op tv durfden uit te zenden. Zulks onfatsoen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wtf man...
En dat al vóór een date..wees blijquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wtf man...
Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lamequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
A) Zij wilde geen booty call en alleen slapen en B) ze gaf zelf aan dat ze zou gaan snurken.
(Niet dat het mij iets uitmaakt want na zo'n avond kun je naast mij een kanon afsteken, maargoed)
Best wel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lame
Och waarom zou je. Op zo'n moment wil je toch ook zelf slapen, dus dan liever alleen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef ook_gek het volgende:
mooi verhaal man
Je had gewoon naast haar moeten kruipen in het bed van die huisgenoot!
Dat had ik gedaan!
is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoekquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lame
Anders voelen ze zich zo eenzaam.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoek
ben uiteindelijk toch alleen gaan slapen....
Veel beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoek
ben uiteindelijk toch alleen gaan slapen....
Typische conversatie van iemand zonder game.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef -Splash- het volgende:
Cursus: Hoe moet het niet: R&P / Meisje ontmoet (deel III)
Wel entertaining...
Dat overkomt ons allemaal wel eens. Ik kreeg ineens een of andere intellectueel verkleed als kerstman.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef Linguine het volgende:
zit ik nu wel vast aan een avatar van een tijger, maar dat terzijde.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
de twee interessantste mannen in dit topic
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Hahahaha. Grappig dat de twee interessantste mannen in dit topic hier kennelijk vaak te vinden zijn (of het is toeval :-)). Jullie nog dates op 't programma?
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
En jep, morgen weer een date!
Nee man, ze probeert Sil gewoon nu al te hosselen. Dat heeft ze natuurlijk de afgelopen weken al geobserveerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangen
Goed inzicht, +1. En nee, komende week niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Hahahaha. Grappig dat de twee interessantste mannen in dit topic hier kennelijk vaak te vinden zijn (of het is toeval :-)). Jullie nog dates op 't programma?
Haha jij hebt me door! ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangen
kwestie van tijd voordat ook jij met silenus gedate hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Oh noesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha jij hebt me door! ;-)
-----
En aan de andere posts in dit topic te zien is Paiq helemaal niet zo populair..? Als ik voor mezelf spreek: Ik vind het een prima site omdat het a) ongedwongen is, als iemand je niet bevalt is hij zo weggeklikt zonder dat hij nogmaals contact op kan nemen ;-) en omdat je b) geen profiel hoeft aan te maken met foto's etc.
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
kwestie van tijd voordat ook jij met silenus gedate hebt.
Altijd? Waar heb je het over, ik ben hier net een maandje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Silenus is anders heel eerlijk hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)
een ideaal slachtoffer dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus is anders heel eerlijk hoor
jij bent er ook een keer ingetrapt heh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus is anders heel eerlijk hoor
Dat was anders een hele leuke date hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent er ook een keer ingetrapt heh?
aan haar avatar te zien is ze geen katje wat je zonder handschoenen aanpakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef Cue_ het volgende:
altijd mooi om te zien hoe iedereen op het nieuwe sap duikt
Je verraad nu wel dat je hier al 2 jaar kansloos rondhangt he...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.
Neem als voorbeeld Spirit. Viel nota bene nog in slaap in de kroeg toen wij aan het daten waren, en twee jaar later woont ze samen en is ze zwanger. Zo snel kan het gaan!
Mag ik even...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:
aan haar avatar te zien is ze geen katje wat je zonder handschoenen aanpakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha kennelijk hanteren we dan een andere definitie van een goede afloop.. Binnen twee jaar zwanger worden staat niet bovenaan mn prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.
Neem als voorbeeld Spirit. Viel nota bene nog in slaap in de kroeg toen wij aan het daten waren, en twee jaar later woont ze samen en is ze zwanger. Zo snel kan het gaan!
dat beweer ik toch nergens?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was anders een hele leuke date hoor
Hoe oud ben je Lin??quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Linguine het volgende:
Haha yessss eindelijk kan ik de spoilers zien!
@ Spirit: Bij Paiq heb ik wel een foto, dus eigenlijk slaat bovenstaande redenering nergens op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Hey zeg, mn houdbaarheidsdatum liep ten einde ja. Ik moet toch watquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha kennelijk hanteren we dan een andere definitie van een goede afloop.. Binnen twee jaar zwanger worden staat niet bovenaan mn prioriteitenlijstje.
En jij verraadt nu wel dat je als zelfbenoemd taalpurist nog steeds niet weet hoe de dt-regel werkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je verraad nu wel dat je hier al 2 jaar kansloos rondhangt he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |