Dit klinkt wel erg engquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...

Ik werd ook vrij emotioneel van de bagger die ze op tv durfden uit te zenden. Zulks onfatsoen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
He, kijk nou. Ineens bericht van de plotse radiostilte-date to be van een paar weken terug. Ze put zich uit in excuses dat ze ineens niets meer liet horen en was tijdens de feestdagen keihard geconfronteerd met, en ik quote: ''het ladenkastje van mijn hart'' waarvan ze dacht dat het opgeruimd was.![]()
Wtf man...

En dat al vóór een date..wees blijquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wtf man...

Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lamequote:Op donderdag 3 januari 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
A) Zij wilde geen booty call en alleen slapen en B) ze gaf zelf aan dat ze zou gaan snurken.
(Niet dat het mij iets uitmaakt want na zo'n avond kun je naast mij een kanon afsteken, maargoed)

Best wel..quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lame

Och waarom zou je. Op zo'n moment wil je toch ook zelf slapen, dus dan liever alleen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:59 schreef ook_gek het volgende:
mooi verhaal man
Je had gewoon naast haar moeten kruipen in het bed van die huisgenoot!
Dat had ik gedaan!

is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoekquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze wilde geen booty call, maar belt je wel op om naast haar te slapen? wat lame

Anders voelen ze zich zo eenzaam.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoek
ben uiteindelijk toch alleen gaan slapen....

Veel beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
is dat hip? ik kreeg namelijk een soortgelijk verzoek
ben uiteindelijk toch alleen gaan slapen....

Typische conversatie van iemand zonder game.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:00 schreef -Splash- het volgende:
Cursus: Hoe moet het niet: R&P / Meisje ontmoet (deel III)
Wel entertaining...

Dat overkomt ons allemaal wel eens. Ik kreeg ineens een of andere intellectueel verkleed als kerstman.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef Linguine het volgende:
zit ik nu wel vast aan een avatar van een tijger, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |