Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
de twee interessantste mannen in dit topic
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Hahahaha. Grappig dat de twee interessantste mannen in dit topic hier kennelijk vaak te vinden zijn (of het is toeval :-)). Jullie nog dates op 't programma?
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
En jep, morgen weer een date!
Nee man, ze probeert Sil gewoon nu al te hosselen. Dat heeft ze natuurlijk de afgelopen weken al geobserveerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangen
Goed inzicht, +1. En nee, komende week niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Hahahaha. Grappig dat de twee interessantste mannen in dit topic hier kennelijk vaak te vinden zijn (of het is toeval :-)). Jullie nog dates op 't programma?
Haha jij hebt me door! ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het een slecht verborgen poging om te zeggen dat jullie misschien verder wel kansloos zijn omdat jullie hier nog altijd rondhangen
kwestie van tijd voordat ook jij met silenus gedate hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Linguine het volgende:
Oh noesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha jij hebt me door! ;-)
-----
En aan de andere posts in dit topic te zien is Paiq helemaal niet zo populair..? Als ik voor mezelf spreek: Ik vind het een prima site omdat het a) ongedwongen is, als iemand je niet bevalt is hij zo weggeklikt zonder dat hij nogmaals contact op kan nemen ;-) en omdat je b) geen profiel hoeft aan te maken met foto's etc.
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
kwestie van tijd voordat ook jij met silenus gedate hebt.
Altijd? Waar heb je het over, ik ben hier net een maandje!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Silenus is anders heel eerlijk hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)
een ideaal slachtoffer dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha nee ik doe geen serial-daters. Ik ken mezelf, word veel te makkelijk geplayed ;-)
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus is anders heel eerlijk hoor
jij bent er ook een keer ingetrapt heh?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus is anders heel eerlijk hoor
Dat was anders een hele leuke date hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent er ook een keer ingetrapt heh?
aan haar avatar te zien is ze geen katje wat je zonder handschoenen aanpakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef Cue_ het volgende:
altijd mooi om te zien hoe iedereen op het nieuwe sap duikt
Je verraad nu wel dat je hier al 2 jaar kansloos rondhangt he...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.
Neem als voorbeeld Spirit. Viel nota bene nog in slaap in de kroeg toen wij aan het daten waren, en twee jaar later woont ze samen en is ze zwanger. Zo snel kan het gaan!
Mag ik even...quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:
aan haar avatar te zien is ze geen katje wat je zonder handschoenen aanpakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha kennelijk hanteren we dan een andere definitie van een goede afloop.. Binnen twee jaar zwanger worden staat niet bovenaan mn prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En na een date met mij loopt het altijd goed af.
Neem als voorbeeld Spirit. Viel nota bene nog in slaap in de kroeg toen wij aan het daten waren, en twee jaar later woont ze samen en is ze zwanger. Zo snel kan het gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |