Volgens zijn eigen zeggen heeft hij het eraf gehaald omdat er al niet veel meer van over was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft Van Gerwen ooit verteld dat het beter was om zijn hoofd kaal te scheren? Of was het een moetje
nee, ben het met je eensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het maar een stel domme plorken vind?
Maar zou je ze doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
ZIE DE OPquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
Weet iemand overigens hoe laat de partij begint?
¿Hoe laat begint het dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop eens met dat gejank hoelaat het begint.
Klopt. Die lichamenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor. Zo nep. De linker gaat nog enigszins qua gezicht, de ander is zo ordinair als wat. Lichamen ook goed bewerkt met photoshop. Bleh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
wihiehihihihiehahahohehahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Michael van gerwen die een brief afsluit:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Ik kreeg ook al geen antwoord...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
Als ik niet reeds bezet was zou ik ze waarschijnlijk wel gewoon doen ja. Volblaffen en de kooi uit trappen.quote:
Jezus wat flauw.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Daar kan wel een kunstje op worden gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
mooi, die gaan makkelijk meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest nog lachen ook nog, hardop. Komt misschien meer door mijn kater maargoedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Alsof zij jou willen, lelijke hond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik niet reeds bezet was zou ik ze waarschijnlijk wel gewoon doen ja. Volblaffen en de kooi uit trappen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Godsklere man, domme kut, kan je ook gewoon eens normaal doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |