Jezus wat flauw.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Michael van gerwen die een brief afsluit:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Daar kan wel een kunstje op worden gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het maar een stel domme plorken vind?
mooi, die gaan makkelijk meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest nog lachen ook nog, hardop. Komt misschien meer door mijn kater maargoedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Alsof zij jou willen, lelijke hond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik niet reeds bezet was zou ik ze waarschijnlijk wel gewoon doen ja. Volblaffen en de kooi uit trappen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Godsklere man, domme kut, kan je ook gewoon eens normaal doen?quote:
Die heeft zich onder de analistentafel verstopt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Is Sylvia ook aanwezig in de studio van RTL? Voor de support zeg maar.
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
Begintijd staat in de OP...
DINSDAG
FINALE TAYLOR - VAN GERWEN OM 21:25
Lang niet altijd, vroeger misschien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op, Van Gerwen begint de wedstrijd. Dat is altijd. Als Taylor bullt, laat hij altijd zijn tegenstander gewoon aanvangen met de wedstrijd.
Ow is het dinsdag pas? Dan zijn we een dag te vroeg!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef OllieWilliams het volgende:
Begintijd staat in de OP...
DINSDAG
FINALE TAYLOR - VAN GERWEN OM 21:15
Die zit Co's matchstick te masserenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft zich onder de analistentafel verstopt.
Godverquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |