Daar zijn er wel meer vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
TaylorAls het hem tegenzit is het een grote baby
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
het zal heel spannend worden, ik durf er geen pijl op te trekken eigenlijk.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gehoord dat MvG met de punt naar voren speelt vandaag
Hoi StevenMacquote:
Ze zijn geen van beiden te pijlen inderdaad. But that's like my opinion dude.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:54 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
het zal heel spannend worden, ik durf er geen pijl op te trekken eigenlijk.
Hoe hij zich nu gedraagt kan ik weinig positief over zijn. Alle vorige presentaties daar gelaten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft de dartsport groot gemaakt, niet alleen hij hoor.
Precies.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze zijn geen van beiden te pijlen inderdaad. But that's like my opinion dude.
Juist niet. Taylor kan niet tegen dat overdreven fanatieke van MvG. Denk dat hij daarop doelde.quote:
Na de winst joh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Zegt ie nou dat Phil lekker in zijn vel zat na die halve finale?
Iets mis gegaan met de photoshop, haar rechterarm is anders van kleur. Vlekjes verder goed weggewerkt.quote:
Hazel O' Sullivan en Kelly Doneganquote:
Inderdaad. Vreselijke ventquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
HOU NOU EENS OP OVER BARNEY, BARNEY.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft Van Gerwen ooit verteld dat het beter was om zijn hoofd kaal te scheren? Of was het een moetje
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Barney is wel heel erg vol van zich zelf
Hij vond dat er te weinig op stond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft Van Gerwen ooit verteld dat het beter was om zijn hoofd kaal te scheren? Of was het een moetje
Coquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Volgens zijn eigen zeggen heeft hij het eraf gehaald omdat er al niet veel meer van over was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef TheVulture het volgende:
nee, ben het met je eensquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het maar een stel domme plorken vind?
Maar zou je ze doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
ZIE DE OPquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
Weet iemand overigens hoe laat de partij begint?
¿Hoe laat begint het dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop eens met dat gejank hoelaat het begint.
Klopt. Die lichamenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor. Zo nep. De linker gaat nog enigszins qua gezicht, de ander is zo ordinair als wat. Lichamen ook goed bewerkt met photoshop. Bleh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
wihiehihihihiehahahohehahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Michael van gerwen die een brief afsluit:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Ik kreeg ook al geen antwoord...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef vosss het volgende:
Als ik niet reeds bezet was zou ik ze waarschijnlijk wel gewoon doen ja. Volblaffen en de kooi uit trappen.quote:
Jezus wat flauw.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mvg,
Mvg
Hahahahahahahah
Daar kan wel een kunstje op worden gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |