Van welke film?quote:: True love is hard to find, sometimes you think you have true love and then you catch the early flight home from San Diego and a couple of nude people jump out of your bathroom blindfolded like a goddamn magic show ready to double team your girlfriend...
Eerste punt is voor jou!quote:
Pretty fast.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef Sands het volgende:
The Color of Money
Paul Newman
Tom Cruise
Martin Scorsese
Forest Wihtaker
3/5quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Das toch die dwerg?
Austin powers 1, 2, 3behalve deeltje 1
the love guru?
Als Griphook the Goblin (as Vern Troyer)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... dat wist ik niet dat mini-me in harry potter zat
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
De volgende keer je 2de gok meteen doen
Vakantie zit er zeker niet in voor je?quote:
Ik mag morgen gewoon weer gaan werkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vakantie zit er zeker niet in voor je?
hehe, hoe slechtquote:
Jazeker!quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef DragonFodder het volgende:
kan het plaatje niet goed zien. Is dat Minnie Driver?
Ook correct.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
paul giamatti dan? Plaatjes zijn nogal klein
Ha! Mijn geheime wapen: Doom!quote:
stand januari 2013quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ha! Mijn geheime wapen: Doom!
Hihi, ik deed een Sandsje
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
the tooth fairy
pain and gain
be cool
en eh... race to witch mountain? Verrassend, maar
quote:
En in 1 poging nog goed gespeld ook, ik maak er altijd van alles van behalve datquote:
Netjes, ik had zelf een andere ketting.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef Robby87 het volgende:
Tom Hardy
Inception
Leonardo DiCaprio
Revolutionary Road
Kate Winslet
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Jim Carrey
Die was blijkbaar ook erg makkelijkquote:
film?quote::
, what are you doing here?
: You invited me.
: I never thought for a second you'd be stupid enough to come!
: Well that makes you a tease.
quote:: [on the ship's intercom] This is the captain. We have a little problem with our entry sequence, so we may experience some slight turbulence and then - explode.
Elke keer als ik deze film vraag ga jij met het punt lopen!quote:
Hier dan eentje die jij ook moet weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze film vraag ga jij met het punt lopen!
Dat dacht ik ook, maar die film zag er toch wel beter uit!quote:
Dat idee had ik inderdaad ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die film zag er toch wel beter uit!
Deze volgens mij jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat idee had ik inderdaad ook
daarom nog een extra gok op bad taste
Die is wel juist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat idee had ik inderdaad ook
daarom nog een extra gok op bad taste
Miles Dyson in T2quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
En die onderste heet volgens mij joe morton
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
En die onderste heet volgens mij joe morton
quote:
they is de crew van welke film?quote:When shooting in Venice, they were allowed to have complete control of the Grand Canal from 7am to 1pm for one day.
Nogal niet, nee.quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
indiana jones and the last crusade?
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
2 unbreakable
1 pineapple express?
sands+1quote:
3/5quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef DragonFodder het volgende:
Jack reacher
The hobbit
Finding nemo 3d
Life of pi
Les miserables
4/5quote:
Die stond gister op spotnet... maar leek me zo oninterresantquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Sands het volgende:
Een film met Billy Crystal en Bette Midler
this is 40quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Sands het volgende:
nrtje 6 is de nieuwste film van Judd Apatow
quote:
wie?quote:Had to miss his graduation commencement to film Wet Hot American Summer (2001).
quote:In the Steven Spielberg episode of "Inside the Actors Studio" (1994),appears in the audience about 15 minutes into the episode.
neequote:
quote:"There was a lot of Sack Lodges at my high school." - "Sack Lodge" is his character from Wedding Crashers (2005).
Jaquote:
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF momentquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bradley cooper zat ook al in de aflevering met Sean Penn
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF moment
jup, ik kijk er graag naar, al wordt er soms iets te snel geknipt, waardoor het interview nogal onnatuurlijk wordt. Maar de acteurs lijken er meestal ontspannender bij te zitten dan bij promotie shizzle.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijd
Trivia van welke filmquote:Meg says "I don't think your Pinto likes me." A Pinto is a type of horse.
Muzen? Hercules?quote:
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komtquote:
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komt
Misschien dat ik deze keer 3 maanden verdwijn ipv 2, en dan terug kom en weer de 1ste plaats steel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?
Film en 3 namenquote:: I meet Sammy through work. Insurance. I was an investigator. I'd investigate the claims to see which ones were phony. I had to see through people's bullshit. It was useful experience, 'cause now it's my life.
patserquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze keer 3 maanden verdwijn ipv 2, en dan terug kom en weer de 1ste plaats steel?
quote:: I always thought the joy of reading a book is not knowing what happens next.
memento.quote:
Zo'n beetje hoe alle islamitische woorden klinken?quote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een moslim benquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo'n beetje hoe alle islamitische woorden klinken?
6/5quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef Sands het volgende:
Lockout
Prometheus
Lawless
L.A. Confidential
The Time Machine
Bedtime Stories
het zou me ook verbazen als het goed wasquote:
Ik wil wel de juiste titel zienquote:A fictionalized account of the early life of the American president as a young lawyer facing his greatest court case.
jack lemmon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Sands het volgende:
[..]maar wel dezelfde acteur in de hoofdrol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Laten we dan maar gokken dat het gewoon Lincoln heet
Geef dat soort hints dan eerder, nou ben ik het gisteren per ongeluk al ergens anders tegengekomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 07:14 schreef Sands het volgende:
[..]dat is maar de halve titel, er moet nog wat voor wat wel uit de hints te halen is.
De regisseur is vooral bekend om zijn westerns. En hij heeft veel Oscars gewonnen.
Henry Fonda?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij hoeven jullie voor die namen minder te gokken
Die ene acteur van 12 Angry Men waar Sands het over had is misschien hier nog wel beter bekend door een van de bekendste westerns ooit. En die regisseur die vroeger veel Oscars won en veel westerns heeft gemaakt kennen jullie vast ook wel.
Zie je dat ging een stuk sneller dan die titel (Young Mr. Lincoln) radenquote:
Speciaal voor jou, deze had ik ook nog:quote:
Van vroeger. Tegenwoordig is ze niet meer om aan te zienquote:
Geen Free Willy.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Van vroeger. Tegenwoordig is ze niet meer om aan te zien
Verder heb ik geen idee waar ik naar aan 't kijken ben. Free Willy of zo?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
zal wel shoot to kill zijn, volgens mij ook met Tom Berenger.
quote:
Ik wist het al niet meer zekerquote:
Neequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Van de Merwe... maar dat wordt niet goed gerekend denk ik.
Dwight Shultz idd, en ja, Face had ook een cameo. Een actrice die ook redelijk bekend is is ook nog noembaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dwight Schultz? (vast niet hoe het geschreven word...) Of had alleen Face een cameo?
Heel goed.quote:
3/9quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef picodealion het volgende:
Flodder
Flodder 2
Flodder in Amerikadit is de titel van deel 2
Sint
6/9quote:
7/9quote:
Ik had er wel meer kunnen vragenquote:
niet bij mijquote:
Wie?quote:Was portrayed on "Saturday Night Live" (1975) by at least eight different actors: Chevy Chase, Randy Quaid, Charles Rocket, Harry Shearer, Robin Williams, Joe Piscopo, Phil Hartman, and Kevin Nealon.
nee.quote:
quote:Originally was a very liberal member of the Democratic Party, but eventually converted to the Republican Party in 1962, when he was fifty-one. He gave a highly acclaimed speech in support of Barry Goldwater during the 1964 Presidential election.
quote:
Ohja...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
[..]je komt in 1 block te kort btw
[..]ook die niet helemaal
[ afbeelding ]
dragonmeneertje +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |