Netjes, ik had zelf een andere ketting.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:19 schreef Robby87 het volgende:
Tom Hardy
Inception
Leonardo DiCaprio
Revolutionary Road
Kate Winslet
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Jim Carrey
Die was blijkbaar ook erg makkelijkquote:
film?quote::
, what are you doing here?
: You invited me.
: I never thought for a second you'd be stupid enough to come!
: Well that makes you a tease.
quote:: [on the ship's intercom] This is the captain. We have a little problem with our entry sequence, so we may experience some slight turbulence and then - explode.
Elke keer als ik deze film vraag ga jij met het punt lopen!quote:
Hier dan eentje die jij ook moet weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze film vraag ga jij met het punt lopen!
Dat dacht ik ook, maar die film zag er toch wel beter uit!quote:
Dat idee had ik inderdaad ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die film zag er toch wel beter uit!
Deze volgens mij jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat idee had ik inderdaad ook
daarom nog een extra gok op bad taste
Die is wel juist.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat idee had ik inderdaad ook
daarom nog een extra gok op bad taste
Miles Dyson in T2quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
En die onderste heet volgens mij joe morton
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:05 schreef DragonFodder het volgende:
En die onderste heet volgens mij joe morton
quote:
they is de crew van welke film?quote:When shooting in Venice, they were allowed to have complete control of the Grand Canal from 7am to 1pm for one day.
Nogal niet, nee.quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
indiana jones and the last crusade?
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
2 unbreakable
1 pineapple express?
sands+1quote:
3/5quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef DragonFodder het volgende:
Jack reacher
The hobbit
Finding nemo 3d
Life of pi
Les miserables
4/5quote:
Die stond gister op spotnet... maar leek me zo oninterresantquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Sands het volgende:
Een film met Billy Crystal en Bette Midler
this is 40quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Sands het volgende:
nrtje 6 is de nieuwste film van Judd Apatow
quote:
wie?quote:Had to miss his graduation commencement to film Wet Hot American Summer (2001).
quote:In the Steven Spielberg episode of "Inside the Actors Studio" (1994),appears in the audience about 15 minutes into the episode.
neequote:
quote:"There was a lot of Sack Lodges at my high school." - "Sack Lodge" is his character from Wedding Crashers (2005).
Jaquote:
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF momentquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bradley cooper zat ook al in de aflevering met Sean Penn
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF moment
jup, ik kijk er graag naar, al wordt er soms iets te snel geknipt, waardoor het interview nogal onnatuurlijk wordt. Maar de acteurs lijken er meestal ontspannender bij te zitten dan bij promotie shizzle.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijd
Trivia van welke filmquote:Meg says "I don't think your Pinto likes me." A Pinto is a type of horse.
Muzen? Hercules?quote:
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komtquote:
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komt
Misschien dat ik deze keer 3 maanden verdwijn ipv 2, en dan terug kom en weer de 1ste plaats steel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?
Film en 3 namenquote:: I meet Sammy through work. Insurance. I was an investigator. I'd investigate the claims to see which ones were phony. I had to see through people's bullshit. It was useful experience, 'cause now it's my life.
patserquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze keer 3 maanden verdwijn ipv 2, en dan terug kom en weer de 1ste plaats steel?
quote:: I always thought the joy of reading a book is not knowing what happens next.
memento.quote:
Zo'n beetje hoe alle islamitische woorden klinken?quote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een moslim benquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo'n beetje hoe alle islamitische woorden klinken?
6/5quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef Sands het volgende:
Lockout
Prometheus
Lawless
L.A. Confidential
The Time Machine
Bedtime Stories
het zou me ook verbazen als het goed wasquote:
Ik wil wel de juiste titel zienquote:A fictionalized account of the early life of the American president as a young lawyer facing his greatest court case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |