Die stond gister op spotnet... maar leek me zo oninterresantquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Sands het volgende:
Een film met Billy Crystal en Bette Midler
this is 40quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Sands het volgende:
nrtje 6 is de nieuwste film van Judd Apatow
quote:
wie?quote:Had to miss his graduation commencement to film Wet Hot American Summer (2001).
quote:In the Steven Spielberg episode of "Inside the Actors Studio" (1994),appears in the audience about 15 minutes into the episode.
neequote:
quote:"There was a lot of Sack Lodges at my high school." - "Sack Lodge" is his character from Wedding Crashers (2005).
Jaquote:
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF momentquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bradley cooper zat ook al in de aflevering met Sean Penn
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijdquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
klopt ja, ik vond het wel een grappig licht WTF moment
jup, ik kijk er graag naar, al wordt er soms iets te snel geknipt, waardoor het interview nogal onnatuurlijk wordt. Maar de acteurs lijken er meestal ontspannender bij te zitten dan bij promotie shizzle.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Inmiddels is ie zelf ook al te gast geweest in een van de latere seizoenen, maar mooie interviews daar altijd
Trivia van welke filmquote:Meg says "I don't think your Pinto likes me." A Pinto is a type of horse.
Muzen? Hercules?quote:
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komtquote:
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Word eens tijd dat je na 7 maanden op gang komt
Misschien dat ik deze keer 3 maanden verdwijn ipv 2, en dan terug kom en weer de 1ste plaats steel?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij nou eens vakantie pakt van FMT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |