jack lemmon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Sands het volgende:
[..]maar wel dezelfde acteur in de hoofdrol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Laten we dan maar gokken dat het gewoon Lincoln heet
Geef dat soort hints dan eerder, nou ben ik het gisteren per ongeluk al ergens anders tegengekomenquote:Op donderdag 3 januari 2013 07:14 schreef Sands het volgende:
[..]dat is maar de halve titel, er moet nog wat voor wat wel uit de hints te halen is.
De regisseur is vooral bekend om zijn westerns. En hij heeft veel Oscars gewonnen.
Henry Fonda?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij hoeven jullie voor die namen minder te gokken
Die ene acteur van 12 Angry Men waar Sands het over had is misschien hier nog wel beter bekend door een van de bekendste westerns ooit. En die regisseur die vroeger veel Oscars won en veel westerns heeft gemaakt kennen jullie vast ook wel.
Zie je dat ging een stuk sneller dan die titel (Young Mr. Lincoln) radenquote:
Speciaal voor jou, deze had ik ook nog:quote:
Van vroeger. Tegenwoordig is ze niet meer om aan te zienquote:
Geen Free Willy.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Van vroeger. Tegenwoordig is ze niet meer om aan te zien
Verder heb ik geen idee waar ik naar aan 't kijken ben. Free Willy of zo?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:59 schreef DragonFodder het volgende:
zal wel shoot to kill zijn, volgens mij ook met Tom Berenger.
quote:
Ik wist het al niet meer zekerquote:
Neequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Van de Merwe... maar dat wordt niet goed gerekend denk ik.
Dwight Shultz idd, en ja, Face had ook een cameo. Een actrice die ook redelijk bekend is is ook nog noembaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dwight Schultz? (vast niet hoe het geschreven word...) Of had alleen Face een cameo?
Heel goed.quote:
3/9quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:45 schreef picodealion het volgende:
Flodder
Flodder 2
Flodder in Amerikadit is de titel van deel 2
Sint
6/9quote:
7/9quote:
Ik had er wel meer kunnen vragenquote:
niet bij mijquote:
Wie?quote:Was portrayed on "Saturday Night Live" (1975) by at least eight different actors: Chevy Chase, Randy Quaid, Charles Rocket, Harry Shearer, Robin Williams, Joe Piscopo, Phil Hartman, and Kevin Nealon.
nee.quote:
quote:Originally was a very liberal member of the Democratic Party, but eventually converted to the Republican Party in 1962, when he was fifty-one. He gave a highly acclaimed speech in support of Barry Goldwater during the 1964 Presidential election.
quote:
Ohja...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
[..]je komt in 1 block te kort btw
[..]ook die niet helemaal
[ afbeelding ]
dragonmeneertje +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |