SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsrercock stuck in the door!![]()
Hihi.
Hoe is het hier?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rustig zonder jullie tweequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?![]()
![]()
Goed! En daar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag nog niet in slaap vallen
Je mist ons?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
mannen BOOORINGquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
![]()
hihi
dus![]()
Ik had nooit gedacht dat ik zin zou hebben in een dartwedstrijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.
Maar ik kijk al de hele dag uit naar deze titanenstrijd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vandaag tijd voor rustig aan, daar past dit prima bij. Vrijdag weer gewoon lekker sportschool in en zo.quote:![]()
Mooie tijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelf![]()
Ik ben over mijn slaap heen
En dat mogen je broers niet weten?quote:![]()
![]()
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
[..]
En dat mogen je broers niet weten?![]()
![]()
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
![]()
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahahaquote:What you forget, you are gonna repeat.
En een knuffeltje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahaha
Net een uurtje op de bank geslapen.
Hm of colaquote:.
![]()
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapen![]()
![]()
Knuffelsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een knuffeltje?
Net een uurtje op de bank geslapen.
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegen
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja zeg
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
Was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knuffels
[..]
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapen![]()
![]()
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.![]()
![]()
Hmm, klinkt wel lastig ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets mee![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet.. al genoeg op schoot gezeten vandaagwhahahaha
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja als zij daar gelukkig is, is dat misschien wel beter dan.
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haar
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?![]()
![]()
Klinkt meer als ontvoeringquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet
Oh, dus die zie je op de bruiloft dan voor het eerst? Dat is wel gek!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet![]()
Maar toen was je al over je slaap heen?quote:
Wat lief!quote:
Ik zal ff tegen Vin zeggen dat ie ff moet posten voor jou.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik al ga.. kost me namelijk al 1000 euro om er naar toe te vliegen + verblijf (is natuurlijk niet heel duur daar).quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dus die zie je op de bruiloft dan voor het eerst? Dat is wel gek!
Ik wil namelijk ook een huis gaan kopen, wellicht toch nog doorstuderen (krijg geen OV meer). Dus om nu te zeggen dat ik geld over heb...![]()
![]()
Teveel geluidquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar toen was je al over je slaap heen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik zal ff tegen Vin zeggen dat ie ff moet posten voor jou.![]()
![]()
Is het voor hem wel vrijwillig?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja hoor. In Nederland was ze alleen maar wat depressief aan het zijn. Daar is ze gelukkig.
Of heeft ze hem gewoon gehosseld omdat zij daar wilt wonen
Smakelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met m'n pizza![]()
![]()
Hij verklaarde de liefde aan haar. Maar of dat uit liefde is of voor het geld, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het voor hem wel vrijwillig?
Of heeft ze hem gewoon gehosseld omdat zij daar wilt wonen![]()
Hoe heet ie? Misschien heb ik nog wel een email van hem?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij verklaarde de liefde aan haar. Maar of dat uit liefde is of voor het geld, dat weet ik niet.
Ze noemen hem Brandon, maar z'n echte naam is niet uit te spreken / te typenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Misschien heb ik nog wel een email van hem?![]()
![]()
Ja dan heeft ie mij gemaildquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze noemen hem Brandon, maar z'n echte naam is niet uit te spreken / te typen![]()
Haha
Mehquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rotkinderen konden hun knallers gisteren niet opmaken![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar
Ik ook, achterlijk vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar![]()
![]()
Film is klaar.
Meer komedie dan horror hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hij bood mij 1 miljoen....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wilde ie ook met jou trouwen?
Ik verschoot een miljardquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nederlanders schoten ook voor 70 miljoen de lucht in.
![]()
Crisis he?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nederlanders schoten ook voor 70 miljoen de lucht inDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
Heropvoeding vereist.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezienDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als je niet neukend het nieuwe jaar in kan dan maar fappend.quote:C'est la vie
Niks verbaasd me meer eigenlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien.
![]()
Hij heeft een lever van steen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezienIk sta pas op 1.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook de moeite nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien
Maar 1 welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien![]()
![]()
Mijn gedachten exact.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je niet neukend het nieuwe jaar in kan dan maar fappend.
Maarja, wij denken wel vaker hetzelfde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef xFriendx het volgende:
En nu al die feestdagen geweest zijn is het vooruit kijken naar de lente en zonIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien![]()
![]()
*verbaast.quote:
Maar wij gaan nog een film kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plesierquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*verbaast.
Maar wij gaan nog een film kijken![]()
.
![]()
Mee bezig!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goede zaak. Misschien dat er nog wat van 'm kan worden zo...quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
There cums the summer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!C'est la vie
Er is nog hoop!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goede zaak. Misschien dat er nog wat van 'm kan worden zo...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed he? Ik probeer te minderen.quote:
Sterker nog, ik sta pas sinds een kwartier op 1.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed he? Ik probeer te minderen.
Sterker nog, ik sta pas sinds een kwartier op 1..
Ik hou het niet bij maar hij staat nog op 0.
![]()
Wat heb je verkloot?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
Potverdriedubbeltjes wat ben ik toch een anti-klusser![]()
Mijn buren staan al op 3.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Ik hou het niet bij maar hij staat nog op 0.
Twi, mijn held. Wat heb je allemaal al gedaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
Potverdriedubbeltjes wat ben ik toch een anti-klusserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig nog niet heel veel meer dan een muur gewoon niet zo fantastisch mooi egaal verven. Maar hopelijk valt het mee in de ochtend, als het droog is.quote:![]()
Extra laag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet heel veel meer dan een muur gewoon niet zo fantastisch mooi egaal verven. Maar hopelijk valt het mee in de ochtend.![]()
![]()
Nogal, ja. Vraag maar aan Heloef, die weet er alles van.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet iets om trots op te zijn.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Neuken... Ongetwijfeld.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Je bent al even thuis, toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet midden op de Straße des 17. Juni of bij m'n nicht thuis neuken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dat was de eerste fapsessie van 2013
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oh, hij is net zo'n geluksvogel als ik dus.. Nieuwjaarsdag werken, wie verzint dat nouquote:
Grote storingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, hij is net zo'n geluksvogel als ik dus.. Nieuwjaarsdag werken, wie verzint dat nou![]()
Maar daardoor heeft ie morgen vrij![]()
Kunnen we alsnog de dubbele cijfers gaan halen![]()
![]()
Leuk die getallen.
Ik doe niet mee.
[b]AirwiN schreef [/b]
hellow!!
nog een gelukkig nieuwjaar!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik hoor een 7.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh. 0.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij al geneukt (gefapt/gesopt) in het nieuwe jaar?
Ik verwacht ook niet dat daar de komende tijd verandering in komt
Ik wou het hier ook heel graag met 1 laag redden, maar zat er toch niet. Laten drogen helpt sowieso altijd. Ik hoop voor juliie dat het meevalt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien nodig ja, we zien wel als het morgen niet om aan te gluren is.Arme jij!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal, ja. Vraag maar aan Heloef, die weet er alles van.Jeugdsentiment.quote:![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grote storing![]()
Maar daardoor heeft ie morgen vrij![]()
Kunnen we alsnog de dubbele cijfers gaan halen
Veels te laag ingeschat? You animal.quote:
Nee, meer trekt Vinnie echt nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veels te laag ingeschat? You animal.![]()
![]()
ik sta al een jaar op 0... men ik had hier geld op moeten inzetten, dan had ik vast een hoop gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. 0.
Ik verwacht ook niet dat daar de komende tijd verandering in komt
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
De beste wensen voor 2013.
Middagtukkie had ik beter niet kunnen doen, heb al moeite de ene voet voor d'n ander te zetten
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik kom voorlopig ook niet op 1 uit ben ik bangquote:![]()
Heb ik weer
Misschien weet Huppel Vinnie tot grotere hoogten te brengen dan jij dat kon.quote:
Geld inzetten op hoe vaak je zelf gaat neuken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik sta al een jaar op 0... men ik had hier geld op moeten inzetten, dan had ik vast een hoop gewonnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien weet Huppel Vinnie tot grotere hoogten te brengen dan jij dat kon.![]()
![]()
Die glazen whisky die hij gisteren/vannacht dronkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, meer trekt Vinnie echt niet![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
nee dat andere mensen geld hadden ingezet... en dat ik de pot krijg als ik op 0 staquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geld inzetten op hoe vaak je zelf gaat neuken?
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jammerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom voorlopig ook niet op 1 uit ben ik bang![]()
Heb ik weer![]()
![]()
Vast wel een fokker voor te vinden toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. 0.
Ik verwacht ook niet dat daar de komende tijd verandering in komtDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat andere mensen geld hadden ingezet... en dat ik de pot krijg als ik op 0 sta![]()
![]()
ERquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
De beste wensen voor 2013.
Middagtukkie had ik beter niet kunnen doen, heb al moeite de ene voet voor d'n ander te zetten
Ja... wij waren weg en toen poef... dag energie![]()
![]()
ghehe have fun!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik ga wat tv kijken denk ik... en straks van de 0 af komenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Here we go again..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vast wel een fokker voor te vinden toch?Engeltjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ER
Ja... wij waren weg en toen poef... dag energie
Alles ook weer overleefd zo te zien![]()
![]()
Ik ga mijn spullen eens pakken en naar de bus wandelen.. tot euh, half 2 maar weer ofzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wie gaat er nou trekken dan met een vrouw in bedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, meer trekt Vinnie echt niet![]()
![]()
![]()
hewhe hoew was de film?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ER
Ja... wij waren weg en toen poef... dag energieVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ja vast, maar dan moet 't wel wederzijds zijn endezeau..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Jijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er nou trekken dan met een vrouw in bed![]()
![]()
En toch nog kunnen presteren hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die glazen whisky die hij gisteren/vannacht dronk
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff, jij bent geen vriendjes met de collega's van de planning of wel?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Here we go again..
[..]
Engeltje
![]()
Ik ga mijn spullen eens pakken en naar de bus wandelen.. tot euh, half 2 maar weer ofzo..![]()
Zo, op hoeveel staat je teller nu?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie gaat er nou trekken dan met een vrouw in bed
Gelukkig 2013 Joofquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Here we go again..
[..]
Engeltje
![]()
Ik ga mijn spullen eens pakken en naar de bus wandelen.. tot euh, half 2 maar weer ofzo..
En werkseVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die plant nieteens, dat doet de baas..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff, jij bent geen vriendjes met de collega's van de planning of wel?
Maar morgen van 12:00 tot 18:00 werken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee hoorquote:.
Tel niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, op hoeveel staat je teller nu?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Tel niet bijgehouden
haha o jee!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met m'n 39 jaar proost op de toekomstdus![]()
Tsss hosselaarquote:C'est la vie
Hoi J-Kquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engeltje
![]()
Ja alles overleeft.... ik ben niet eens van de weg gedrukt![]()
![]()
Welke film?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TopWe vonden het een goede film al had van mij een aantal scenes geschrapt kunnen worden
Tocxh niet die ene die jullie in gedachte hebben?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik moest lachen.quote:
C'est la vie
De bus is koud, 5 uur is toch te lang om de bus warm te houden bah..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat was dezen wel ... net op tijd waren wequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tocxh niet die ene die jullie in gedachte hebben?![]()
![]()
Daag Faxiequote:C'est la vie
Ahh okayquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was dezen wel ... net op tijd waren we
Nu weer minipizzas eten. KliekjesdagVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh okay
Nu weer minipizzas eten. Kliekjesdag![]()
![]()
Erg he.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik leer van deze oh zo machtige casanova.quote:C'est la vie
Een vriend van me schiet daar wel in door, die vindt het gewoon stoer dat iemand een bezet meisje gaat versieren met de vriend ernaast...
En dan werd die vriend nog afgehouden door een gespierde vriend van die beunhaas.
Nou als je daar respect voor hebt dan ben je wel een sukkeltje eigenlijk vind ik.O fijn ik vind een vriend van me op een bepaald punt een sukkeltje dat is niet helemaal goed.
Rustig aan.![]()
Waar de neuk heb jij het opeens over?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Een vriend van me schiet daar wel in door, die vindt het gewoon stoer dat iemand een bezet meisje gaat versieren met de vriend ernaast...
En dan werd die vriend nog afgehouden door een gespierde vriend van die beunhaas.
Nou als je daar respect voor hebt dan ben je wel een sukkeltje eigenlijk vind ik.O fijn ik vind een vriend van me op een bepaald punt een sukkeltje dat is niet helemaal goed.
![]()
Dat heb ik ook de hele tijd alquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor
Maar ik weet eigenlijk niks zinnigs te melden
Ik raad je toch aan een andere leermeester te zoeken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leer van deze oh zo machtige casanova.
[b]AirwiN schreef [/b]
Boh, ik zit misselijk te zijn van t eten, handig zo achter het stuurquote:
Oh dat was dan een zogezegde ''cassanova'' versierkunstenaar ofzo...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het opeens over?
Ik heb niet altijd respect voor hosselkoningen omdat ze gewoon te ver kunnen gaan.
Rustig aan.![]()
Is dit nou een burn voor Vin?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raad je toch aan een andere leermeester te zoeken.
Mjaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de hele tijd al![]()
![]()
Fokken en rijden..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boh, ik zit misselijk te zijn van t eten, handig zo achter het stuur
Volgend jaar met oud en nieuw maar vrij vragen, zeker als we weer gaan zuipen bij ER
LETS PLAY DARTS!quote:Auwquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raad je toch aan een andere leermeester te zoeken.
C'est la vie
Ik ben verstandig, ik sta al op mn beginpunt, dus stilquote:wel 10 minuten te vroeg
Ah, oke!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben verstandig, ik sta al op mn beginpunt, dus stilwel 10 minuten te vroeg
Oh zo, mjah, ik vind het ergens leuk afkijk werk, maar dat laatste ben ik met je eens..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh dat was dan een zogezegde ''cassanova'' versierkunstenaar ofzo...
Ik heb niet altijd respect voor hosselkoningen omdat ze gewoon te ver kunnen gaan.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen morele genzen kennen biedt blijkbaar wel veel mogelijkheden voor die gasten, niet dat ik die mogelijkheden zou willen, maarja het is ergens wel triest dat sommige dingen werken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh zo, mjah, ik vind het ergens leuk afkijk werk, maar dat laatste ben ik met je eens..Rustig aan.![]()
Ik ben sinds ik op de bus zit verstandiger geworden wat dat betreftquote:
The Hangover op Veronicaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ... verder is er weinig boeiends...![]()
Maar die heb ik al duizend keer gezien..
goedenavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sja, brutale mensen hebben de halve wereld. Ik denk overigens nog meer. Maarja. Sluit ook niet aan bij het spreekwoord: zij die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen morele genzen kennen biedt blijkbaar wel veel mogelijkheden voor die gasten, niet dat ik die mogelijkheden zou willen, maarja het is ergens wel triest dat sommige dingen werken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moet nogsteeds dat lef zien te kweken, maar ik ben al maanden niet uit geweest, en tijdens het werk heb ik niet al teveel kansen om te oefenen, of ik verkloot hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen morele genzen kennen biedt blijkbaar wel veel mogelijkheden voor die gasten, niet dat ik die mogelijkheden zou willen, maarja het is ergens wel triest dat sommige dingen werken.
Vrouwen in jouw beroepstak (naja, meer over de lijntak) zijn veelal vies en dik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds dat lef zien te kweken, maar ik ben al maanden niet uit geweest, en tijdens het werk heb ik niet al teveel kansen om te oefenen, of ik verkloot hetBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Had geen zin om een film te kijken...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
The Hangover op Veronica![]()
Maar die heb ik al duizend keer gezien..![]()
Jij controleert buschauffeuzes regelmatig op hun hygiene? En weegt ze?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen in jouw beroepstak (naja, meer over de lijntak) zijn veelal vies en dik.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
D'r is alleen bagger... ik keek net al uit ellende OPGENOMEN discovery programma's....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had geen zin om een film te kijken...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet alleen maar, ik ken er een aantal die zijn echt wel om te smullen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen in jouw beroepstak (naja, meer over de lijntak) zijn veelal vies en dik.
Maar sowieso zie ik die dus al bijna niet, dus ik hou de klanten over, en dat is erg tricky
Als het spek over de numerator heenblubbert vind ik het wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij controleert buschauffeuzes regelmatig op hun hygiene? En weegt ze?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die jongen leeft onder een steen!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dit nou een burn voor Vin?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij WT zou ik daar niet van opkijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij controleert buschauffeuzes regelmatig op hun hygiene? En weegt ze?![]()
En jij hebt een hefboompje om er af en toe onder te kunnen koekeloeren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jongen leeft onder een steen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jep een man moet ook niet vragen maar gewoon doenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, brutale mensen hebben de halve wereld. Ik denk overigens nog meer. Maarja. Sluit ook niet aan bij het spreekwoord: zij die vragen worden overgeslagen.
Rustig aan.![]()
Alleen als de man in kwestie een piraat is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep een man moet ook niet vragen maar gewoon doenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, ik heb 'm ook puur op de achtergrondquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had geen zin om een film te kijken...
Klopt, maar dat hoeft niet perse wat te zeggen over zn bedprestaties..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jongen leeft onder een steen!
Die hefboom heeft hij zelf.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
En jij hebt een hefboompje om er af en toe onder te kunnen koekeloeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kom jij nou zo snel van een steen tot bedprestaties??quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Klopt, maar dat hoeft niet perse wat te zeggen over zn bedprestaties..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook puur op de achtergrond
[..]
Klopt, maar dat hoeft niet perse wat te zeggen over zn bedprestaties..
[b]AirwiN schreef [/b]
J. speelt op de xbox dat is mijn achtergrondquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook puur op de achtergrond
Die moet morgen weer aant werk![]()
Hihi.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kreeg net belletje van kinderopvang: ziek.quote:
Ergo, ik hoef maandag de 7e pas weer aan het werk
(Ideaal, zelf je vrije dagen kunnen bepalen)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Komt nu de steen uit de mouw? Of de aap onder de steen vandaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou zo snel van een steen tot bedprestaties??Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar hadden we het overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou zo snel van een steen tot bedprestaties??
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt nu de steen uit de mouw? Of de aap onder de steen vandaan?!
Ahja en hoe past die steen dan in het verhaal?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
J. is sinds vrijdag de 21e vrij geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg net belletje van kinderopvang: ziek.
Ergo, ik hoef maandag de 7e pas weer aan het werk
(Ideaal, zelf je vrije dagen kunnen bepalen)
Ik denk dat ik morgen weer een beetje alleen voel![]()
Je hebt ons nogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. is sinds vrijdag de 21e vrij geweest.
Ik denk dat ik morgen weer een beetje alleen voel![]()
![]()
Ik ben blij dat kleine thuis isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. is sinds vrijdag de 21e vrij geweest.
Ik denk dat ik morgen weer een beetje alleen voelWe gaan gewoon vanalles doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Normaal gesproken leeft Vin onder een steen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja en hoe past die steen dan in het verhaal?What you forget, you are gonna repeat.
Maar nu huppelt ie vrolijk naar Huppel om te knuppelen, zegmaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal gesproken leeft Vin onder een steen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar nu huppelt ie vrolijk naar Huppel om te knuppelen, zegmaarWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar nu huppelt ie vrolijk naar Huppel om te knuppelen, zegmaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd fijn, ik heb hier iemand die "that time of the month" syndroom heeft, geen lol dus hier...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaja en jij maar lekker knuppelend de kerstvakantie doorquote:
Ik ook helaasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Altijd fijn, ik heb hier iemand die "that time of the month" syndroom heeft, geen lol dus hier...![]()
Niet dat ik anders wel geneukt zou worden
Positief blijven denkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook helaas![]()
Niet dat ik anders wel geneukt zou worden![]()
Ik had een fuckbuddy (had een open relatie, nog steeds trouwens) maar dat heb ik zelf soort van laten verslonzen. Druk en zo en zoiets kostte me uren op zo'n avond. Eigen raam, ingooien....![]()
Het leven is oneerlijk eigenlijk hè.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik nooit last van.
Niet dat ik daardoor wel seks heb.
Wat zijn je goede voornemens voor het nieuwe jaar Kaneel?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik had ook een friend with benefits, maar helaas verhuisd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef xFriendx het volgende:
Ik had een fuckbuddy (had een open relatie, nog steeds trouwens) maar dat heb ik zelf soort van laten verslonzen. Druk en zo en zoiets kostte me uren op zo'n avond. Eigen raam, ingooien....![]()
Life is a bitch. And then you die.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk eigenlijk hè.
Wat zijn je goede voornemens voor het nieuwe jaar Kaneel?
Ik ga dit jaar een meisje versieren, WT. En mijn studie afmaken. In die volgorde.
Heb jij voornemens gemaakt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vrouwen die zeuren over gebrek aan seks.... Het moet niet gekker worden
JA NOU SORRY HOORquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die zeuren over gebrek aan seks.... Het moet niet gekker worden![]()
![]()
![]()
Het stomme vind ik daarvan altijd dat ze zelf weigeren iemand aan te spreken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die zeuren over gebrek aan seks.... Het moet niet gekker worden
Rustig aan.![]()
Je bent een mooie vrouw, als je maandelijkse probleempje voorbij is ga je gewoon een hartstikke leuke vent tegenkomem die je helemaal suf gaat neuken.quote:
Dagen ga je hier klagen dat het pijn doet als je loopt of zit.![]()
Dat gaat in mijn geval niet op hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het stomme vind ik daarvan altijd dat ze zelf weigeren iemand aan te spreken.What you forget, you are gonna repeat.
Jij biedt je zeker aan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent een mooie vrouw, als je maandelijkse probleempje voorbij is ga je gewoon een hartstikke leuke vent tegenkomem die je helemaal suf gaat neuken.
Dagen ga je hier klagen dat het pijn doet als je loopt of zit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent een mooie vrouw, als je maandelijkse probleempje voorbij is ga je gewoon een hartstikke leuke vent tegenkomem die je helemaal suf gaat neuken.
Dagen ga je hier klagen dat het pijn doet als je loopt of zit.
Maar een meisje mag ook hoor..What you forget, you are gonna repeat.
Boks ouwequote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik nooit last van.
Niet dat ik daardoor wel seks heb..
![]()
Ik heb wel wat voornemens gemaakt ja. Een daarvan is om van functie te veranderen. En ik wil nog wat talen beter leren en eigenlijk ook nog wat meer talen kunnen lezen (niet begrijpen) zoals georgisch bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Life is a bitch. And then you die.
Ik ga dit jaar een meisje versieren, WT. En mijn studie afmaken. In die volgorde.
Heb jij voornemens gemaakt?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan zou het peanuts moeten zijn als je zo knap bent.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gaat in mijn geval niet op hoor.Rustig aan.![]()
Dat moet toch ook te regelen zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar een meisje mag ook hoor..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon een trioquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar een meisje mag ook hoor..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: