SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsrercock stuck in the door!![]()
Hihi.
Hoe is het hier?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rustig zonder jullie tweequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?![]()
![]()
Goed! En daar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag nog niet in slaap vallen
Je mist ons?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
mannen BOOORINGquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
![]()
hihi
dus![]()
Ik had nooit gedacht dat ik zin zou hebben in een dartwedstrijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.
Maar ik kijk al de hele dag uit naar deze titanenstrijd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vandaag tijd voor rustig aan, daar past dit prima bij. Vrijdag weer gewoon lekker sportschool in en zo.quote:![]()
Mooie tijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelf![]()
Ik ben over mijn slaap heen
En dat mogen je broers niet weten?quote:![]()
![]()
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
[..]
En dat mogen je broers niet weten?![]()
![]()
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
![]()
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahahaquote:What you forget, you are gonna repeat.
En een knuffeltje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahaha
Net een uurtje op de bank geslapen.
Hm of colaquote:.
![]()
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapen![]()
![]()
Knuffelsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een knuffeltje?
Net een uurtje op de bank geslapen.
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegen
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja zeg
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
Was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knuffels
[..]
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapen![]()
![]()
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.![]()
![]()
Hmm, klinkt wel lastig ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets mee![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet.. al genoeg op schoot gezeten vandaagwhahahaha
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja als zij daar gelukkig is, is dat misschien wel beter dan.
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haar
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?![]()
![]()
Klinkt meer als ontvoeringquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet
Oh, dus die zie je op de bruiloft dan voor het eerst? Dat is wel gek!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet![]()
Maar toen was je al over je slaap heen?quote:
Wat lief!quote:
Ik zal ff tegen Vin zeggen dat ie ff moet posten voor jou.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik al ga.. kost me namelijk al 1000 euro om er naar toe te vliegen + verblijf (is natuurlijk niet heel duur daar).quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dus die zie je op de bruiloft dan voor het eerst? Dat is wel gek!
Ik wil namelijk ook een huis gaan kopen, wellicht toch nog doorstuderen (krijg geen OV meer). Dus om nu te zeggen dat ik geld over heb...![]()
![]()
Teveel geluidquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar toen was je al over je slaap heen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat lief!
Ik zal ff tegen Vin zeggen dat ie ff moet posten voor jou.![]()
![]()
Is het voor hem wel vrijwillig?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja hoor. In Nederland was ze alleen maar wat depressief aan het zijn. Daar is ze gelukkig.
Of heeft ze hem gewoon gehosseld omdat zij daar wilt wonen
Smakelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met m'n pizza![]()
![]()
Hij verklaarde de liefde aan haar. Maar of dat uit liefde is of voor het geld, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het voor hem wel vrijwillig?
Of heeft ze hem gewoon gehosseld omdat zij daar wilt wonen![]()
Hoe heet ie? Misschien heb ik nog wel een email van hem?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij verklaarde de liefde aan haar. Maar of dat uit liefde is of voor het geld, dat weet ik niet.
Ze noemen hem Brandon, maar z'n echte naam is niet uit te spreken / te typenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Misschien heb ik nog wel een email van hem?![]()
![]()
Ja dan heeft ie mij gemaildquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze noemen hem Brandon, maar z'n echte naam is niet uit te spreken / te typen![]()
Haha
Mehquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Rotkinderen konden hun knallers gisteren niet opmaken![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar
Ik ook, achterlijk vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik ben wel echt zo blij dat dat nu allemaal achter de rug is voor een jaar![]()
![]()
Film is klaar.
Meer komedie dan horror hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hij bood mij 1 miljoen....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wilde ie ook met jou trouwen?
Ik verschoot een miljardquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nederlanders schoten ook voor 70 miljoen de lucht in.
![]()
Crisis he?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nederlanders schoten ook voor 70 miljoen de lucht inDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
Heropvoeding vereist.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezienDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als je niet neukend het nieuwe jaar in kan dan maar fappend.quote:C'est la vie
Niks verbaasd me meer eigenlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien.
![]()
Hij heeft een lever van steen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezienIk sta pas op 1.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook de moeite nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien
Maar 1 welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien![]()
![]()
Mijn gedachten exact.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je niet neukend het nieuwe jaar in kan dan maar fappend.
Maarja, wij denken wel vaker hetzelfde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef xFriendx het volgende:
En nu al die feestdagen geweest zijn is het vooruit kijken naar de lente en zonIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die steenlever heeft hangover 2 niet eens gezien![]()
![]()
*verbaast.quote:
Maar wij gaan nog een film kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plesierquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*verbaast.
Maar wij gaan nog een film kijken![]()
.
![]()
Mee bezig!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goede zaak. Misschien dat er nog wat van 'm kan worden zo...quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
There cums the summer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korte rokjes, strakke topjes. Geilheid overal!C'est la vie
Er is nog hoop!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goede zaak. Misschien dat er nog wat van 'm kan worden zo...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed he? Ik probeer te minderen.quote:
Sterker nog, ik sta pas sinds een kwartier op 1.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed he? Ik probeer te minderen.
Sterker nog, ik sta pas sinds een kwartier op 1..
Ik hou het niet bij maar hij staat nog op 0.
![]()
Wat heb je verkloot?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
Potverdriedubbeltjes wat ben ik toch een anti-klusser![]()
Mijn buren staan al op 3.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Ik hou het niet bij maar hij staat nog op 0.
Twi, mijn held. Wat heb je allemaal al gedaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef twi het volgende:
Potverdriedubbeltjes wat ben ik toch een anti-klusserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig nog niet heel veel meer dan een muur gewoon niet zo fantastisch mooi egaal verven. Maar hopelijk valt het mee in de ochtend, als het droog is.quote:![]()
Extra laag.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet heel veel meer dan een muur gewoon niet zo fantastisch mooi egaal verven. Maar hopelijk valt het mee in de ochtend.![]()
![]()
Nogal, ja. Vraag maar aan Heloef, die weet er alles van.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet iets om trots op te zijn.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Neuken... Ongetwijfeld.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Je bent al even thuis, toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet midden op de Straße des 17. Juni of bij m'n nicht thuis neuken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En dat was de eerste fapsessie van 2013
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oh, hij is net zo'n geluksvogel als ik dus.. Nieuwjaarsdag werken, wie verzint dat nouquote:
Grote storingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, hij is net zo'n geluksvogel als ik dus.. Nieuwjaarsdag werken, wie verzint dat nou![]()
Maar daardoor heeft ie morgen vrij![]()
Kunnen we alsnog de dubbele cijfers gaan halen![]()
![]()
Leuk die getallen.
Ik doe niet mee.
[b]AirwiN schreef [/b]
hellow!!
nog een gelukkig nieuwjaar!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik hoor een 7.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh. 0.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb jij al geneukt (gefapt/gesopt) in het nieuwe jaar?
Ik verwacht ook niet dat daar de komende tijd verandering in komt
Ik wou het hier ook heel graag met 1 laag redden, maar zat er toch niet. Laten drogen helpt sowieso altijd. Ik hoop voor juliie dat het meevalt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien nodig ja, we zien wel als het morgen niet om aan te gluren is.Arme jij!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal, ja. Vraag maar aan Heloef, die weet er alles van.Jeugdsentiment.quote:![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, nu ben ik jaloersquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Grote storing![]()
Maar daardoor heeft ie morgen vrij![]()
Kunnen we alsnog de dubbele cijfers gaan halen
Veels te laag ingeschat? You animal.quote:
Nee, meer trekt Vinnie echt nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veels te laag ingeschat? You animal.![]()
![]()
ik sta al een jaar op 0... men ik had hier geld op moeten inzetten, dan had ik vast een hoop gewonnenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. 0.
Ik verwacht ook niet dat daar de komende tijd verandering in komt
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
De beste wensen voor 2013.
Middagtukkie had ik beter niet kunnen doen, heb al moeite de ene voet voor d'n ander te zetten
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik kom voorlopig ook niet op 1 uit ben ik bangquote:![]()
Heb ik weer
Misschien weet Huppel Vinnie tot grotere hoogten te brengen dan jij dat kon.quote:
Geld inzetten op hoe vaak je zelf gaat neuken?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik sta al een jaar op 0... men ik had hier geld op moeten inzetten, dan had ik vast een hoop gewonnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: