SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monsrercock stuck in the door!![]()
Hihi.
Hoe is het hier?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rustig zonder jullie tweequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?![]()
![]()
Goed! En daar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi.
Hoe is het hier?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je mag nog niet in slaap vallen
Je mist ons?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
mannen BOOORINGquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.![]()
![]()
hihi
dus![]()
Ik had nooit gedacht dat ik zin zou hebben in een dartwedstrijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Straks nog even naar 'De Gouden Eeuw' kijken en wellicht daarna naar bed. Behalve als darts nog een beetje interessant is en ik niet moe.
Maar ik kijk al de hele dag uit naar deze titanenstrijd.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vandaag tijd voor rustig aan, daar past dit prima bij. Vrijdag weer gewoon lekker sportschool in en zo.quote:![]()
Mooie tijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Ik hou het nog wel vol. 10 uur mag ik naar bed van mijzelf![]()
Ik ben over mijn slaap heen
En dat mogen je broers niet weten?quote:![]()
![]()
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
[..]
En dat mogen je broers niet weten?![]()
![]()
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mooie tijd![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze hoeven niet helemaal alles te weten nee. Net zoals dat ik niet al hun details hoef te weten.
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
![]()
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahahaquote:What you forget, you are gonna repeat.
En een knuffeltje?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor schud hand met muhahaha
Net een uurtje op de bank geslapen.
Hm of colaquote:.
![]()
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vast doordat je vanmiddag bent gaan slapen![]()
![]()
Knuffelsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een knuffeltje?
Net een uurtje op de bank geslapen.
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb niet geslapen, heb een half uurtje op bed gelegen
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja zeg
Maar wat ik met m'n broertje heb is gewoon speciaal
Met m'n zus heb ik dus helemaal niets![]()
Was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knuffels
[..]
Oh, ik dacht dat je een uurtje ging slapen![]()
![]()
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb dus juist heeeel veel met m'n zus.![]()
![]()
Hmm, klinkt wel lastig ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, dat ligt ook meer aan het feit dat ze totaal niet in Nederland past en het allemaal kut vind hier. Daar kan ik dus niets mee![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet.. al genoeg op schoot gezeten vandaagwhahahaha
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja als zij daar gelukkig is, is dat misschien wel beter dan.
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja is ze ook. Afrika past helemaal bij haar
Ze gaat van de zomer ook trouwen en emigreren![]()
![]()
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fijn voor haar! En tof, trouwt ze daar ook dan?![]()
![]()
Klinkt meer als ontvoeringquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Oh, dus die zie je op de bruiloft dan voor het eerst? Dat is wel gek!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ze trouwen daar. Alleen hebben wij haar a.s. echtgenoot dus nog nooit ontmoet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: