Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is Ola? is wel snel beter dan de Schaak, die kan er echt niks van
Dat sowieso Schaken is al 30 of zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.
Logisch gezien de leeftijd volgens VI is Ola ook beter als Ellia en Lens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.
wat een kenker baasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Caland het volgende:
Berbatov heeft meer goals gescoord dan Messi dit jaar.
beter danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logisch gezien de leeftijd volgens VI is Ola ook beter als Ellia en Lens.
Geloof dat ie hem om 00:03 erop knaldequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
En Stinho, had je de eerste post in vbl te pakken vannacht?
Valt me een beetje tegen van hem.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat ie hem om 00:03 erop knalde
Nee, iemand uit HOOLSquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
En Stinho, had je de eerste post in vbl te pakken vannacht?
Respect.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1296 De beste wensen
Hij heeft volgens mij ook een nieuw record aantal posts in een jaar, hij heeft dus toch de eerste records al weer binnen.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
NWS / Nieuws: Eerste topic 2013 in NWS door Bansheeboy
quote:Ik hoop dit jaar op onderstaande:
- Polygamie wettelijk wordt toegestaan
Tsja niet iedereen heeft een sociaal leven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het triester van de mensen daarna.
Leg uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een vaag persoon die Ad_van_Eerd
Wie is/was dat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een vaag persoon die Ad_van_Eerd
I know, volgend jaar maar nieuw jaar op WoW denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen heeft een sociaal leven.
Wat een baggerwedstrijd zeg Man Utd.
Al een kloon check naar hem?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)&over=&noreplyfrom=0
Heel apart gedrag ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al een kloon check naar hem?
Vraag GGDM ff.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Wat een heldentopic. Mij maakt het geen ruk uit. PSV is de mooiste club van de wereld, Ajax is een treurige pauperzooi.
Nee, heb boeit me eerlijk gezegd niet zo veel. Als hij heel vervelend word kan ik altijd nog na laten kijken.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, heb boeit me eerlijk gezegd niet zo veel. Als hij heel vervelend word kan ik altijd nog na laten kijken.
7-3 of 7-4.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Mighty Mike gaat winnen vanavond.
Hij heeft zijn excuses al aangeboden. Als hij heel eerlijk is had hij gewoon gezegd dat hij Van Barneveld een grote lul vindt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe het publiek reageert op Taylor.
Met je abonnement op de voetbal international. Kankerlul.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een hekel aan darten en toch gaan we het kijken vanavond. Glory fucking hunter.
Bedankt, nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor 4-7 Gerwen
Hoogste finish - 167
Winnende dubbel - Double 12
Gemiddelde van de winaar - 103.46
Groeten.
de kanker voetbal internationalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Met je abonnement op de voetbal international. Kankerlul.
Dat is niet gemeend, denk ik. Van Barneveld zit trouwens aan de tafel bij RTL7 vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses al aangeboden. Als hij heel eerlijk is had hij gewoon gezegd dat hij Van Barneveld een grote lul vindt.
In een aanvallende rol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef mrstylo het volgende:
RVP is na Ronaldo en Messi, beste speler van de wereld.
BMIquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
Er zijn ook spelers die het best zijn in verdedigen. Wie zouden dat zijn?
Kompany.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
Nou dat weet ik niet, goed is hij welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef mrstylo het volgende:
RVP is na Ronaldo en Messi, beste speler van de wereld.
Sergio Ramos..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
op Yolanthe vannacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd waar Sneijder belandt.
Ik denk dat Yolanthe meer een type is dat na een tijdje op 2 verschillende bedden wilt slapen.quote:
quote:
En een foto. Ik denk dat hij ze onder zijn kussen legt en er lekker van slaapt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Straks komt Davy weer met jouw Narsingh posts van een jaar geleden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat Yolanthe meer een type is dat na een tijdje op 2 verschillende bedden wilt slapen.
Hij speelde niet echt goed, dus missen we niet echt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n speler heb je als tegenstander weinig last van, dus jammer
Wie is er nu voor rechtsbuiten? Depay & Lens?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelde niet echt goed, dus missen we niet echt.
Naja, als matavz, lens of depay uitvalt (mertens is toch ook geblesseerd of niet meer?) zit je met Wijnaldum op de flanken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelde niet echt goed, dus missen we niet echt.
Hij wist het pas na een tijdje, dat weg naar haar vagina een tol weg is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Pas weer in 1 bed als hij een ergens salarisverhoging heeft weten te bedingen.
Ze kunnen beter kijken of ze een speler voor achterin erbij kunnen kopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Depay kan daar spelen toch? Zoveel slechter zal die niet zijn.
Links:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is er nu voor rechtsbuiten? Depay & Lens?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij wist het pas na een tijdje, dat weg naar haar vagina een tol weg is.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Links:
Mertens/Depay
Aanval:
Locadia/Matavz
Rechts:
Lens/Wijnaldum
Depay heb ik nooit op links zien spelen. Al zal het niet veel slechter zijn. Maar Advocaat krijgt een boette wanneer hij een talent inzet, dus gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Depay kan daar spelen toch? Zoveel slechter zal die niet zijn.
Advocaat wilt een verdediger en middenvelder erbij. Dus misschien gaat het gebeuren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen beter kijken of ze een speler voor achterin erbij kunnen kopen.
Brands heeft wel steeds gezegd dat een verdediger niet nodig is. Maar ik denk toch dat Dickie zijn zin wel krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |