Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is Ola? is wel snel beter dan de Schaak, die kan er echt niks van
Dat sowieso Schaken is al 30 of zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.
Logisch gezien de leeftijd volgens VI is Ola ook beter als Ellia en Lens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ola John. Speelt bij Benfica goed en vindt hem meer toekomst hebben dan Schaken.
wat een kenker baasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:02 schreef Caland het volgende:
Berbatov heeft meer goals gescoord dan Messi dit jaar.
beter danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Logisch gezien de leeftijd volgens VI is Ola ook beter als Ellia en Lens.
Geloof dat ie hem om 00:03 erop knaldequote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
En Stinho, had je de eerste post in vbl te pakken vannacht?
Valt me een beetje tegen van hem.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat ie hem om 00:03 erop knalde
Nee, iemand uit HOOLSquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:22 schreef Caland het volgende:
En Stinho, had je de eerste post in vbl te pakken vannacht?
Respect.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1296 De beste wensen
Hij heeft volgens mij ook een nieuw record aantal posts in een jaar, hij heeft dus toch de eerste records al weer binnen.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
NWS / Nieuws: Eerste topic 2013 in NWS door Bansheeboy
quote:Ik hoop dit jaar op onderstaande:
- Polygamie wettelijk wordt toegestaan
Tsja niet iedereen heeft een sociaal leven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het triester van de mensen daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |