de kanker voetbal internationalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Met je abonnement op de voetbal international. Kankerlul.
Dat is niet gemeend, denk ik. Van Barneveld zit trouwens aan de tafel bij RTL7 vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses al aangeboden. Als hij heel eerlijk is had hij gewoon gezegd dat hij Van Barneveld een grote lul vindt.
In een aanvallende rol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef mrstylo het volgende:
RVP is na Ronaldo en Messi, beste speler van de wereld.
BMIquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
Er zijn ook spelers die het best zijn in verdedigen. Wie zouden dat zijn?
Kompany.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
Nou dat weet ik niet, goed is hij welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:44 schreef mrstylo het volgende:
RVP is na Ronaldo en Messi, beste speler van de wereld.
Sergio Ramos..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een aanvallende rol.
op Yolanthe vannacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd waar Sneijder belandt.
Ik denk dat Yolanthe meer een type is dat na een tijdje op 2 verschillende bedden wilt slapen.quote:
quote:
En een foto. Ik denk dat hij ze onder zijn kussen legt en er lekker van slaapt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Straks komt Davy weer met jouw Narsingh posts van een jaar geleden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat Yolanthe meer een type is dat na een tijdje op 2 verschillende bedden wilt slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |