Want die werden ook serieus benaderd? De media in Nederland zijn voor belangrijk deel afhankelijk van de overheid, en die houden hun bestaanden inkomstenstromen het liefst gewoon intact.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor, er is al een Anti-Europa Partij.
Zij krijgt gewoon te weinig stemmen, haar mening is blijkbaar ondervertegenwoordigd onder het Nederlandse electoraat.
Op tijd beginnen en een goede achterban opbouwen. Als de Partij voor de Dieren dat kan kunnen meer partijen het.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat mensen tegen politiek niet erg geneigd zijn om een anti politieke partij op te richten, daarnaast is dat zonder middelen die politieke partijen wel hebben erg lastig.
Typisch belachelijk maken, door te roepen: het klopt niet, naja laat ik het simpeler maken, geef maar schatting.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga niet alle begrotingen van de gemeenten en provincies voor je doorspitten. Daarnaast gaat het hier volledig off-topic. Je sprookje klopt gewoon niet, dat was alles wat ik wou aangeven en dat is je ook al vaker uitgelegd.
BNW is een deurtje verderop rapto.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want die werden ook serieus benaderd? De media in Nederland zijn voor belangrijk deel afhankelijk van de overheid, en die houden hun bestaanden inkomstenstromen het liefst gewoon intact.
Dat is zeker niet eenvoudig. Maar als er blijkbaar zoveel mensen het ermee eens zijn dan moet dat echt geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat mensen tegen politiek niet erg geneigd zijn om een anti politieke partij op te richten, daarnaast is dat zonder middelen die politieke partijen wel hebben erg lastig.
Ik wacht liever nog 3 jaar, dan staat er hopelijk gewoon een sterke man op die met het hele zootje afrekend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op tijd beginnen en een goede achterban opbouwen. Als de Partij voor de Dieren dat kan kunnen meer partijen het.
Als je creatief gaat rekenen in het voordeel van de autorijders kom je wellicht op een verhouding 1 staat tot 2.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Typisch belachelijk maken, door te roepen: het klopt niet, naja laat ik het simpeler maken, geef maar schatting.
D66 lukte dat zelfs zonder veel voorbereiding en geld. Gewoon met een boodschap.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op tijd beginnen en een goede achterban opbouwen. Als de Partij voor de Dieren dat kan kunnen meer partijen het.
Ik waag dat te betwijfelen. Wellicht dat je gelijk hebt wat betreft de Friezen, maar wat wil je ook anders na zes generaties inteelt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik weet zeker dat als je nu een referendum houdt onder Nederlanders en Friezen, een grote meerderheid zal stemmen voor uittreding uit de EU en herinvoering van de gulden.
Maar men durft zo'n referendum niet te houden, omdat de politici doodsbang zijn voor het volk. Doodsbang.
Wat is er BNW aan om te snappen hoe dit soort zaken werken? Denk jij dat een krant kritisch gaat schrijven over zijn grootste adverteerders?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog 3 jaar, dan staat er hopelijk gewoon een sterke man op die met het hele zootje afrekend.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wacht liever nog 3 jaar, dan staat er hopelijk gewoon een sterke man op die met het hele zootje afrekend.
Het probleem met democratie is juist dat mensen die helemaal geen kennis van zaken hebben moeten beslissen over hun leiders, ik zie liever dat een selecte groep met gedegen kennis beslissingen nemen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zeker niet eenvoudig. Maar als er blijkbaar zoveel mensen het ermee eens zijn dan moet dat echt geen probleem zijn.
Zo werkt dat ook in democratische landen. Als je vind dat het establishment de foute koers vaart moet je er ook een alternatief tegenover stellen.
Bron?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je creatief gaat rekenen in het voordeel van de autorijders kom je wellicht op een verhouding 1 staat tot 2.
Maar wie bepaalt wie er in de 'selecte groep' komt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem met democratie is juist dat mensen die helemaal geen kennis van zaken hebben moeten beslissen over hun leiders, ik zie liever dat een selecte groep met gedegen kennis beslissingen nemen.
Ja. Ik vermoed echter dat elk argument dat ik aanvoer met betrekking tot objectiviteit en hoe dat is opgenomen in het statuut, weinig uit zal halen. Dat is althans vaak het geval met alu-hoedjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan om te snappen hoe dit soort zaken werken? Denk jij dat een krant kritisch gaat schrijven over zijn grootste adverteerders?
jaja en die kranten worden gestuurd om maar niet positief te schrijven over volstrekt belachelijke clubjes als de anti-EUpartij of de libertarische partij? Kan het echt niet een beetje aan die partijtjes zelf liggenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan om te snappen hoe dit soort zaken werken? Denk jij dat een krant kritisch gaat schrijven over zijn grootste adverteerders?
Op dit forum en de FP ben jij volgens mij zo'n beetje de enige die nog in de EU gelooft. In mijn omgeving ken ik geen enkele EU-adept. Geen een en ik ken best wat mensen, van arm en werkloos tot rijk en zelfs vermogend en werkzaam.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen. Wellicht dat je gelijk hebt wat betreft de Friezen, maar wat wil je ook anders na zes generaties inteelt?
Gewoon een generaals regime, scheelt een hoop overhead, kunnen we gelijk met een hoop links gedoe afrekenen.quote:
Ik geef toe dat er wat kan veranderen aan de behandeling door de media. Dit mag echter niet als excuus dienen voor het falen. Er is genoeg ruimte voor partijen om op te staan(50+, PvdD)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want die werden ook serieus benaderd? De media in Nederland zijn voor belangrijk deel afhankelijk van de overheid, en die houden hun bestaanden inkomstenstromen het liefst gewoon intact.
Geld, wie wil stemmen betaald 250 euro.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt wie er in de 'selecte groep' komt?
De Volkskrant en Telegraaf laten zich maar al te graag betalen om dingetjes op te schrijven, genoeg voorbeelden van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
jaja en die kranten worden gestuurd om maar niet positief te schrijven over volstrekt belachelijke clubjes als de anti-EUpartij of de libertarische partij? Kan het echt niet een beetje aan die partijtjes zelf liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |