Zal wel het laatste zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaat Bing nu eindelijk echt dood, of gaat ie in coma liggen voor een maand of 3?
Spijtig inderdaad. Langdradige scene tussen Sjors en Bing overigens, ik durf te wedden dat Jantien van der Meer weer eens vindt dat ze zichzelf overtroffen heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal wel het laatste zijn
Dat gezeik met Maxime ben ik echt zo beu
Toch knap, als Jantien er al een paar weken geen bemoeienis meer mee heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad. Langdradige scene tussen Sjors en Bing overigens, ik durf te wedden dat Jantien van der Meer weer eens vindt dat ze zichzelf overtroffen heeft.
Moet je nagaan hoe zeer haar invloeden nog zichtbaar zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch knap, als Jantien er al een paar weken geen bemoeienis meer mee heeft
Lolneequote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaat Bing nu eindelijk echt dood, of gaat ie in coma liggen voor een maand of 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
It's magic!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe zeer haar invloeden nog zichtbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Ik hoop dat die zwarte aap sterft!
Ze hebben op YouTube zelfs de intro van het eerste seizoen geblokkeerd in Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef GSMboy het volgende:
He, jezus, de RTL-polizei is ook weer aan het vegen. De aflevering van vandaag is al verwijderd.![]()
Klopt, versie 2 van seizoen 1 en de seizoen 20 leader zijn strict verboden op Youtube. Wanneer deze worden geupload worden ze meteen verwijderd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze hebben op YouTube zelfs de intro van het eerste seizoen geblokkeerd in Nederland.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klopt, versie 2 van seizoen 1 en de seizoen 20 leader zijn strict verboden op Youtube. Wanneer deze worden geupload worden ze meteen verwijderd.
Maxime inderdaad..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal wel het laatste zijn
Dat gezeik met Maxime ben ik echt zo beu
I KNEW IT, MIRRORINGquote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wat een jankzooi zeg.....
Kunnen we de beelden anders niet spiegelen ofzo?
De nieuwe reacties zijn nog triester. Wat een niveau...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:03 schreef GSMboy het volgende:
Wauw, wat een geweldige reacties op die FB-reactiebox naast de nieuwe shortie!
[..]
quote:Vind t zo zielig voor dorothea als bing doodgaat. Dan heeft ze niemand meer levend behalve ludo echt zielig
ik denk dat nina bevalt op vrijdag 18 januari gezien de spoilers. Ik denk dat amy ooit voor de grap sperma in ninas kont en kut deed en niet van mike zwanger is maar van niels. Dan komt amy langs en steekt nina en de baby neer en dan moet ze naar de gevangenis
aysen moet niet die kleine dochter van sjors de schuld geven. Martine kon er niets aan doen. Hij moest gewoon niet met nuran naar bed dan werd hij ook niet verkouden en gingen de stamcellen vermenigvuldigen. Gelukkig heeft nuran theedoek op dr hoofd waarmee ze bing warm mee kan houden
komt wiet terug? Volgens mij was de laatste keer toen bing en aysen wiet gebruikten en ze dus voor t laatst te zien wse. Hopelijk krijgt ze relatie met edwin. krijgen ze pille van lorena yessss
waar is anita in de spoilers? is ze uit de serie geschreven ofso -,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het enige wat ik weet, overigens![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb spoilers van 21 t/m 25 januari gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt waar gaat het heen vraag ik me in drommelsnaam af.
Een heer met stijl
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Echt waar gaat het heen vraag ik me in drommelsnaam af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |