quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot seizoen 8.
Met Arnie ook nog kort na zijn vertrek:Rogier Proper staat al klaar met een vuist met pen in z'n hand, klaar om de allerlaatste aflevering met scènes vanuit Venezuela (Toch? Waar was het ook weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) te schrijven, met de terugkomst van Arnie.
Wat Simon kon, dat kan Arnie ook.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
niet? ik vond dat gedoe met janine en die vent echt veel te lang duren!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef Frey het volgende:
Ik vind het zowaar best een goede aflevering vandaag. Geen saai geleuter.
Eens dat hij ineens haar telefoon ontdekte was de enige kenterig, de rest hadden ze wel achterwege kunnen laten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niet? ik vond dat gedoe met janine en die vent echt veel te lang duren!
dat mag nou wel eens ophouden, maar ik geloof dat dat er nu eindelijk van gaat komen, hoe dan ook.
Volledig mee eens. Het is nu tijd, dat ludo die Maarten en Maxime een lesje gaat lerenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niet? ik vond dat gedoe met janine en die vent echt veel te lang duren!
dat mag nou wel eens ophouden, maar ik geloof dat dat er nu eindelijk van gaat komen, hoe dan ook.
Dat zou pas echt belachelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 08:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maxime zal er wel mee weg komen. Het zal me verbazen als Ludo daar achter komt.
Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Gruj0 het volgende:
quote]quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij ging niet echt verkeerde pad op, hij regelde een vals paspoort voor haar voor 3 ruggen ("nee een rug is 100 gulden!") en hielp haar onderduiken.
Ik doe overigens nog niet aan spoilers, seizoen 8 is voorlopig toch nog niet uit.
[/[quote]Op vrijdag 4 januari 2013 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij ging niet echt verkeerde pad op, hij regelde een vals paspoort voor haar voor 3 ruggen ("nee een rug is 100 gulden!") en hielp haar onderduiken.
Ik doe overigens nog niet aan spoilers, seizoen 8 is voorlopig toch nog niet uit.
Dat schaduwen is toch pas sinds nu? of mis ik iets?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:48 schreef Gruj0 het volgende:
Ludo laat Maarten en Janine schaduwen door een privédectective, welke niet eens opmerkt dat Maxime wel erg vaak bij Maarten langskomt. Geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat riep iedereen nou dat Marcus weer terug moest komen? Hij zat al in seizoen 6 als figurant.
[ afbeelding ]
En Clarke uit de Bold as well!
[ afbeelding ]
Foto's overigens via een vriendin gekregen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..](Speculaties doe ik overigens niet in een spoiler). Het stomme is als Ludo wraak neemt op Maxime, zij alweer met haar volgende wraakactie begint en zo gaat het maar door, de makers denken wellicht dat dat ze een soort Helen Helmink - Martine Hafkamp situatie hebben gecreëerd, maar het feit dat Ludo en Maxime familie zijn, maakt die situatie sowieso onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat Ludo moet slagen in zijn wraak en dat Maxime daarna of onvoorwaardelijk aan Ludo's (en Janines) kant moet gaan staan of gewoon moet oprotten en plaats moet maken voor een andere badguy (mannelijk of vrouwelijk).Een heer met stijl
Clarke Garrisonquote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat riep iedereen nou dat Marcus weer terug moest komen? Hij zat al in seizoen 6 als figurant.
[ afbeelding ]
En Clarke uit de Bold as well!
[ afbeelding ]
Foto's overigens via een vriendin gekregen hoor
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |