Laura was in ieder geval in Amerika.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
En even een eerlijke vraag hier achteraan; Ik zat net even de slotscène van de meesterlijke seizoen 8-zomercliff te kijken en ineens vroeg ik me af... Waar zijn Laura en Roos?
Laura zat toendertijd in Amerika. Waarom Roos er niet was weet ik niet, evenals de afwezigheid van Daniël.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
En even een eerlijke vraag hier achteraan; Ik zat net even de slotscène van de meesterlijke seizoen 8-zomercliff te kijken en ineens vroeg ik me af... Waar zijn Laura en Roos?
De Robert en Laura tune keert terug in seizoen 8.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura zat toendertijd in Amerika.
Verdomd, Daniël! En Suzanne, had die niets meer met Robert en Jef te maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura zat toendertijd in Amerika. Waarom Roos er niet was weet ik niet, evenals de afwezigheid van Daniël.
vreselijk irritant hequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Alweer twee keer deze aflevering dat iemand per ongeluk iets opvangt van een gesprek wat ze juist niet mochten horen.Hoe vaak gaan ze dat trukje nog toepassen? Gebeurt iets te vaak nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm ja. Ik moest gewoon lachen omdat ik dacht 'ze zullen het toch niet alweer doen' en ja hoor.quote:
Ik heb geen Flash-update gehad, dus ik heb sowieso nergens last vanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
RTLXL werkt bij mij niet meer na de flashupdate van vandaag. Heeft iemand anders daar ook last van?
RTL XL speelt video's af op basis van Silverlight, dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
RTLXL werkt bij mij niet meer na de flashupdate van vandaag. Heeft iemand anders daar ook last van?
Nou nou, wat een geweldige prestatie zeg!quote:GTST: Trots op Succes
'Goede Tijden,Slechte Tijden' dendert ook in het nieuwe jaar succesvol verder. Gisteravond stemden ruim 1,9 miljoen fans af op GTST, die daarmee dit jaar alweer voor de tweede keer het NOS Journaal verstootte van de eerste plek in de kijkcijfer dag top 25. Deze cijfers zijn exclusief uitgesteld kijken en de kijkers die GTST via andere kanalen kijken zoals RTLXL.nl, RTL Lounge en de mobiele provider Sizz. Hieruit blijkt dat, 22 jaar na de start GTST ook in 2013 nog steeds immens populair is. En daar zijn we als makers best heel erg trots op.
Deze week was te zien hoe Bing in coma werd gebracht en hoe Nina via een echo voor het eerst haar ongeboren kindje kreeg te zien samen met haar man Noud en de vader van haar kind Mike. Rikki moest lijdzaam aanhoren hoe haar beste vriendin zich voorbereidde op een romantische avond met Tim, de halfbroer van haar vriend Sjoerd waar zij verliefd op is.
Ook komende week zal GTST de gemoederen weer flink bezig houden, wanneer Janine de confrontatie aangaat met Maxime en daarbij een onschuldig slachtoffer valt. Daarnaast staat Tim op het punt om Meerdijk te verlaten, waardoor Rikki wordt gedwongen om een beslissing te nemen.
We willen onze trouwe kijkers graag bedanken en wensen jullie nog veel kijkplezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De browsertest van RTL test zowel Flash als Silverlight, dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:26 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
RTL XL speelt video's af op basis van Silverlight, dus daar zal het niet aan liggen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor 21 t/m 25 januari:Waardeloze vooruitzichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
twitter:gtstredactie twitterde op donderdag 10-01-2013 om 14:18:50Deze succesvolle #GTST week vieren we met taart. Een trotse Jette en producenten Rohan & Simone snijden de taart aan
http://t.co/ii0Orb0r reageer retweet
Toen ik de naam Flash uit een ooghoek zag staan dacht ik echt even dat jullie het over modellenbureau Flash hadden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De browsertest van RTL test zowel Flash als Silverlight, dus ik weet het niet.
ik had jou meer ingeschat op nuranquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Gulmez het volgende:
oelala geef die rozenmarijn maar aan mij ik weet wel raad met zon leuk meisje
bilal is leuk! van mij mag-ie spijt hebben dat hij weg is en terugkomen voor lucasquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik had hem meer ingeschat op Bilal
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik had hem meer ingeschat op Bilal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |