Daarna zegt ze;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Lorena net bij dat stukje van de volgende aflevering. "Wat ontzettend verschrikkelijk zeg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eigenlijk gedraagt Bing zich al een paar jaar als een klojo!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef Sk00p het volgende:
Moet zeggen was aan mooie scene tussen Bing en Jeff.
Alleen jammer dat Bing zich als een klojo gedroeg de laatste paar weken..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Eigenlijk gedraagt Bing zich al een paar jaar als een klojo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat ben ik met je eens ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sinds hij ziek is, is hij een stuk beter te pruimen.
Ben benieuwd hoe dit afloopt...
Reken er maar niet op met deze schrijvers, die kunnen niet bedenken dat kijkers op afronding van Dat soort verhalen wil zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:56 schreef mirannie het volgende:
Iemand enig idee of ze sommige oude verhaallijnen nog af gaan maken? Aysen die een moord pleegt. Maar ook Lucas die van Edwin hoort wie zijn nieuwe grote liefde is, maar vervolgens gaat Bilal uit de serie. Is toch krom allemaal.
Het lijkt ook wel steeds erger te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op met deze schrijvers, die kunnen niet bedenken dat kijkers op afronding van Dat soort verhalen wil zien.
Die kunnen alleen maar een bepaald kunstje herhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maxime
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Frey het volgende:
Toch nog de echte shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Je moet toch zeggen dat Issam Rohan er een prachtig kunstwerk van gemaakt heeft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat jullie m'n post ook hebben gevonden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOL, dit moet een FOK!ker zijn.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie m'n post ook hebben gevonden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas is mijn tekening geen Mail van de Week gewordenMooie tekening van Maxime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |