SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Zal dan helaas niet Maxime zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 20:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hopelijk gaat er nog iemand dood vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gemma, Gemma... Geen idee.quote:Op maandag 31 december 2012 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch vind ik Gemma #2 leuker als baliemedewerkster van AA&F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:41 schreef PeterKelder het volgende:
Vanavond is er ook goed nieuws:Het is maar wat je nieuws kunt noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dat is waar, maar toch...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is maar wat je nieuws kunt noemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef roos85 het volgende:
En dan komt Bing in aanraking met Lana, krijgt een of ander virus... en overlijdt daar aan.
Wordt ie toch nog gepownd door Danny.
Jeetje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:51 schreef Kyubey het volgende:
De drummer van 2000 in concert (NL 3) lijkt heel erg op Anton
Oh ja.. Danny! Vraag me af wanneer die moord word opgelost.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:07 schreef roos85 het volgende:
En dan komt Bing in aanraking met Lana, krijgt een of ander virus... en overlijdt daar aan.
Wordt ie toch nog gepownd door Danny.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:24 schreef DeLuna het volgende:
Gaan ze er ooit achterkomen dat Mike die steiger gesloopt heeft?
Dat haat ik zo he. Net zo als Aysen die nog een moord op haar geweten heeft.quote:
Denk het ook niet. Wordt net zo in de doofpot gestopt als de spectaculaire trapval van Danny, mede mogelijk gemaakt door Aysen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja iddquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:29 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Wordt net zo in de doofpot gestopt als de spectaculaire trapval van Danny, mede mogelijk gemaakt door Aysen.
Terwijl Daniel toen hij nog bij Stenders werkte, gebruik moest maken van de callgirls van Martine.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:28 schreef LetsGame het volgende:
WTF... Ik kijk seizoen 7 en Linda schrikt wanneer ze hoort dat Suzanne een hoer geweest is.. in seizoen 1 wist ze het wel...
Zowel Daniel als Dian lijden ook aan geheugenverlies in seizoen 7..
Dat van Daniël en Dian gaat ergens anders overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Terwijl Daniel toen hij nog bij Stenders werkte, gebruik moest maken van de callgirls van Martine.
okeej!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Daniël en Dian gaat ergens anders over
nou die jankkop verandert er niet mee, dus ik vind de kop wel bij het personage passen. allebei om te jankenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:14 schreef Blondgirl21 het volgende:
Mike![]()
![]()
Zo jammer dat ze er zo'n vreselijk personage van hebben gemaakt ze hadden er veel meer mee kunnen doen weet ik zeker,
plus 1quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou die jankkop verandert er niet mee, dus ik vind de kop wel bij het personage passen. allebei om te janken
Dat seizoen moet volgens mij nog uitkomen.quote:Tanja Jess vond seks met Bas Muijs afschuwelijk
Tanja Jess is niet dol op seksscènes, maar met één scène uit haar Goede Tijden Slechte Tijden-carrière had ze wel heel veel moeite.
Dat onthult de blondine in Veronica Magazine.
"De meest gênante vrijscène die ik ooit heb moeten doen, was met Bas Muijs in GTST. We lagen te zoenen en er kwam een close-up op mijn gezicht, terwijl hij met zijn hoofd naar beneden daalde. Dan moest je aan mijn gezicht zien wat zich daar allemaal afspeelde. Ik dacht: laat me dan maar een of andere wipscène doen in een leuk totaaltje. Afschuwelijk vond ik het."
Tanja heeft naar eigen zeggen weinig moeite met naakt zijn, maar bedscènes laat ze toch liever aan zich voorbij gaan. "Voor mij was zo'n shoot in Playboy een eitje vergeleken bij de bedscènes die ik weleens heb moeten spelen. Dan gutst het angstzweet over je lijf."
Want Tanja Jess verschijnt pas begin seizoen 8 en Bas Muijs eind seizoen 9quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat seizoen moet volgens mij nog uitkomen.
Het moet sowieso seizoen 10 zijn, omdat Bowien en Stefano elkaar toen pas leerden kennen en in seizoen 11 Bowien schaars te zien was.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Want Tanja Jess verschijnt pas begin seizoen 8 en Bas Muijs eind seizoen 9
Roosquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 5: DVD 13 (Ofzo)
Ik ben nu voorbij de nieuwe leaderSonja die is afgewezen door Stan (Aww
), Harmsen eruit gegooid en Jessica die vervolgens zo arrogant als mogelijk de bespreking van de heren Alberts verstoort.
Dian die met Frits ervandoor gaat (En Jef die haar de schouwburg uit sleept
), Roos die langzaam steeds meer afstand krijgt met de rest... Weer een hoop lijnen door elkaar
Dat mis ik dus anno nu.
Schaars? Zeg gerust bijna nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het moet sowieso seizoen 10 zijn, omdat Bowien en Stefano elkaar toen pas leerden kennen en in seizoen 11 Bowien schaars te zien was.
Ja, okéquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Schaars? Zeg gerust bijna nietAlleen in de eerste afleveringen volgens mij
Als zij ervoor weet te zorgen dat Bing de serie verlaat, verdient ze wat mij betreft een groot standbeeldquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als zij ervoor weet te zorgen dat Bing de serie verlaat, verdient ze wat mij betreft een groot standbeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |