Hij heeft een bloemetje als icoon.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:45 schreef loezzzje het volgende:
Maarten's pc heeft weer een briljante naam
http://i47.tinypic.com/2rqeel4.jpg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een onverwachte recast in seizoen 7:Is dit serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
(
)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:45 schreef loezzzje het volgende:
Maarten's pc heeft weer een briljante naam
http://i47.tinypic.com/2rqeel4.jpg
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een onverwachte recast in seizoen 7:Deze comeback van Alice/Lisette stond nog verser in mijn geheugen gegrift dan hoe ze was in seizoen 3. Hier was ze echt veel maffer en doorgedraaider, als kijker om het komische af gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wel zo was is dat toen ik haar in seizoen 3 weer zag op de DVD's is dat ik even had 'oh is dit alles'
Een heer met stijl
Ik vind het geweldig dat ze nog 2 keer terugkwam, ik heb 2 van haar 3 keer zijn in Meerdijk/Middendam namelijk gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze comeback van Alice/Lisette stond nog verser in mijn geheugen gegrift dan hoe ze was in seizoen 3. Hier was ze echt veel maffer en doorgedraaider, als kijker om het komische af gewoon![]()
Wat wel zo was is dat toen ik haar in seizoen 3 weer zag op de DVD's is dat ik even had 'oh is dit alles'
quote:Op zondag 30 december 2012 13:28 schreef PeterKelder het volgende:
Hier tenminste nog de mooie muziekjes en cliffdeuntjes van Ronald![]()
![]()
En niet die ouwe troep van Servies
Dat geluidje bij die eerste aflevering wanneer Janine tegen Maxime zegt dat ze verkracht is door Frederik en Maxime haar hoofd naar Janine toe draaitquote:
Dat cliffmuziekje ook weer.quote:Op zondag 30 december 2012 15:11 schreef PeterKelder het volgende:
Het vervolg is nog sterker met die prachtige muziek erbij![]()
![]()
Ik zit in DVD 12 dacht ik... En het dwaaaaaalt maar door.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Koosnaam het volgende:
Ik kijk best uit naar seizoen 3.![]()
Ondanks dat ik seizoen 2 wel leuk vond in het begin, met de o.a. de ontknoping van David Harkema.
Wordt het zoals een aantal van jullie al zeiden, een stuk saaier na ongeveer dvd 4. En ik ben pas bij dvd 9!
Ja, het valt wel mij ook tegen ja!quote:Op zondag 30 december 2012 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit in DVD 12 dacht ik... En het dwaaaaaalt maar door.Beetje het motto wat de afleveringen van nu hebben, uitgekauwd en langdradig. Met als verschil dat seizoen 2 zelfs sneller vooruit gaat.
Je zit rond de aflevering waar ik ben blijven steken, misschien er net iets voor... Ik doe mijn best de seizoenen (desnoods door elkaarquote:Op maandag 31 december 2012 00:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, het valt wel mij ook tegen ja!
Ik ben nu bij aflevering 273. Maar had gehoopt dat de comeback van John Alberts, het weer leuker zou maken.
Alleen vind ik het jammer, dat hij (gelijk weer) achter Mirjam aanloopt.
Kijk jij seizoen 2 wel af? ( want jij bent al met seizoen 5 bezig toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 7:Ik zit nog in DVD 13 van seizoen 5, waar Harmsen helemaal verkikkerd is op Janine... Maar kijk nu al hier naar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, enig idee waarom Jessica eerst wordt geïntroduceerd, Arthur vervolgens uit huis wordt gezet door haar toedoen en Jessica vervolgens wekenlang niet fysiek in de serie te zien is? Pas ongeveer drie DVD's verder komt ze weer in beeld
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dat vond ik bij het kijken van seizoen 5 ook vreemd jaquote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit nog in DVD 13 van seizoen 5, waar Harmsen helemaal verkikkerd is op Janine... Maar kijk nu al hier naar uit
Trouwens, enig idee waarom Jessica eerst wordt geïntroduceerd, Arthur vervolgens uit huis wordt gezet door haar toedoen en Jessica vervolgens wekenlang niet fysiek in de serie te zien is? Pas ongeveer drie DVD's verder komt ze weer in beeld
Toch vind ik Gemma #2 leuker als baliemedewerkster van AA&Fquote:Op maandag 31 december 2012 18:32 schreef LetsGame het volgende:
Jessica was echt zomaar terug in de serie inderdaad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar Katja mocht (mag) er zeker wezen
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch vind ik Gemma #2 leuker als baliemedewerkster van AA&F
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ach, Meerdijk is gewoon een wonderlijke stad. In mei kan Jef weer lopen en zelfs tapdansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van Ludo, Robert (?), Nina, Charlie en Lorena. Ook allemaal verlamd geweest, en ze kunnen weer alles, terwijl je in het echt echt jaren moet revalideren, en nog steeds lichamelijke handicaps er aan over houdt. Dat zie je niet meer terug bij die personen. Nina met haar half verlamde arm, echt de schrijvers letter er niet eens meer op.
Dus Jef is ook zo genezen.... let maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |