De TopicreeksSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onzichtbare vriendinnetje van Rikki. Over wie al een paar jaar gesproken wordt.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of achter Tim?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef loezzzje het volgende:
Nou ben benieuwd hoor! Misschien is ze eindelijk te zien omdat ze achter Sjoerd zal aan gaan
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef GTFransST het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/12_december/entertainment/rtl_boulevard_onthult_comeback_in_gtst.xml
Zou dan tochSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Screenshot(s) graag!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.quote:
quote:
Denk 't ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar LetsGame, maar dat zal dan nog wel een tijdje duren.
Ze doet me aan iemand denken...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Mij een beetje aan Annettequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Ja, vooral door het haarquote:
Peter in 1995.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze doet me aan iemand denken...
Mocht ze willenquote:
quote:
Tis een vrouw iig, hopelijk martine ja maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:08 schreef alors het volgende:
Ik denk dat het iets sufs is als Stange of Dorothea in een droom
Ik hoop natuurlijk Martine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop