SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat gesprek tussen Ludo en Mike zit niet in de shortie. Jammer, want dat is zeker weten het hoogtepuntje van morgen.Ja, daarvoor keek ik ook de shortie. Zit het er niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(figuurlijk)Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Je bedoelt bij Laura en Lorena/Lorena en Mike?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
Wat was dat nou weer voor jungle muziekje bij die scène?
De opvolger van die Jack en Lorena tune.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt bij Laura en Lorena/Lorena en Mike?
Dat is het nieuwe "meesterwerk" van Servies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe spoilers 7 t/m 11 januari.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Een onverwachte recast in seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lijkt allemaal nog even te duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe spoilers 7 t/m 11 januari.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat ik nu hoop is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zal wel bij hopen blijven...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:40 schreef GTFransST het volgende:
Even een vraag aan de diehard fans. Op Youtube staan nog veel afleveringen van 2008/2009. Weet iemand in welke aflevering Ludo op een meesterlijke toon zegt:
'Er zijn maar 2 mensen waar ik mijn leven voor zou geven..... Dat is voor Nina....En voor jou!'
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe spoilers 7 t/m 11 januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |