Wikilaxusquote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Gebruik ik al zo'n 3-4 jaar om dingen op te zoeken
geduld, Tong.quote:Op maandag 31 december 2012 17:35 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie nog zingen of alleen dat irritante orgeltje ?
Ik ken ook alleen het concertagendastukjequote:Op maandag 31 december 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
Oh is dat ditIk kende dat hele begin niet.
We hebben geen Leo nodig, we hebben Laxusquote:
Dat werd (logischerwijs) ook het meest gedraaidquote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen het concertagendastukje
Volgens mij November Rain op 10quote:
De kortstondige solocarrière van Roger heeft ook nog wat moois opgeleverd.quote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Roger komt nog het nummer Vocaal briljantiseren
Oh daar heb je die enge stem al.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We hebben geen Leo nodig, we hebben Laxus
Ook handig af en toequote:
Geen smaakquote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef Karina het volgende:
Hier ben ik niet zo weg van. Ik vind die stem vervelend. Zal wel weer vloeken in de kerk zijn
quote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
de nummers worden nu echt steeds beter hè
iddquote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef Karina het volgende:
Hier ben ik niet zo weg van. Ik vind die stem vervelend. Zal wel weer vloeken in de kerk zijn
Ik kan beide waarderen, maar ik zou ze niet uitwisselen...quote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef Knip het volgende:
[..]
Ben jij meer voor de basstem van Rammstein?
Met die mooie schoolplein-gilquote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef Keyos het volgende:
Krijgen we straks ook nog eens School.
Wie weet wat het oplevertquote:Op maandag 31 december 2012 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan beide waarderen, maar ik zou ze niet uitwisselen...
Tong is meer van Koos Alberts en Wolter Kroesquote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef Knip het volgende:
[..]
Ben jij meer voor de basstem van Rammstein?
Nu worden ze niet meer beter eigenlijk. Blijft op hetzelfde niveau hangen vanaf wanneer je de 100 passeert.quote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef MaJo het volgende:
de nummers worden nu echt steeds beter hè
Dat vind ik dus ook niks.quote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef laxus13 het volgende:
Oh ja de hoogste nieuwe binnenkomer is natuurlijk Adele
Ja, dat was schokkendquote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef laxus13 het volgende:
Oh ja de hoogste nieuwe binnenkomer is natuurlijk Adele
Maar Starless van King Crimson ontbreekt.quote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu worden ze niet meer beter eigenlijk. Blijft op hetzelfde niveau hangen vanaf wanneer je de 100 passeert.
Brabant nietquote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu worden ze niet meer beter eigenlijk. Blijft op hetzelfde niveau hangen vanaf wanneer je de 100 passeert.
quote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
Door deze pretentieuze onzin kregen we De Sex Pistols, Ramones en De Clash
Jij hebt ook geen smaak dusquote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
Opa, je valt in herhalingquote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
Onzinquote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef tong80 het volgende:
Haha nee daar had ik nog niet eens aan gedacht, zou het zo smaken?quote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij probeert champagne te faken?
Ja, maar het niveau schommelt wel, maar het gemiddelde niveau is volstrekt willekeurig verdeeld over de gehele top 100quote:
Niks tegen Brabant hé dudequote:
Geen idee, probeer hetquote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee daar had ik nog niet eens aan gedacht, zou het zo smaken?
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Ik zei al eerder, er moet een speciale lijst komen voor de blues, met oude helden als Blind Lemon Jefferson en nieuwe helden als Joe B.quote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef Keyos het volgende:
Wordt ook eens tijd dat Joe Bonamassa gaat doorbreken in de top 2000, 2 uitverkochte concerten in de HMH en één van de grootste blues spelers van de toekomst en er staat geen nummer van hem in de top 2000.
De Zwarte Lijst van Radio6 vind ik ook altijd mooi.quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, er moet een speciale lijst komen voor de blues, met oude helden als Blind Lemon Jefferson en nieuwe helden als Joe B.
Ok daar kan ik mee levenquote:
Net als Crash Test Dummiesquote:Op maandag 31 december 2012 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk programma op Discovery Channel...
Joe B. Bernal?quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik zei al eerder, er moet een speciale lijst komen voor de blues, met oude helden als Blind Lemon Jefferson en nieuwe helden als Joe B.
Nee man, laatste albumquote:Op maandag 31 december 2012 17:44 schreef NaturalScience het volgende:
Snow Patrol....... ENORM!! overgewaardeerde band.
Zijn samenwerking met Beth Hart vorig jaar was erg prettig!quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef Knip het volgende:
[..]
Ja, dat ene nummer met Wainwright en wat ontoegankelijke nummers op Final Straw, en dat is het,quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef laxus13 het volgende:
Wat dit op 63 doet snap ik echt niet.![]()
Snow Patrol heeft veel beter
Die is wel erg leuk ja!quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
Snow Patrol mag er van mij wel in blijven. Vanmiddag hoorde ik Mumford and Sons. Ook een nieuwe die er wel in mag blijven
Ik vind het toch veel minder misplaatst dan sommige andere nummers.quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef laxus13 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef het_fokschaap het volgende:
Snow Patrol mag er van mij wel in blijven. Vanmiddag hoorde ik Mumford and Sons. Ook een nieuwe die er wel in mag blijven
Mee eens, het is allemaal mooi.quote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Set Fire To The Third Bar bedoel jequote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat ene nummer met Wainwright en wat ontoegankelijke nummers op Final Straw, en dat is het,
Shut your eyes had veel hoger gemoetenquote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn samenwerking met Beth Hart vorig jaar was erg prettig!
Zijn concert met Beth Hart in Carré was volgens mij in luttele minuten uitverkocht, ik ben nog steeds bezig om sites af te struinen of mensen goede kaarten verkopen voor het concert in de HMHquote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zijn samenwerking met Beth Hart vorig jaar was erg prettig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |