Begin the begin, Living well is the best revenge, Electrolitequote:Op maandag 31 december 2012 12:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nightswimming >>>>>>>>>>>>>>>> Losing My Religion.
Maar die staat helemaal niet in de lijst![]()
Man on the Moon is ook prima.quote:
nee.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Molurus het volgende:
Ben ik de enige die vind dat dit nummer wel erg hoog staat?
niet zeuren gewoon swingenquote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Molurus het volgende:
Nee hoor. Vind ik ook.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Molurus het volgende:
What about Ringo?quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef Perrin het volgende:
Trivia: de drummer van Kings of Leon is een paar dagen geleden vader geworden.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen zitten mij nu boos aan te kijken
Beter dat wordt net zo'n fantastische drummerquote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef Perrin het volgende:
Trivia: de drummer van Kings of Leon is een paar dagen geleden vader geworden.
Dit nummer is wel echt een klassieker in wording hoor. Ik kan wel platen opnoemen waartegen ik meer bezwaar heb.quote:Op maandag 31 december 2012 12:21 schreef Molurus het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit nummer is wel echt een klassieker in wording hoor. Ik kan wel platen opnoemen waartegen in meer bezwaar heb.
Oh, ik ook wel hoor... en het was geen slecht nummer. Ik was gewoon nogal verbaasd.quote:Op maandag 31 december 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit nummer is wel echt een klassieker in wording hoor. Ik kan wel platen opnoemen waartegen ik meer bezwaar heb.
Soepie!?quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zo gaat weer terug naar de keuken....
Ik welquote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
I Still Haven't Found What I'm Looking For
Vind je alleen I Will Follow leuk?quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zaadplaat van U2, net als with or without you, where the streets have no name, sunday bloody sunday, Pride en Bad...goh eigenlijk vind ik U2 niet zoveel.
Eten.quote:
Lumpyquote:
Met The Boxer?quote:Op maandag 31 december 2012 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben alvast mijn stembanden aan het trainen om zo heerlijk vals mee te zingen
One, Stuck in a moment you can't get out of, new years day, The hands that built America, A man and a woman, staring at the sun vind ik wel primaquote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je alleen I Will Follow leuk?
numb, houdt Bono ten minste zijn bek.quote:Op maandag 31 december 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je alleen I Will Follow leuk?
Same here!quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard, ik kan prima tweestemmig vals zingen in mijn eentje
Knap hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een filler.quote:Op maandag 31 december 2012 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
Wat draaien ze eigenlijk tussen de nummers door? Als die DJ's zo irritant lopen te lullen
"I'm sitting in the railway station"quote:
Het is Ouverture, maar uitgevoerd door het Metropole Orkest.quote:Op maandag 31 december 2012 12:30 schreef Jovatov het volgende:
De uuropener is een mix van the Who's Tommy album (het lijkt op ouverture, maar is het niet helemaal)
Ah, op die manierquote:Op maandag 31 december 2012 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is Ouverture, maar uitgevoerd door het Metropole Orkest.
quote:Wat voor tunes draaien jullie toch steeds?
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
Scarborough Fairquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef De_Fietser het volgende:
Nog enkele prachtplaten van Simon and Garfunkel:
America
Bridge over Troubled Water
Sound of Silence
A Church is Burning
Mrs. Robinson
Kathy's Song
Wat een geweldige muziek!
My little town!quote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef De_Fietser het volgende:
Nog enkele prachtplaten van Simon and Garfunkel:
America
Bridge over Troubled Water
Sound of Silence
A Church is Burning
Mrs. Robinson
Kathy's Song
Wat een geweldige muziek!
Wij ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef laxus13 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ze zo kort The End hebben gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
Het beste nummer allertijden nog welquote:
Dat was toch die verfilming van Christiane F.?quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef fratsman het volgende:
Bowie!Topnummer, waardeloze film. (Wir kinder von Bahnhof ZOO)
En wie is die vrouw die die promo's inzingt ?quote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
http://top2012.radio2.nl/vragen
Voor volgend jaar in de OP:
[..]
Ik heb de OP aangepast in mijn post. Wordt als goed is meegenomenquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt uit het asiel. Heette eigenlijk Joey maar dat vonden we niets maar het is wel zo handig als de naam er op lijkt. Bowie bood uitkomstquote:
quote:
Oh ja, zo heette die junk.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat was toch die verfilming van Christiane F.?
quote:Op maandag 31 december 2012 12:35 schreef Knipoogje het volgende:
Met David Bowie heb ik helemaal niets, sorry
Schande! Ga je schamen!11!!quote:Op maandag 31 december 2012 12:35 schreef Knipoogje het volgende:
Met David Bowie heb ik helemaal niets, sorry
Ik heb alleen het boek gelezen. Tikje deprimerend, maar best een aardig boek.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef ddx het volgende:
[..]
En wie is die vrouw die die promo's inzingt ?
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jep soepie staat op en de boontjes en wortelen alvast koken
quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef laxus13 het volgende:
Maar dit is lang niet z'n beste vind ik.
Life On Mars, Starman, Ziggy Stardust enz. vind ik wat beter
Maar blijft een Heldennummer
My Deathquote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:37 schreef glittertje39 het volgende:
oeeee dit nummer had ik op een bandje staan..en dan een heel bandje vol met dit nummer
En vervolgens allemaal sirenes missenquote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en dan in de auto HEEL hard meezingen
Tnxquote:Op maandag 31 december 2012 12:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
The Man Who Sold The World in Fringe...episch met Walter's gezicht erbijquote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Soms doet de R.E.M. het niet...
[ afbeelding ]
Hmm, ik vind het best goed te verstaan.quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef De_Fietser het volgende:
zonder tekst erbij is dit trouwens onmogelijk foutloos mee te zingen.
Ik werd schijtziek van dit nummer zo vaak heb ik het gezongen toen ik nog op straat speeldequote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef De_Fietser het volgende:
zonder tekst erbij is dit trouwens onmogelijk foutloos mee te zingen.
daarvoor heb ik mijn achteruitkijk spiegel en van links rechts en voor dat zie ikquote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En vervolgens allemaal sirenes missen
Matigen garp.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Soms doet de R.E.M. het niet...
[ afbeelding ]
In het begin wat lastigere stukjes.quote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het best goed te verstaan.
8xquote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
REM is volgens mij de enige echt grote act die ik ooit live heb gezien
Ik had ze zo graag live gezien, en nu zijn ze gestopt.quote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oke.quote:Op maandag 31 december 2012 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff ga je schamenquote:Op maandag 31 december 2012 12:42 schreef Karina het volgende:
Voor dit nummer heb ik stiekem wel een zwak
wel als je een maand weg bent geweestquote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk nummertje voor op een zomeravond te zingen voor je vriendin
lolquote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wel als je een maand weg bent geweest
Is total boredom ook een optie?quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt hate it or love it volgens mij..
Ach ze hebben best leuke dingen maar 8xquote:
Ja, Creep kan wel wat gevoelens losmaken...quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef FritsFlits het volgende:
Leuk nummertje voor op een zomeravond te zingen voor je vriendin
Beste 2 nummers, Happy Family en Clean Again, staan er niet eens inquote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ach ze hebben best leuke dingen maar 8x
quote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Creep kan wel wat gevoelens losmaken...
Echt? Vroeger waren de optredens altijd leuk, zelfs met een dronken Bart. Ik heb ze wel bijna 100 keer gezien denk ik.quote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef Homdeck het volgende:
Heb Racoon gezien dit jaar op zwarte cross. Ze hadden er zelf totaal geen zin in, wat een waardeloze band
Ik vond ze best tof een jaar of twee geleden tijdens het bevrijdingsfestival te Zwollequote:Op maandag 31 december 2012 12:44 schreef Homdeck het volgende:
Heb Racoon gezien dit jaar op zwarte cross. Ze hadden er zelf totaal geen zin in, wat een waardeloze band
Uit de tijd, dit nummer. Toen probeerden ze de Pixies nog na te doen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:46 schreef jrk1990 het volgende:
En radiohead zelf is helemaal klaar met dit nummer
Ongeïnspireerd, totaal geen interactie. Vond het echt drie keer niks.quote:Op maandag 31 december 2012 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt? Vroeger waren de optredens altijd leuk, zelfs met een dronken Bart. Ik heb ze wel bijna 100 keer gezien denk ik.
Wish?quote:
quote:
Vorig jaar 99. Wel altijd top 100 gestaan. Staat wmb ook te laag.quote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef fratsman het volgende:
ELO! Dacht dat deze altijd hoger stond...
Twilight vind ik leuker dan dezequote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de leukste beatlekloon ooit. Al vind ik A Day in the Life beter dan Mr. Blue Sky.
En alleen de Pixies kunnen zichzelf goed nadoenquote:Op maandag 31 december 2012 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit de tijd, dit nummer. Toen probeerden ze de Pixies nog na te doen.
Klopt. Unieke band.quote:Op maandag 31 december 2012 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En alleen de Pixies kunnen zichzelf goed nadoen
Heb je je favoriet nog niet gehoordquote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Cee het volgende:
Fuck, ik moet gaan nu.Ach ja, zo mis ik tenminste het gedrocht op #113.
Tot straks.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Cee het volgende:
Tot straks.
+1quote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Fijne jaarwisseling en de beste wensen!
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef Cee het volgende:
Tot straks.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Fijne jaarwisseling en de beste wensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |