Treinbotsing te Haarlem? Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:34 schreef b2py het volgende:
De onbeschadigde bakken van de treinbotsing te Haarlem zijn alweer op de baan.
Ik dacht sneller dan ik typte. De onbeschadigde VIRM bakken van de treinbotsing te Amsterdam van 21 april j.l. zijn in Haarlem weer tot een stam gevormd met eerder beschadigde bakken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Treinbotsing te Haarlem? Wanneer was dat dan?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef b2py het volgende:
Kan de foto hier niet plakken maar boven dit artikel van De Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rein_in_brand__.html
Niveau'tje telegraaf. Nee tuurlijk waren het geen passagiers! Ze stonden in dat weiland en hebben een langs rijdende trein in de fik gestoken. Tuurlijk man!quote:m ze aan te houden. Het is niet bekend of de jongens passagiers waren.
Dat rijtuig is aardig toegetakeld zeg, minimaal éénderde van de bak is zwaar beschadigd. De schade aan de linkse bak lijkt nog mee te vallen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef b2py het volgende:
Kan de foto hier niet plakken maar boven dit artikel van De Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rein_in_brand__.html
zo'n kleintje welquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef b2py het volgende:
Maare nog even terugkomend, als je zo naar die deur kijkt he. En de ruimte links. Daar past toch helemaal geen toilet?
Ik zie volgens mij ook een strontpijp daar linksonderin, dus dan zat er wel een toiletquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef b2py het volgende:
Maare nog even terugkomend, als je zo naar die deur kijkt he. En de ruimte links. Daar past toch helemaal geen toilet?
Een Dixi wel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef b2py het volgende:
Volgens mij wel, bij de rijtuigen waar twee vierzitsformaties op het balkon staan zijn de ramen geloof ik breder.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:40 schreef b2py het volgende:
Overtuigd..quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zie volgens mij ook een strontpijp daar linksonderin, dus dan zat er wel een toilet
Ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik dacht sneller dan ik typte. De onbeschadigde VIRM bakken van de treinbotsing te Amsterdam van 21 april j.l. zijn in Haarlem weer tot een stam gevormd met eerder beschadigde bakken.
En een nieuwe airco, deze kan gelijk de prullenbak inquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:50 schreef Monopoly het volgende:
Als ze die opknappen, kunnen ze er gelijk WiFi in knallen
Laatste generatie VIRM's heeft een ander display ja, die zijn een stuk beter te lezen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef Flodder450 het volgende:
Wat mij opvalt, is dat de bestemmingsborden op bepaalde VIRMs anders zijn, komt zeker omdat sommige ouder zijn ?
Geef 'm dan gewoon een gehele revisiequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:51 schreef b2py het volgende:
[..]
En een nieuwe airco, deze kan gelijk de prullenbak in
die eerdere generatie borden lijkt net op een rekenmachine displayquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Laatste generatie VIRM's heeft een ander display ja, die zijn een stuk beter te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |