Sorry knuffelmarokkaan.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
Jellereppe wil Ziba doen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
ik misschien ook, eerst pics.quote:
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor mensen die anderen proberen met de grond gelijk te maken.
Geen idee. Ik sta daar niet echt bij stil. Heb een bloedhekel aan het naar beneden halen van mensen op zo'n manier als Chernoboogjes. Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.
Heeft wel wat idd.
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.quote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nederlandse maaiveldcultuur.
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.quote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.
Klagen om het klagen.
Ik zag er net nog éénquote:
Applequote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.
Sowieso die nieuwe windows 8quote:
Gevalletje algemene domheidquote:Op maandag 31 december 2012 03:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, welke diagnose heb jij gesteld? Aids?
Dat laatste paar posts hier boven zeer zeker wel.quote:
Ja, precies. R&P is stukken vermakelijker dan een gemiddeld KLB-topicquote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.
Ninja edit gespotquote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste paar posts hier boven zeer zeker wel.
[..]
Ja, precies. R&P is stukken vermakelijker dan een gemiddeld KLB-topic
getypt vanaf tmijn Surface RT omdat m'n tablet leeg isquote:Op maandag 31 december 2012 03:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sowieso die nieuwe windows 8Ios
Deze boi weetquote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
getypt vanaf tmijn Surface RT omdat m'n tablet leeg is
WO opleiding of in elk geval beetje genialiteit van ziba!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |