precies. lekker timmerman, elektricien etc. dat soort dingenquote:Op maandag 31 december 2012 02:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mbo is niet voor managers. Gewoon solide beroepsopleidingen, en niet duizenden maar terug naar een paar honderd. Al die perspectiefloze studies
ik.quote:
Ja. Gewoon een sterke beroepsopleiding.quote:Op maandag 31 december 2012 02:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
precies. lekker timmerman, elektricien etc. dat soort dingen
Klopt, en altijd maar weer dat competentiegerichte analyserende reflectieverslagen... Het is allang geen beroepsopleiding meer. Mijn moeder werkt nu met HBO stagiares, huilen met de pet op. Inhoudelijke kennis ontbreekt volledig (maar ze weten wel waar ze het op moeten zoeken! Ja, toch een beetje lastig als er een patiënt op sterven ligt). Verslagen schrijven kunnen ze dan weer wel als de beste thoughquote:Op maandag 31 december 2012 02:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hbo'ers zijn ten hede dage veredelde mbo'ers.
Oh.quote:Op maandag 31 december 2012 02:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik.
tenminste je loopt hier stoer te doen met je vwo papiertje dus
Meer vorm dan inhoud.quote:Op maandag 31 december 2012 02:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, en altijd maar weer dat competentiegerichte analyserende reflectieverslagen... Het is allang geen beroepsopleiding meer. Mijn moeder werkt nu met HBO stagiares, huilen met de pet op. Inhoudelijke kennis ontbreekt volledig (maar ze weten wel waar ze het op moeten zoeken! Ja, toch een beetje lastig als er een patiënt op sterven ligt). Verslagen schrijven kunnen ze dan weer wel als de beste though
Met alleen woordjes leren spreek je nog geen taal vloeiend, met alleen formules onthouden maak je nog geen ingewikkelde som:) En je kan ook geen goedlopend betoog schrijven als je alleen maar weet hoe je moet spellen. Onzin dus.quote:Op maandag 31 december 2012 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zou het moeten zijn, maar dat is dus eigenlijk ook stampen
super makkelijk vwo, zou wat aan gedaan moeten worden.
p.s. vwo is met kleine letters
Reflecteren is goed.quote:Op maandag 31 december 2012 02:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, en altijd maar weer dat competentiegerichte analyserende reflectieverslagen... Het is allang geen beroepsopleiding meer. Mijn moeder werkt nu met HBO stagiares, huilen met de pet op. Inhoudelijke kennis ontbreekt volledig (maar ze weten wel waar ze het op moeten zoeken! Ja, toch een beetje lastig als er een patiënt op sterven ligt). Verslagen schrijven kunnen ze dan weer wel als de beste though
Academici doen dat al automatisch, die hoef je dat niet te vertellen en apart aandacht aan te besteden.quote:
Het hoort toch ook gewoon 'automatisch' te gaan aangezien het logisch is. Lijkt mij.quote:Op maandag 31 december 2012 02:56 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Academici doen dat al automatisch, die hoef je dat niet te vertellen en apart aandacht aan te besteden.
Je bent pas vorig jaar geslaagd op het vwo:')quote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neenee, gewoon een vwo diploma binnen uit 2011. Dat dan weer wel.
Jij, jij doet mbo, dat zie ik aan hoe je typt en aan jouw 'houding'.
De arrogantiequote:Op maandag 31 december 2012 02:54 schreef Ziba het volgende:
mpel voor mij. Ik ben sowieso fucking intelligent. Maar serieus: ik wil weten wie dat over mij gezegd heeft?
True, daarom zeg ik ook. Vwo is ook gewoon stampen geworden, slechte zaak. Niemand die en taal vloeiend (behalve NL) spreekt na een vwo opleiding hoorquote:Op maandag 31 december 2012 02:55 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Met alleen woordjes leren spreek je nog geen taal vloeiend, met alleen formules onthouden maak je nog geen ingewikkelde som:) En je kan ook geen goedlopend betoog schrijven als je alleen maar weet hoe je moet spellen. Onzin dus.
Dus?quote:Op maandag 31 december 2012 02:57 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je bent pas vorig jaar geslaagd op het vwo:')
En wel tof doen hier he?quote:Op maandag 31 december 2012 02:57 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je bent pas vorig jaar geslaagd op het vwo:')
Zelfkennis.quote:Op maandag 31 december 2012 02:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De arrogantie
[..]
True, daarom zeg ik ook. Vwo is ook gewoon stampen geworden, slechte zaak. Niemand die en taal vloeiend (behalve NL) spreekt na een vwo opleiding hoor
Terecht.quote:Op maandag 31 december 2012 02:58 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb tijdens mijn bachelor en master nooit een reflectieverslag hoeven schrijven
Als drs. zou je dat toch wel moeten kunnen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:59 schreef Chernobog het volgende:
Ik ben te lui om uit te rekenen hoe oud Ziba is maar ze is nog geen twintig.
Tot op zekere hoogte. Maar ik heb meer het idee dat ze het op hbo er zoveel mee hebben omdat het lekker goedkoop is en veel makkelijker dan lesgeven en kennis overdragen.quote:
Zelfkennis?quote:
Ze zijn daar zeker ook gek op protocollen of niet?quote:Op maandag 31 december 2012 03:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Maar ik heb meer het idee dat ze het op hbo er zoveel mee hebben omdat het lekker goedkoop is en veel makkelijker dan lesgeven en kennis overdragen.
19 dus?quote:Op maandag 31 december 2012 02:59 schreef Chernobog het volgende:
Geen bs.quote:Op maandag 31 december 2012 02:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terecht.
moet nu constant bij papers een stukje reflectie verplicht
laatst moesten we zelfs na het geven van een presentatie achteraf nog een reflectieverslag inleveren van hoe wij vonden dat het ging en wat we van de discussie na de tijd vonden
zo'n BS
Zeur niet zo, jankerd.quote:Op maandag 31 december 2012 03:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zelfkennis?
Echt enkel als je met een professionele test komt waar zwart op wit staat dat jij hoogbegaafd bent dan kun je dat zeggen ja. Als je vwo simpel vindt maakt je dat nog niet 'fucking intelligent'
Ah tof!quote:Op maandag 31 december 2012 03:00 schreef Chernobog het volgende:
Ik spreek alle talen die ik op de middelbare geleerd heb nog prima.
Toelatingsbewijs van de Mensa doet mij overtuigen.quote:
Al zijn Duits en Frans niet vloeiend, men dient ze wel met een hoofdletter te schrijven.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof!
Ik had nederlands; nouja dat gaat nog prima
Engels; vloeiend
Spaans; vloeiend
duits; nooit wat gemaakt, alleen gehaald omdat ik luisteren en lezen altijd dik haalde.. wat een ruk leraar ook
frans gelijk laten vallen
Nederlandse maaiveldcultuur.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Alweer een wo hbo mbo zeiktopic. Laat iedereen toch in zijn waarde man.
Wel BS want dat je dat verplicht in moet gaan leveren is gewoon triest. Je kunt voor jezelf toch na gaan wat er fout ging en wat je de volgende keer beter moet doen. en dat is juist de kunst, dat j dat zelf inziet en niet aan de hand van een 'reflectie checklist'.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ziba is een kristalkind dat hoogbegaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
Haha. Ik ben gewoon geniaal.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ziba is een kristalkind dat hoogbegaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
quote:
Caricequote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
egaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
Je kunt lid worden van Mensa als je op een gestandaardiseerde intelligentietest een score hebt behaald gelijk aan of boven het 98ste percentiel. Als de uitslag van de officiële toelatingstest aangeeft dat je lid mag worden, geeft de testpsycholoog jouw NAW-gegevens door aan Mensa. De uitslag van jouw IQ-score wordt niet aan Mensa doorgegeven.quote:
OH MEN IK WIL NU LID WORDEN KRIJG JE ZO'N ZEEHONDJE ALS WELKOMSTCADEAU?quote:Op maandag 31 december 2012 03:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je kunt lid worden van Mensa als je op een gestandaardiseerde intelligentietest een score hebt behaald gelijk aan of boven het 98ste percentiel. Als de uitslag van de officiële toelatingstest aangeeft dat je lid mag worden, geeft de testpsycholoog jouw NAW-gegevens door aan Mensa. De uitslag van jouw IQ-score wordt niet aan Mensa doorgegeven.
Wiens kloon ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 31 december 2012 02:59 schreef Chernobog het volgende:
Ik ga het gewoon maken. Komt door mijn intelligentie en mijn looks samen. For sure.quote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb tien keer liever een kapster die mij echt goed kan knippen, een chefkok die heerlijk kookt of een handige elektricien dan een huppekutje van 19 met een journalistiek propedeuse.
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb hekel aan cijfers, daarvoor moet je rijtjes stampen en dat is stom. Maar wat is mensa, is dat stoer op je cv?quote:Op maandag 31 december 2012 03:05 schreef Chernobog het volgende:
Mensa is zo'n clubje voor mensen die over niks anders kunnen praten dan over hun zogenaamde intellect. Zulke idioten had ik ook op mijn eerste master. Huidige is wel wat prettig, maar ik word zo moe van mensen die alleen maar kunnen praten over cijfers en successen.
picsquote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon maken. Komt door mijn intelligentie en mijn looks samen. For sure.
Van kont en tieten mits lichaamsgewicht niet >65quote:
Gewoon volledig album met kont, tieten, totaalplaatje enzoquote:Op maandag 31 december 2012 03:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Van kont en tieten mits lichaamsgewicht niet >65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |