Tja, dat willen we allemaal. Niet verder vertellen hoor, maar het schijnt dat er morgen een loterij is met een hoofdprijs van 30 miljoen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil rijk worden. Moet nog bedenken hoe en wat.
nou meisie, daar kun je wat mee met je vwo! top hoor!quote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neenee, gewoon een vwo diploma binnen uit 2011. Dat dan weer wel.
Jij, jij doet mbo, dat zie ik aan hoe je typt en aan jouw 'houding'.
Ik heb een half lotje gekocht, ik hoop het welquote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, dat willen we allemaal. Niet verder vertellen hoor, maar het schijnt dat er morgen een loterij is met een hoofdprijs van 30 miljoen.
En anders maar verder je schrijftalenten ontwikkelen
Niks mis met mbo wat betreft de technische opleidingen. Het zit hem meer in onzinopleidingen a la 'leisure management' en 'toiletmanagement'. Hoef er ook niet op in te gaan. Iedereen weet wat ik bedoel.quote:
Welke attitude? Je doet precies hetzelfde. Beetje denigrerend lullen over mbo terwijl je het zelf wss doet; daar kom je niet ver mee.quote:Op maandag 31 december 2012 02:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter trouw je een rijke man als je beetje lekker bent.. denk dat je het anders niet ver zult schoppen met zo'n attitude
Maar met te grote zonnebril in een vogue genieten van iemands geld is natuurlijk ook genieten
Schrijven kom ik ook niet ver mee. Maarja, journalistiek blijft interessant en zeer leuk. Helaas niet iets waar je rijk van wordt.quote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, dat willen we allemaal. Niet verder vertellen hoor, maar het schijnt dat er morgen een loterij is met een hoofdprijs van 30 miljoen.
En anders maar verder je schrijftalenten ontwikkelen
1. ik geef af op 'onzin' mbo, niet op mbo algemeen.. als is het niveau wel laagquote:Op maandag 31 december 2012 02:36 schreef Ziba het volgende:
ijl je het zelf wss doet; daar kom je niet ver mee.
Nee, daar haalt geen enkel normaal persoon op den duur voldoening uit. Bovendien heeft ieder (in ieder geval veel) mens wel bepaalde doelen die hij/zij behaald wil zien waar ook daadwerkelijk iets voor gedaan moet worden.
Mbo'er raakt gepikeerd.quote:Op maandag 31 december 2012 02:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1. ik geef af op 'onzin' mbo, niet op mbo algemeen.. als is het niveau wel laag
2. heb meerdere malen gezegd dat ik geen mbo doe
als je je beter voelt bij de gedachte aan dat ik mbo doe, voel je vrij om het te denken![]()
vind het al lang grappig dat jij commentaar denkt te moeten hebben terwijl je zelf enkel met je vwo diploma'tje (uit 2011 haha, tof man) staat en blijkbaar verder niet eens een opleiding doet. Nou top hoor!
altijd blijven lachen. Ik vind het nogal grappig dat je zo'n houding hebt (sowieso al dat ik mbo doe, grappig) terwijl je zelf enkel een vwo papiertje hebt en wat ik heb gehoord zelfs hbo hebt gedaan en gestopt.. terwijl jij mij eerst als domme hbo inschattequote:
Tja, op de middelbare en zelfs op de basisschool zeiden ze ook tegen me dat ik erg goed en leuk kan schrijven, maar verder dan af en toe wat demagogische topics op fok! is er niet veel soeps van terechtgekomen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Schrijven kom ik ook niet ver mee. Maarja, journalistiek blijft interessant en zeer leuk. Helaas niet iets waar je rijk van wordt.
Dat heeft iemand jou net ingefluisterd?quote:Op maandag 31 december 2012 02:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
altijd blijven lachen. Ik vind het nogal grappig dat je zo'n houding hebt (sowieso al dat ik mbo doe, grappig) terwijl je zelf enkel een vwo papiertje hebt en wat ik heb gehoord zelfs hbo hebt gedaan en gestopt.. terwijl jij mij eerst als domme hbo inschatte
schattig wel
nope, wist ik al voordat jij hier verscheen.. ik lees wel hier en daar wat rond, ik hoor dingen etc. Wees maar niet bang. Maar het is wel grappig dat je dan jezelf wel zo uitlaat over hbo'ersquote:Op maandag 31 december 2012 02:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat heeft iemand jou net ingefluisterd?
Hbo'ers zijn ten hede dage veredelde mbo'ers.quote:Op maandag 31 december 2012 02:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nope, wist ik al voordat jij hier verscheen.. ik lees wel hier en daar wat rond, ik hoor dingen etc. Wees maar niet bang. Maar het is wel grappig dat je dan jezelf wel zo uitlaat over hbo'ers
Terwijl salesmanager de leidinggevende over een hele afdeling verkopers moet zijn, zowel binnen als buitendienst enz.quote:Op maandag 31 december 2012 02:48 schreef TrippleDistilled het volgende:
Het mbo van tegenwoordig waar een opleiding salesmanager gewoon verkoper betekent.Met te dure termen die de lading niet dekken lopen te strooien, pure inflatie.
quote:Op maandag 31 december 2012 02:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Terwijl salesmanager de leidinggevende over een hele afdeling verkopers moet zijn, zowel binnen als buitendienst enz.
Nee hoor, je zei 'van wat ik heb gehoord'. Dus dan mag die held ook wel tevoorschijn komen. Ik word er enigszins bang van ook.quote:Op maandag 31 december 2012 02:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nope, wist ik al voordat jij hier verscheen.. ik lees wel hier en daar wat rond, ik hoor dingen etc. Wees maar niet bang. Maar het is wel grappig dat je dan jezelf wel zo uitlaat over hbo'ers
Dat is de functie salesmanager, maar verkopers willen die fucntie wel eens gebruiken.. wat juist onprofessioneel isquote:
Ah schattig. Het doet me enkel weinigquote:Op maandag 31 december 2012 02:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor, je zei 'van wat ik heb gehoord'. Dus dan mag die held ook wel tevoorschijn komen. Ik word er enigszins bang van ook.
Klopt. Echt te simpel qua niveau. Hoewel dat per opleiding soms ook wel anders ligt, denk ik. Feit is dat hbo simpel is. Dat is echt zo.quote:Op maandag 31 december 2012 02:49 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hbo'ers zijn ten hede dage veredelde mbo'ers.
want? als alles zo simpel is, waarom lukt het je niet dan?quote:Op maandag 31 december 2012 02:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt. Echt te simpel qua niveau. Hoewel dat per opleiding soms ook wel anders ligt, denk ik. Feit is dat hbo simpel is. Dat is echt zo.
Zeg gewoon wie. Niet zo moeilijk. Het is best 'persoonlijk' namelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 02:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah schattig. Het doet me enkel weinig
Mbo is niet voor managers. Gewoon solide beroepsopleidingen, en niet duizenden maar terug naar een paar honderd. Al die perspectiefloze studiesquote:Op maandag 31 december 2012 02:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is de functie salesmanager, maar verkopers willen die fucntie wel eens gebruiken.. wat juist onprofessioneel is
gewoon verkoper binnendienst of buitendienst, meer niet
Wie zegt dat hbo mij niet lukt?quote:Op maandag 31 december 2012 02:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
want? als alles zo simpel is, waarom lukt het je niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |