1:26quote:Op maandag 31 december 2012 01:22 schreef Chernobog het volgende:
Er is toch ook een mbo 1 straatveger
http://www.at5.nl/artikel(...)ng-voor-straatvegers
haha ja die gebruiken ook een toetsenbord inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 02:19 schreef Ziba het volgende:
Maak zelf een eind aan je leven. Je typt als een vmbo'er.
KLB is gewoon het afvalluikje geworden van FOK! Haan33, X-Lily, Linda94 en veel meer bagger de laatste tijd.quote:Op maandag 31 december 2012 02:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben regelmatig in Nieuws en politiek te vinden.
Ook geef ik advies in R&P
doe je dat?quote:Op maandag 31 december 2012 02:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Rechten aan de uva, dan pas ga je het maken.
Je typt in ieder geval als een dom persoon. Ik schat dan ook dat je een simpele hbo'er bent.quote:Op maandag 31 december 2012 02:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha ja die gebruiken ook een toetsenbord inderdaad
lol xd
Tis moeilijk bescheiden te blijven...quote:Op maandag 31 december 2012 02:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Rechten aan de uva, dan pas ga je het maken.
Hahaha gossie de arrogantie!quote:Op maandag 31 december 2012 02:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je typt in ieder geval als een dom persoon. Ik schat dan ook dat je een simpele hbo'er bent.
En NWS van jouw slachtoffergezeur over 'ik ben een Marokkaan en word door mensen niet fijn behandeldquote:Op maandag 31 december 2012 02:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
KLB is gewoon het afvalluikje geworden van FOK! Haan33, X-Lily, Linda94 en veel meer bagger de laatste tijd.
Natuurlijk niet? Want rechten aan uva is slecht?quote:
Ah, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
En NWS van jouw slachtoffergezeur over 'ik ben een Marokkaan en word door mensen niet fijn behandeld'
Dom om af te geven op mbo'ers en vervolgens te typen als een zwakbegaafde.quote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha gossie de arrogantie!
Ik geef op een forum geen/weinig neuk om typen, interpunctie dat soort shit
zolang er maar geen ik wordt ofzo staat is het mij prima.
Maar verder zit je er wel naast
Meest zinloze topic is nog wel Israël vs de palestijnen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
En NWS van jouw slachtoffergezeur over 'ik ben een Marokkaan en word door mensen niet fijn behandeld'
Ik ben nou eenmaal fantastisch.quote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet? Want rechten aan uva is slecht?
Ben je zelf misschien de domme mbo'er die op z'n teentjes is getrapt of komen deze narcistische gevoelens ergens anders vandaan?
Ah dank je voor deze complimenten! Je bent natuurlijk zelf een succesvol iemand die hoge cijfers haalt voor z'n opleiding en er met plezier naar toe gaat?quote:Op maandag 31 december 2012 02:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dom om af te geven op mbo'ers en vervolgens te typen als een zwakbegaafde.
Natuurlijk, ik zit er altijd naast. Op fok.
Normaal zou ik je gelijk geven maar aangezien je vrouw bent heeft de man hierin gelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 02:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dom om af te geven op mbo'ers en vervolgens te typen als een zwakbegaafde.
Natuurlijk, ik zit er altijd naast. Op fok.
Beter trouw je een rijke man als je beetje lekker bent.. denk dat je het anders niet ver zult schoppen met zo'n attitudequote:Op maandag 31 december 2012 02:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wil rijk worden. Moet nog bedenken hoe en wat.
quote:Op maandag 31 december 2012 02:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Normaal zou ik je gelijk geven maar aangezien je vrouw bent heeft de man hierin gelijk.
Ik mag best wel zeiken al doe ik het zelf misschien wel slechter. Juist daarom mag ik zeiken. Dus.quote:Op maandag 31 december 2012 02:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah dank je voor deze complimenten! Je bent natuurlijk zelf een succesvol iemand die hoge cijfers haalt voor z'n opleiding en er met plezier naar toe gaat?
Of helemaal geen opleiding doet en thuis op de bank rot?
Ben wel benieuwd waarom jij denkt zo op mij te mogen wijzen zonder mij te kennen dan wel mijn niveau te kennen.. maar het zou nog grappiger zijn als je zelf dan ook nog een hbo opleiding doet/gedaan hebt.. aangezien je beetje denigrerend doet tegenover hbo
Hahaha commentaar hebben en zelf een mbo niveau 1 doenquote:Op maandag 31 december 2012 02:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik mag best wel zeiken al doe ik het zelf misschien wel slechter. Juist daarom mag ik zeiken. Dus.
Neenee, gewoon een vwo diploma binnen uit 2011. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha commentaar hebben en zelf een mbo niveau 1 doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |