Sorry knuffelmarokkaan.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
Jellereppe wil Ziba doen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
ik misschien ook, eerst pics.quote:
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor mensen die anderen proberen met de grond gelijk te maken.
Geen idee. Ik sta daar niet echt bij stil. Heb een bloedhekel aan het naar beneden halen van mensen op zo'n manier als Chernoboogjes. Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.
Heeft wel wat idd.
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.quote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nederlandse maaiveldcultuur.
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.quote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.
Klagen om het klagen.
Ik zag er net nog éénquote:
Applequote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.
Sowieso die nieuwe windows 8quote:
Gevalletje algemene domheidquote:Op maandag 31 december 2012 03:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hmm, welke diagnose heb jij gesteld? Aids?
Dat laatste paar posts hier boven zeer zeker wel.quote:
Ja, precies. R&P is stukken vermakelijker dan een gemiddeld KLB-topicquote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.
Ninja edit gespotquote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste paar posts hier boven zeer zeker wel.
[..]
Ja, precies. R&P is stukken vermakelijker dan een gemiddeld KLB-topic
getypt vanaf tmijn Surface RT omdat m'n tablet leeg isquote:Op maandag 31 december 2012 03:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sowieso die nieuwe windows 8Ios
Deze boi weetquote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
getypt vanaf tmijn Surface RT omdat m'n tablet leeg is
WO opleiding of in elk geval beetje genialiteit van ziba!quote:
Open er een topic over in R&P. Over de houding van mensen in topics en het altijd openen van dezelfde topics in KLB om zo misschien een soort van aanzien te krijgen. Of uit verveling. Maak het bespreekbaar.quote:Op maandag 31 december 2012 03:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste paar posts hier boven zeer zeker wel.
[..]
Ja, precies. R&P is stukken vermakelijker dan een gemiddeld KLB-topic
ik bedoel omdat m'n laptop leeg is...quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 03:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
Het is trouwens patat en geen friet. gr gr
quote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
WO opleiding of in elk geval beetje genialiteit van ziba!
of gewoon veel Grolsch of geode whiskey
Wat ben je toch weer schattig bezig hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 03:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Open er een topic over in R&P. Over de houding van mensen in topics en het altijd openen van dezelfde topics in KLB om zo misschien een soort van aanzien te krijgen. Of uit verveling. Maak het bespreekbaar.
wiskey is usa spelling, ik moet m;n locatie nog veranderen... alles is rode kronkels en kut verbeterdquote:
Welterusten.quote:Op maandag 31 december 2012 03:23 schreef MAHL het volgende:
Mensen, ik ga slapen, het was me een genoegen.
Welterusten, fijne oud en nieuw, etc
't Zelfdequote:Op maandag 31 december 2012 03:23 schreef MAHL het volgende:
zelfde!quote:Op maandag 31 december 2012 03:23 schreef MAHL het volgende:
Ik wens je een kutjaar toe en ik hoop nog een jaartje maagd. En dat je moge eindigen met twee katten en een hond in de toekomst.quote:Op maandag 31 december 2012 03:23 schreef MAHL het volgende:
Ik sluit me hier gedeeltelijk bij aan.quote:Op maandag 31 december 2012 03:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wens je een kutjaar toe en ik hoop nog een jaartje maagd. En dat je moge eindigen met twee katten en een hond in de toekomst.
wat is dit?quote:Op maandag 31 december 2012 03:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik wens je een kutjaar toe en ik hoop nog een jaartje maagd. En dat je moge eindigen met twee katten en een hond in de toekomst.
Vind hem gewoon een kutuser. En omdat ik het in het echt ook gezegd zou hebben, zeg ik het hier ook gewoon.quote:
Ja, want iedereen moet 550 scoren op de citotoets, summa cum laude slagen voor het gymnasium en summa cum laude een master hebben gehaaldquote:Op maandag 31 december 2012 03:46 schreef SchoneZoon het volgende:
Het onderwijsniveau in Nederland is zo laag dat je gewoon minimaal universiteit gedaan moet hebben.
Mensen die geen uni aankunnen zijn gewoon retards![]()
Autisten die zich hoog voelen omdat ze uni hebben gedaan![]()
![]()
Ik zeg alleen dat je makkelijk een master degree kan halen in Nederland. Daar hoef je echt geen Einstein voor te zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 04:08 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ja, want iedereen moet 550 scoren op de citotoets, summa cum laude slagen voor het gymnasium en summa cum laude een master hebben gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |