Al zijn Duits en Frans niet vloeiend, men dient ze wel met een hoofdletter te schrijven.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof!
Ik had nederlands; nouja dat gaat nog prima
Engels; vloeiend
Spaans; vloeiend
duits; nooit wat gemaakt, alleen gehaald omdat ik luisteren en lezen altijd dik haalde.. wat een ruk leraar ook
frans gelijk laten vallen
Nederlandse maaiveldcultuur.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Alweer een wo hbo mbo zeiktopic. Laat iedereen toch in zijn waarde man.
Wel BS want dat je dat verplicht in moet gaan leveren is gewoon triest. Je kunt voor jezelf toch na gaan wat er fout ging en wat je de volgende keer beter moet doen. en dat is juist de kunst, dat j dat zelf inziet en niet aan de hand van een 'reflectie checklist'.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ziba is een kristalkind dat hoogbegaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
Haha. Ik ben gewoon geniaal.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ziba is een kristalkind dat hoogbegaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
quote:
Caricequote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
egaafd is want ze "ziet zoveel meer"dan leeftijdsgenoten. Over 10 jaar schrijft ze kutstukjes in de trant van de columns van Carice van Houten.
Je kunt lid worden van Mensa als je op een gestandaardiseerde intelligentietest een score hebt behaald gelijk aan of boven het 98ste percentiel. Als de uitslag van de officiële toelatingstest aangeeft dat je lid mag worden, geeft de testpsycholoog jouw NAW-gegevens door aan Mensa. De uitslag van jouw IQ-score wordt niet aan Mensa doorgegeven.quote:
OH MEN IK WIL NU LID WORDEN KRIJG JE ZO'N ZEEHONDJE ALS WELKOMSTCADEAU?quote:Op maandag 31 december 2012 03:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je kunt lid worden van Mensa als je op een gestandaardiseerde intelligentietest een score hebt behaald gelijk aan of boven het 98ste percentiel. Als de uitslag van de officiële toelatingstest aangeeft dat je lid mag worden, geeft de testpsycholoog jouw NAW-gegevens door aan Mensa. De uitslag van jouw IQ-score wordt niet aan Mensa doorgegeven.
Wiens kloon ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 31 december 2012 02:59 schreef Chernobog het volgende:
Ik ben te lui om uit te rekenen hoe oud Ziba is maar ze is nog geen twintig.
Ik ga het gewoon maken. Komt door mijn intelligentie en mijn looks samen. For sure.quote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb tien keer liever een kapster die mij echt goed kan knippen, een chefkok die heerlijk kookt of een handige elektricien dan een huppekutje van 19 met een journalistiek propedeuse.
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.quote:Op maandag 31 december 2012 03:02 schreef Chernobog het volgende:
Ik heb hekel aan cijfers, daarvoor moet je rijtjes stampen en dat is stom. Maar wat is mensa, is dat stoer op je cv?quote:Op maandag 31 december 2012 03:05 schreef Chernobog het volgende:
Mensa is zo'n clubje voor mensen die over niks anders kunnen praten dan over hun zogenaamde intellect. Zulke idioten had ik ook op mijn eerste master. Huidige is wel wat prettig, maar ik word zo moe van mensen die alleen maar kunnen praten over cijfers en successen.
picsquote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon maken. Komt door mijn intelligentie en mijn looks samen. For sure.
Van kont en tieten mits lichaamsgewicht niet >65quote:
Gewoon volledig album met kont, tieten, totaalplaatje enzoquote:Op maandag 31 december 2012 03:08 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Van kont en tieten mits lichaamsgewicht niet >65
Sorry knuffelmarokkaan.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
Jellereppe wil Ziba doen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend, dame? Je laat jezelf wel kennen. Ga slapen, want dit topic wordt er niet beter op.
ik misschien ook, eerst pics.quote:
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor mensen die anderen proberen met de grond gelijk te maken.
Geen idee. Ik sta daar niet echt bij stil. Heb een bloedhekel aan het naar beneden halen van mensen op zo'n manier als Chernoboogjes. Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen.quote:Op maandag 31 december 2012 03:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze doet me altijd denken aan zo'n lief, schattig katje dat opeens heel vals uit de hoek kan komen. Met nagels enzo.
Heeft wel wat idd.
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.quote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nederlandse maaiveldcultuur.
Mensen die topics, dikke mensen topics, Apple vs. windows topics enz.quote:Op maandag 31 december 2012 03:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee maar te vaak zijn dit soort topics niets meer dan topics vol met kanker.
Klagen om het klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |