SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 31-12-2012 02:04:27 ]Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goede TTC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar werk(te) ikquote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Metoo, ouwe Dordtenaar ik
Sinds 1995 Zoetermeerder![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er komt er wel 1 in gorinchem!quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Rustig aan.![]()
The Stairwayquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat zag ik. Drankspelletjes!quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
Ik ben de volgende dag vrij volgens mij.![]()
![]()
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.Rustig aan.![]()
Oeh, kan ik mij nog aanmelden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
En Leiden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Uit principe niet. Ik wil iemand om om te geven en te knuffelen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.
Weinig behoefte aan seks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar werk(te) ik![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
De wereld is kleinSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben je daar nou al eens binnen geweest?quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ja hoor, kan ik meteen langs bij mijn nichtje en nog wat nagellakjes ophalen die daar ergens liggen voor mij.quote:![]()
![]()
Nee, gaat ook niet gebeuren ook, het was gewoon even om cultuur te snuiven snap je?quote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je daar nou al eens binnen geweest?Rustig aan.![]()
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent heel niet bij die meet volgens het lijstje.
Rustig aan.![]()
Oh sorry, ik had er een smiley bij moeten zetten.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.![]()
![]()
Standaard Fok meet tent in Utrechtquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Slecht excuus... Nooit kunnenquote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan altijd wel een gaatje vinden denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik blijf wel even wakker om in het ritme van morgen te komen ofzo.![]()
Zolang ik niet echt moe ben is het sowieso niet erg.Rustig aan.![]()
Ik val elke nacht pas rond 4 uur in slaap ofzo....
Echt irritantDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.![]()
Gewoon ff in een sok....quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ghehequote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagquote:De rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
![]()
![]()
Ik voel toch veel voor het gewoon thuis slapen plan hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen handdoek in de buurt?quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagDe rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
Of een doos tissues naast je bed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Huppel, die drankspelletjesmeet bij jou, blijft iedereen dan slapen ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je zeggen dat het alles behalve prettig is ja, dus als je oren je lief zijn..quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel toch veel voor het gewoon thuis slapen plan hoor
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lijkt me niet verstandig mensen dronken de weg op te sturen neequote:
Vraag me dat de ochtend erna nog maar eensquote:
Hmmquote:Op maandag 31 december 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het alles behalve prettig is ja, dus als je oren je lief zijn..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me dat de ochtend erna nog maar eens![]()
Ik weet dat ik heel nieuw ben enzo, maar denk je dat er nog plek is voor één meer?![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat ik heel nieuw ben enzo, maar denk je dat er nog plek is voor één meer?![]()
Je bent welkom hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon opsparen voor vandaag om 0.00. Dan knal ik flink wat wit sierwerk de lucht inquote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen handdoek in de buurt?
Of een doos tissues naast je bed.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Je bent welkom hoorLijkt me echt leuk namelijk!
![]()
Daar wil ik wel videomateriaal van zien hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gewoon opsparen voor vandaag om 0.00. Dan knal ik flink wat wit sierwerk de lucht in
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je het al voor je?quote:Op maandag 31 december 2012 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik wel videomateriaal van zien hoor
Ik: Pa wil je mij ff filmen?
Pa: ja hoor
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappen![]()
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je anderequote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Past toch niet in 1 hand jonge.quote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je andereRustig aan.![]()
Ben een echte fok!ker, die hebben minimaal 30cmquote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je andere![]()
Ja, dat zie ik voor mequote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog maar een poging tot slapen doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Allemaal bekende mensen hier
Hallo
Oh en
Drank spelletje?
Bij huppel slapen?
Ik hoor niks geks
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik ook ja. Eindelijk een keer.quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar een poging tot slapen doen
Truste!![]()
![]()
Kom je ook?quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ook_gek het volgende:
Allemaal bekende mensen hier
Hallo
Oh en
Drank spelletje?
Bij huppel slapen?
Ik hoor niks geks
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet niet gekker worden!quote:Ik zuip jullie er allemaal uitquote:
En alleen als ik samen met c_a in een slaapzak mag slapen
En kan zeggen wat ik wil, volgens sommige mensen doe ik niet aan meeten en ga ik toch nooit.
Dus ik ben nooit bij je thuis geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Als ik welkom ben wil ik ook wel.quote:Op maandag 31 december 2012 02:05 schreef Spezza19 het volgende:
Aanpassingen gedaan in op voor meetsRustig aan.![]()
Er moet een regel komen!
Minder dan 8 shotjes drinken en je vliegt het huis uit en mag je de volgende dag om 13uur pas weer je autosleutels ophalenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Handig voor de mensen zonder autoquote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef ook_gek het volgende:
Er moet een regel komen!
Minder dan 8 shotjes drinken en je vliegt het huis uit en mag je de volgende dag om 13uur pas weer je autosleutels ophalen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ga je dan ook zo whinen? Want dan ben je niet welkom hoorquote:Op maandag 31 december 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik welkom ben wil ik ook wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Scherp!quote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig voor de mensen zonder auto
ID pas inleveren!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, je zult me totaal niet herkennen van hoe ik hier overkom.quote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo whinen? Want dan ben je niet welkom hoor
En dat kan ik je serieus op een briefje geven.
Rustig aan.![]()
Gaat een leuke meet wordenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
avond, heeft iemand TED al gezien?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Vinniiee? Ben jij dat?quote:
* Spezza19 mompelt iets met steen....
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vinniiee? Ben jij dat?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Al 4 xquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vinniiee? Ben jij dat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja is iequote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Aanrader dus.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ligt er aan. Houdt je van Family Guy humor? Dan ja. Zo niet, dan nee.quote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.
Top, dan slinger ik em aan.quote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Houdt je van Family Guy humor? Dan ja. Zo niet, dan nee."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eindelijk is er moeheid![]()
Dan heeft slapen eindelijk zin![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben van mening dat je het allemaal wat spannender moet maken toch?quote:
De aanwezige vrouwen moeten minimaal hun navel ter beschikking stellen voor minimaal 1 shotje.
En boddy shot van of tussen de borsten is een joker die ze kunnen in zetten om 1 shotje te weigeren.
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zittenquote:Op maandag 31 december 2012 02:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het allemaal wat spannender moet maken toch?
De aanwezige vrouwen moeten minimaal hun navel ter beschikking stellen voor minimaal 1 shotje.
En boddy shot van of tussen de borsten is een joker die ze kunnen in zetten om 1 shotje te weigeren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alcohol ontsmetquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zitten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat is geen reet, in je darmen zitten er miljoenen joh.quote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zittenRustig aan.![]()
Ja maar daar drinken mensen niet zo snel uitquote:Op maandag 31 december 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen reet, in je darmen zitten er miljoenen joh.
Je beft dan zeker ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zitten
En gepijpt worden vind je zeker ook vies? Oh en tongzoenen vast ook
hmm, deed die bolle uit Zwolle dat niet?quote:Op maandag 31 december 2012 02:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar daar drinken mensen niet zo snel uit"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Rimmen maar dan net iets anders
Al gaat rimmen mij een drempeltje te ver!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Seksquote:Op maandag 31 december 2012 02:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je beft dan zeker ook niet
En gepijpt worden vind je zeker ook vies? Oh en tongzoenen vast ook
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, deed die bolle uit Zwolle dat niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben z'n nick kwijt, weet alleen z'n echte naam, maar ga die ff niet noemen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ah je legt de lat voor je zelf te hoog en hebt dus geen kans op neuken, met als gevolg dat je sexquote:vind
Ik neuk een dame ook alleen anaal nadat ze eerst Yakult heeft gedronken
quote:Op maandag 31 december 2012 02:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik neuk een dame ook alleen anaal nadat ze eerst Yakult heeft gedronken
wat vinden jullie van seksuele beperkingen of grenzen die iemand kan hebben?
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?
is dat een afknapper? of is het gewoon raar zoiets te zeggennieuwe user![]()
Zolang je een aantal andere dingen nog wel wilt doen vind ik het primaquote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?
is dat een afknapper? of is het gewoon raar zoiets te zeggen
Vroeg
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
3 kwartier in de rij gestaan bij de oliebollenkraam, en dat ze die oliebollen vannacht opvreten moge duidelijk zijn
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee lijkt me niet raar. Ligt er natuurlijk aan wanneer je zoiets zegt. Meteen aan het begin vind ik vreemd.quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
jezus wat ouderwets!quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
3 kwartier in de rij gestaan bij de oliebollenkraam, en dat ze die oliebollen vannacht opvreten moge duidelijk zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieverdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:![]()
Maaruh, heb jij nog speciale wensen voor vanavond qua eten?
Ik ga straks nog ff naar de sligro.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Kan niet, kan niet.... Dan ga je het maar leren! Alles is te lerenquote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
Avondeten of hapjes?quote:Op maandag 31 december 2012 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maaruh, heb jij nog speciale wensen voor vanavond qua eten?
Ik ga straks nog ff naar de sligro.
Beide nee namelijk![]()
Kan je iets van kinderchampagne meenemen? Of voeren jullie mijn zoon weer rode wodka redbull?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderchampagne?quote:Op maandag 31 december 2012 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Avondeten of hapjes?
Beide nee namelijk![]()
Kan je iets van kinderchampagne meenemen? Of voeren jullie mijn zoon weer rode wodka redbull?
Mijn zoon komt ook even hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er goed aan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk wel of ze het hebben bij de Sligro, zoniet, cola of orangina ook goed?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Prima! Dan gieten we wel echte champagne bij hem naar binnen.quote:Op maandag 31 december 2012 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ze het hebben bij de Sligro, zoniet, cola of orangina ook goed?
Heb je hulp nodig met boodschappen doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, grootste gedeelte is al gedaan, na 3 kwartier bij de oliebollenkraam nog wat extra bier gehaald en 3 literpakken wijn bij de appie.quote:Op maandag 31 december 2012 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima! Dan gieten we wel echte champagne bij hem naar binnen.
Heb je hulp nodig met boodschappen doen?
En zaterdag al wat dingen gehaald, dus hulp is niet nodig, maar dank je voor het aanbod
Altijd fijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan ga ik even op mijn gemak wakker wordenquote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, grootste gedeelte is al gedaan, na 3 kwartier bij de oliebollenkraam nog wat extra bier gehaald en 3 literpakken wijn bij de appie.
En zaterdag al wat dingen gehaald, dus hulp is niet nodig, maar dank je voor het aanbod
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed ideequote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik even op mijn gemak wakker worden
ohhh ja, een fles bacardi moet ik nog halen voor de baco'sVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Het blijkt dat jij vorig jaar ook al de reveille hebt opgezet/geblazen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het blijkt dat jij vorig jaar ook al de reveille hebt opgezet/geblazen?![]()
Maar hé, wel een Full Monty hè?
That's it!quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar hé, wel een Full Monty hè?
Ik slaap gewoon thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee nee nee madame!!!quote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!
Ik slaap gewoon thuis
Ik heb voor jou en Vinniee al 1 bed gereserveerd
quote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee nee nee madame!!!
Ik heb voor jou en Vinniee al 1 bed gereserveerd
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot hoelaat blijft zoonlief bij ons? Moet jij hem nog wegbrengen evt?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zoonlief gaat naar vrienden bij het Gildeplein, hij moet van mij om middernacht even bij mij zijn en die fietst vannacht zelf naar huisquote:Op maandag 31 december 2012 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot hoelaat blijft zoonlief bij ons? Moet jij hem nog wegbrengen evt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je vliegeren?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahhh okayquote:Op maandag 31 december 2012 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief gaat naar vrienden bij het Gildeplein, hij moet van mij om middernacht even bij mij zijn en die fietst vannacht zelf naar huis
Ik ga m'n best doen kinderchampagne te vinden, desnoods loop ik nog wel ff naar de appieVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Arnoud en Joof zijn hier geloof ik al om 1600
Mooi, kunnen hun me nog ff helpen met wat dingen
Ik eet thuis even rond uur of 5, anders zie ik mn zoon de hele dag nietquote:Op maandag 31 december 2012 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Arnoud en Joof zijn hier geloof ik al om 1600
Mooi, kunnen hun me nog ff helpen met wat dingen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik en is ook logischquote:Op maandag 31 december 2012 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet thuis even rond uur of 5, anders zie ik mn zoon de hele dag niet
Jullie komen rond 1900 had ik begrepen?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Kloptquote:Op maandag 31 december 2012 09:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik en is ook logisch
Jullie komen rond 1900 had ik begrepen?
Jij ook!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
komt ook goedquote:Op maandag 31 december 2012 09:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
Jij ook veel plezierbbq, drank haha
![]()
inventarisatie nu
3 kratten bier (mensen nemen nog meer mee)
9 liter wijn
1 liter whisky
1 liter rum
6 flessen champagne
Denk dat dat toch wel zat moet zijn?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
bbqquote:Op maandag 31 december 2012 09:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
komt ook goedbbq, drank haha
Ik ga dronken wordenquote:Op maandag 31 december 2012 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
inventarisatie nu
3 kratten bier (mensen nemen nog meer mee)
9 liter wijn
1 liter whisky
1 liter rum
6 flessen champagne
Denk dat dat toch wel zat moet zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als we niet genoeg hebben lappen we ff geld en kopen we Engels bier in van mijn webshopquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als we niet genoeg hebben lappen we ff geld en kopen we Engels bier in van mijn webshop
[b]AirwiN schreef [/b]
Kou regen of wind, je kunt altijd de bbq aanstekenquote:Op maandag 31 december 2012 09:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het echte werk ipv miezerige gourmethapjesnadeel kou haha
Kan je me echt voor wakkermaken
bbq'en is een hobby van me
hmmm bulmers! Vriemd heeft 50 blikken thuis,hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als we niet genoeg hebben lappen we ff geld en kopen we Engels bier in van mijn webshop![]()
Waarom?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bulmers, cider. Verkopen wijquote:Op maandag 31 december 2012 09:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hmmm bulmers! Vriemd heeft 50 blikken thuis,hahaha
Original en Vintage Reserve
Hebben geloof ik 100 flessen staan, halve liters
Ook 2 liter petflessen van Strongbow cider
Dan doe ik mn Ajax shirt, Ajax trui en Ajax sjaal wel aan!quote:
Oh en neem ik mn vlag ook mee
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik mn Ajax shirt, Ajax trui en Ajax sjaal wel aan!
Oh en neem ik mn vlag ook mee
Bulmers gaat mee naar t feestje vanavomd, lekker.spul.
Psv
En bbq kan altijd idd,.2e kerstdag ook gedaan, vuurkorf.aan![]()
![]()
Kijk, jou mag ik, een vrouwelijke PSV fan die ook nog eens van bbq houdt en Bulmers drinktquote:Op maandag 31 december 2012 09:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Bulmers gaat mee naar t feestje vanavomd, lekker.spul.
Psv
En bbq kan altijd idd,.2e kerstdag ook gedaan, vuurkorf.aan![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Jazekerhet echte werk, elektrisch is geen bbq
Dus als ik voor het slapen gaan de boxen loskoppel is dat genoeg?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oe ik besef me net dat we natuurlijk weer 2 x oud en nieuw vieren
[b]AirwiN schreef [/b]
whehehequote:Op maandag 31 december 2012 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik voor het slapen gaan de boxen loskoppel is dat genoeg?
Juistem, daarom zoveel champagnequote:Op maandag 31 december 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe ik besef me net dat we natuurlijk weer 2 x oud en nieuw vieren
Jeetje, ik besef mij totaal niet dat het morgen nieuwjaar is...What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wat ga jij dan doen vanavond?quote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeetje, ik besef mij totaal niet dat het morgen nieuwjaar is...
Haiquote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeetje, ik besef mij totaal niet dat het morgen nieuwjaar is...![]()
![]()
ga je terug in de tijd?quote:Op maandag 31 december 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe ik besef me net dat we natuurlijk weer 2 x oud en nieuw vieren![]()
![]()
Met een hoop vrienden het vieren.quote:Op maandag 31 december 2012 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen vanavond?
Moet eerst nog werken, als dat nog mag, want hoor net dat er een grote brand op het plein is..What you forget, you are gonna repeat.
Ze zijn te vroeg met het vreugdevuurquote:Op maandag 31 december 2012 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een hoop vrienden het vieren.
Moet eerst nog werken, als dat nog mag, want hoor net dat er een grote brand op het plein is..![]()
![]()
Heel grappigquote:Op maandag 31 december 2012 09:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn te vroeg met het vreugdevuurWhat you forget, you are gonna repeat.
Haha heldquote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee nee nee madame!!!
Ik heb voor jou en Vinniee al 1 bed gereserveerd![]()
![]()
![]()
Lotusss is Engelse. Dus we tellen af op Ned1 en op de BBCquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hellup!!
Gorinchem ontploft!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dronken worden met een stel rare FOK!kers!quote:Op maandag 31 december 2012 09:57 schreef rival het volgende:
Wat gaat iedereen eigenlijk voor leuks doen vanavond?
Jij?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De reveille, het wilhelmus en fullmonty!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hebben wij nooit gedaan..quote:Op maandag 31 december 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lotusss is Engelse. Dus we tellen af op Ned1 en op de BBCBest een goede eigenlijk..
What you forget, you are gonna repeat.
Best gezellig hoorquote:Op maandag 31 december 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben wij nooit gedaan..Best een goede eigenlijk..
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon is al wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is dan weer wat minder jaquote:Op maandag 31 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reveille, het wilhelmus en fullmonty!!. We saboteren gewoon de boel.
![]()
![]()
De enige optie!quote:Op maandag 31 december 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder ja. We saboteren gewoon de boel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooierdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey, even over de meet bij mij he.
Het zit me dwars dat het CA dr idee was en dat die nu niet kan komen omdat het op een donderdag moet
[b]AirwiN schreef [/b]
Als hij ipv FullMonty zn mankini aan doet dan saboteer ik niks!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zit me dwars dat het CA dr idee was en dat die nu niet kan komen omdat het op een donderdag moet
hihiNormaal zou het echt geen probleem zijn, maar net 10 dagen een nieuwe baan, en ik moet mij ook nog eens bewijzen omdat het een totaal nieuwe functie is. Dus ik kan gewoon echt geen vrij nemen
![]()
![]()
Mjah ik snap best dat TGND (geloof ik) ook graag naar een meet wil komen maar dit zit me gewoon niet lekker.quote:Op maandag 31 december 2012 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihiNormaal zou het echt geen probleem zijn, maar net 10 dagen een nieuwe baan, en ik moet mij ook nog eens bewijzen omdat het een totaal nieuwe functie is. Dus ik kan gewoon echt geen vrij nemen
Nav jouw kerstcadeau plannen we een drankspelletjesmeet en dan zou jij niet kunnen komen.
En ik wil gewoon dronken worden met jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed punt. Dat is wel ... hoe noem je dat?quote:Op maandag 31 december 2012 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zit me dwars dat het CA dr idee was en dat die nu niet kan komen omdat het op een donderdag moetIk hoop het niet! Maar da's wel beter dan wakker getetterd worden denk ikquote:Op maandag 31 december 2012 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij ipv FullMonty zn mankini aan doet dan saboteer ik niks!![]()
![]()
Dat tetteren gebeurt sowieso!quote:Op maandag 31 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Dat is wel ... hoe noem je dat?
[..]
Ik hoop het niet! Maar da's wel beter dan wakker getetterd worden denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat noem je lullig!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihi veilig dronken worden in een huis! Goed planquote:Op maandag 31 december 2012 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik snap best dat TGND (geloof ik) ook graag naar een meet wil komen maar dit zit me gewoon niet lekker.
Nav jouw kerstcadeau plannen we een drankspelletjesmeet en dan zou jij niet kunnen komen.
En ik wil gewoon dronken worden met jou![]()
![]()
Zonder dj's in de buurtquote:Op maandag 31 december 2012 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi veilig dronken worden in een huis! Goed plan
Evil!quote:Op maandag 31 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe mijn oordoppen van de motor gewoon in!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, vind ik lullig voor de rest die wel wakker wordt. Dus ik doe niks inquote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder dj's in de buurt
[..]
Evil!.
![]()
Goed plan.quote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh... anders nog een meet organiseren in het weekend?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er loopt hier een meisje rond In Het ziekenhuis, ik krijg Er rammelende eierstokken van.
Maar straks gaat ze huilen en dan doen Mijn eierstokken weer normaal.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar wellicht zit er wel een Huppel jr. naast je, de jonge hosselaar.quote:Op maandag 31 december 2012 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi veilig dronken worden in een huis! Goed plan![]()
Vlieger zequote:
Ik ga gewoon mn best doen om voor ER wakker te zijn. Moet me lukken!quote:Op maandag 31 december 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, vind ik lullig voor de rest die wel wakker wordt. Dus ik doe niks in.
[b]AirwiN schreef [/b]
JIJ BENT ENG!!quote:Op maandag 31 december 2012 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Er loopt hier een meisje rond In Het ziekenhuis, ik krijg Er rammelende eierstokken van.
Maar straks gaat ze huilen en dan doen Mijn eierstokken weer normaal.quote:Op maandag 31 december 2012 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wellicht zit er wel een Huppel jr. naast je, de jonge hosselaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je geeft je FOK!account aan een collega?quote:Op maandag 31 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even serieus aan het werk. Mijn werkzaamheden overdragen enzo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ze is echt heel schattig. En ze lacht steeds En Huppelt vrolijk rond. Het is Net een lammetje in de wei. Maar er wordt zo een Naald in Haar gestoken dus Dan gaat ze krijsen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hmm, de weerberichten zijn wel minder. Regen en nog flink wat wind. Vanaf hier is het toch een kilometer of 5-6 fietsen. Als het regent kom ik zeiknat aan in de kroeg![]()
Nou ja, zie het wel. Kroeg is niet per se een vereiste. Het is wel leuk, maar niet supergaaf oid.
Daarnaast is al dat bier slecht voor de fysiek van m'n achterste.![]()
Mogge. Ik zit hier lekker te genieten van de laagfrequente schokgolven van het plaatselijke carbid-kanon.... De ramen bewegen maar je hoort amper iets....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ongeveer hetzelfde maar dan met mijn barbaren!quote:Op maandag 31 december 2012 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dronken worden met een stel rare FOK!kers!
Jij?![]()
![]()
Heel veel plezier he!!quote:Op maandag 31 december 2012 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde maar dan met mijn barbaren!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
DW jij loopt toch niet te zwaaien met naalden op mijn werkplek he ??Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wellicht zit er wel een Huppel jr. naast je, de jonge hosselaar.Die is wel heel erg jong hoor
![]()
![]()
herkenbaar!quote:Op maandag 31 december 2012 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar straks gaat ze huilen en dan doen Mijn eierstokken weer normaal.
op de stokken na dan![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je geeft je FOK!account aan een collega?
Taxi?quote:Op maandag 31 december 2012 10:23 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, de weerberichten zijn wel minder. Regen en nog flink wat wind. Vanaf hier is het toch een kilometer of 5-6 fietsen. Als het regent kom ik zeiknat aan in de kroeg![]()
Nou ja, zie het wel. Kroeg is niet per se een vereiste. Het is wel leuk, maar niet supergaaf oid.
Daarnaast is al dat bier slecht voor de fysiek van m'n achterste.![]()
Voor jou is hij te jong ja, voor hem ben jij waarschijnlijk niet te oudquote:Op maandag 31 december 2012 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Die is wel heel erg jong hoor
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor jou is hij te jong ja, voor hem ben jij waarschijnlijk niet te oud
Zat afgelopen zaterdag in de kroeg. Met vriendin lekker te kletsen.
Komen er 2 studenten tegen over ons zitten, ze durfden niks te zeggen.....
Uurtje later waren ze dronken. Gaat er 1 aan mij vragen: gaan we samen porno kijken in het dispuutIk whut???? Nou wat ik zeg: samen porno kijken.
Ik heb geloof ik een half uur in een deuk gelegen![]()
![]()
C_A Is voor geen enkele viriele man te oud / te jongquote:Op maandag 31 december 2012 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor jou is hij te jong ja, voor hem ben jij waarschijnlijk niet te oud![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gaat helemaal goed komen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En daarna ben je porno gaan kijken in het dispuut?quote:Op maandag 31 december 2012 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zat afgelopen zaterdag in de kroeg. Met vriendin lekker te kletsen.
Komen er 2 studenten tegen over ons zitten, ze durfden niks te zeggen.....
Uurtje later waren ze dronken. Gaat er 1 aan mij vragen: gaan we samen porno kijken in het dispuutIk whut???? Nou wat ik zeg: samen porno kijken.
Ik heb geloof ik een half uur in een deuk gelegen![]()
Deze "man" heeft ook nog een moeder die dat dus wel vindtquote:Op maandag 31 december 2012 10:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
C_A Is voor geen enkele viriele man te oud / te jong![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben je porno gaan kijken in het dispuut?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmmmzzzz opvoedkundig of competitiekundig ?quote:Op maandag 31 december 2012 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze "man" heeft ook nog een moeder die dat dus wel vindt(sorry... dit brengt het niveau wel weer erg omlaag...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je cockblockt je eigen zoon nu alquote:Op maandag 31 december 2012 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze "man" heeft ook nog een moeder die dat dus wel vindt![]()
![]()
ja daar zal een man naar luisterenquote:Op maandag 31 december 2012 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze "man" heeft ook nog een moeder die dat dus wel vindt![]()
![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 31 december 2012 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben je porno gaan kijken in het dispuut?
Ik heb het advies gegeven, dat hij zoiets niet moet vragen aan een meisje/vrouw.
Zegtie: aha vandaar dat het mij nog nooit gelukt is om een meisje mee te nemen uit de kroeg![]()
![]()
Maar hoe krijgt hij dan -wel- die dame mee, porno kijken, in het dispuut?quote:Op maandag 31 december 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik heb het advies gegeven, dat hij zoiets niet moet vragen aan een meisje/vrouw.
Zegtie: aha vandaar dat het mij nog nooit gelukt is om een meisje mee te nemen uit de kroeg
Heb je dat ook gelijk uitgelegd?
-- luistert aandachtig --Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Deze welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm nee niet echt, ik vond hem irritant en andere mannen kwamen ons redden van die enge studentjesquote:Op maandag 31 december 2012 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hoe krijgt hij dan -wel- die dame mee, porno kijken, in het dispuut?
Heb je dat ook gelijk uitgelegd?
-- luistert aandachtig --![]()
![]()
Tot later vandaag weer iedereen. Ik duik nog ff de sportschool in. Voor de mensen die al snel op pad gaan voor O&N, alvast een hele fijne avond toegewenst.![]()
Niet met een chick van 20 jaar ouder!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
heeft ie wat leuks te vertellen met het ochtendrondje op schoolquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet met een chick van 20 jaar ouder!![]()
![]()
Oh dus nu ligt het opeens aan de leeftijd van C_Aquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet met een chick van 20 jaar ouder!![]()
Ciaoquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef xFriendx het volgende:
Tot later vandaag weer iedereen. Ik duik nog ff de sportschool in. Voor de mensen die al snel op pad gaan voor O&N, alvast een hele fijne avond toegewenst.Sportse
![]()
![]()
Ja... laten we het niet doenquote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
heeft ie wat leuks te vertellen met het ochtendrondje op schoolIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus nu ligt het opeens aan de leeftijd van C_A![]()
![]()
Uiteraard! Waar anders aan?quote:Op maandag 31 december 2012 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus nu ligt het opeens aan de leeftijd van C_AIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht dat ie gewoon geen vriendinnen van jou mocht doen.quote:
Maar als ze, laten we zeggen maar 10 jaar ouder zijn is dat geen probleem?![]()
Maar Huppel, anders laat je het maar lekker bij het weekend
Jaquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon geen vriendinnen van jou mocht doen.
Maar als ze, laten we zeggen maar 10 jaar ouder zijn is dat geen probleem?![]()
Ja, is ook probleem!
Damn ik had het al moeilijk toen hij met een chick van 5 jaar ouder naar de bioscoop ging
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat een baas hequote:Op maandag 31 december 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]![]()
Ja, is ook probleem!
Damn ik had het al moeilijk toen hij met een chick van 5 jaar ouder naar de bioscoop ging![]()
Ahja dat is ook wel weer terechtquote:Op maandag 31 december 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhm nee niet echt, ik vond hem irritant en andere mannen kwamen ons redden van die enge studentjes
Het is niet persoonlijk hoor!!quote:Op maandag 31 december 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar Huppel, anders laat je het maar lekker bij het weekend
Maar ik vind het gewoon lullig tegenover c_a. Het was haar idee en nu wordt zij uitgesloten van de meet
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij is tegenwoordig iets teveel baasquote:![]()
Daten en allesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmz 20+ is wel een heuleboel (although, been there...)quote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet met een chick van 20 jaar ouder!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wees blij, anders moet ie dadelijk ook in het als versieren niet zo makkelijk gaat topic gaan posten.quote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig iets teveel baas![]()
Daten en alles
En je wil geen tweede benzin creeren he![]()
Nah leeftijd zou niet uit mogen maken maar zolang 1 van de 2 nog onder de 20 is vind ik dat het wel uitmaaktquote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz 20+ is wel een heuleboel (although, been there...)
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 31 december 2012 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah leeftijd zou niet uit mogen maken maar zolang 1 van de 2 nog onder de 20 is vind ik dat het wel uitmaakt
voor jou 20 jaar jonger of 20 jaar ouder?quote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz 20+ is wel een heuleboel (although, been there...)![]()
Hij heeft geen problemen met versieren hoorquote:Op maandag 31 december 2012 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij, anders moet ie dadelijk ook in het als versieren niet zo makkelijk gaat topic gaan posten.
En je wil geen tweede benzin creeren he![]()
Oe ze blazen de begraafplaats op
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor mij 20 jaar ouder..... een meisje van 17.... nee dankje..quote:Op maandag 31 december 2012 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor jou 20 jaar jonger of 20 jaar ouder?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier blazen ze het grind van de jeu-de-boules baanquote:
En ratelen de dakpannen bij ieder schot dat dat kanon afgaat...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar dan 57?quote:Op maandag 31 december 2012 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor mij 20 jaar ouder..... een meisje van 17.... nee dankje..
Lijkt mij ook niet echt, uhmzz hoe zeg ik dat aardig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 10:59:37 ]![]()
Laten we het even niet hebben over intelligentie he, maar die Kim Kardashian is wel ehm,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef fietsie het volgende:
Laten we het even niet hebben over intelligentie he, maar die Kim Kardashian is wel ehm,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mogguh![]()
Leuk om een paar keer per dag af te rijden, maar verder moet je er toch niet aan denken om mee samen te leven.quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Eensquote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
alstu!quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had direct al gezegd om er anders 2 van te maken, 1 doordeweeks en 1 in het weekend. Aangezien ik nooit bij een meet kan zijn, en daar enorm van baal.quote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk hoor!!
Maar ik vind het gewoon lullig tegenover c_a. Het was haar idee en nu wordt zij uitgesloten van de meetWhat you forget, you are gonna repeat.
Oudere krant pakken>? Was toch paar dagen terug.;quote:Op maandag 31 december 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek de uitslag van de oliebollentest
Ben ik nu kippig? Ik zie het echt niet staan
BTW, ik ben niet getest, en die van mij zijn toch het lekkerst
Daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 31 december 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had direct al gezegd om er anders 2 van te maken, 1 doordeweeks en 1 in het weekend. Aangezien ik nooit bij een meet kan zijn, en daar enorm van baal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk onlinequote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oudere krant pakken>? Was toch paar dagen terug.;
BTW, ik ben niet getest, en die van mij zijn toch het lekkerst
Je woont te ver weg, anders was ik komen testen![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
alstu!Dat assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat dusquote:(En de mooie kijkerts)
Ik ga bakken! Later! (wekkertje van het rijzen ging af )Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ad.nlquote:Op maandag 31 december 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zoek de uitslag van de oliebollentest
Ben ik nu kippig? Ik zie het echt niet staan![]()
Baksequote:Op maandag 31 december 2012 11:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ga bakken! Later! (wekkertje van het rijzen ging af )
Ik ga even douchen en aankleden
En dan kijken of ik naar buiten durf
Ik hou niet zo van vuurwerk
En ik moet ook nog boodschappen doen![]()
![]()
Nu druk zijn ivm feest van vanavond en overmorgen hebben we het er wel even overquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
niet eens een bedankjequote:Op maandag 31 december 2012 11:06 schreef fietsie het volgende:
Ik ga bakken! Later! (wekkertje van het rijzen ging af )![]()
![]()
Sommige mensen hebben ook geen manieren ook hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:Op maandag 31 december 2012 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu druk zijn ivm feest van vanavond en overmorgen hebben we het er wel even over
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: