SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 31-12-2012 02:04:27 ]Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goede TTC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar werk(te) ikquote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Metoo, ouwe Dordtenaar ik
Sinds 1995 Zoetermeerder![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er komt er wel 1 in gorinchem!quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Rustig aan.![]()
The Stairwayquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat zag ik. Drankspelletjes!quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
Ik ben de volgende dag vrij volgens mij.![]()
![]()
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.Rustig aan.![]()
Oeh, kan ik mij nog aanmelden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En Leiden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Uit principe niet. Ik wil iemand om om te geven en te knuffelen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.
Weinig behoefte aan seks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar werk(te) ik![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
De wereld is kleinSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben je daar nou al eens binnen geweest?quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ja hoor, kan ik meteen langs bij mijn nichtje en nog wat nagellakjes ophalen die daar ergens liggen voor mij.quote:![]()
![]()
Nee, gaat ook niet gebeuren ook, het was gewoon even om cultuur te snuiven snap je?quote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je daar nou al eens binnen geweest?Rustig aan.![]()
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent heel niet bij die meet volgens het lijstje.
Rustig aan.![]()
Oh sorry, ik had er een smiley bij moeten zetten.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.![]()
![]()
Standaard Fok meet tent in Utrechtquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Slecht excuus... Nooit kunnenquote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan altijd wel een gaatje vinden denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik blijf wel even wakker om in het ritme van morgen te komen ofzo.![]()
Zolang ik niet echt moe ben is het sowieso niet erg.Rustig aan.![]()
Ik val elke nacht pas rond 4 uur in slaap ofzo....
Echt irritantDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.![]()
Gewoon ff in een sok....quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ghehequote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagquote:De rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
![]()
![]()
Ik voel toch veel voor het gewoon thuis slapen plan hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen handdoek in de buurt?quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagDe rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
Of een doos tissues naast je bed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: