SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spezza19 op 31-12-2012 02:04:27 ]Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goede TTC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Daar werk(te) ikquote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Metoo, ouwe Dordtenaar ik
Sinds 1995 Zoetermeerder![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er komt er wel 1 in gorinchem!quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Rustig aan.![]()
The Stairwayquote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat zag ik. Drankspelletjes!quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
Ik ben de volgende dag vrij volgens mij.![]()
![]()
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit van mijn leven seks zal hebben met een hoer.Rustig aan.![]()
Oeh, kan ik mij nog aanmelden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt er wel 1 in gorinchem!
En Leiden?quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, als er een meet in Utrecht is wil ik daar sowieso bij zijn.Uit principe niet. Ik wil iemand om om te geven en te knuffelen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Merk je niks. Helemaal niet als ik haar betaal.
Weinig behoefte aan seks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar werk(te) ik![]()
Hoe rotter het wordt. Maar zit je er eenmaal in, heb je het prima naar je zin!
De wereld is kleinSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben je daar nou al eens binnen geweest?quote:Op maandag 31 december 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er weinig bezwaar tegen, zolang ik er maar niet voor hoef te betalen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh ja hoor, kan ik meteen langs bij mijn nichtje en nog wat nagellakjes ophalen die daar ergens liggen voor mij.quote:![]()
![]()
Nee, gaat ook niet gebeuren ook, het was gewoon even om cultuur te snuiven snap je?quote:Op maandag 31 december 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je daar nou al eens binnen geweest?Rustig aan.![]()
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent heel niet bij die meet volgens het lijstje.
Rustig aan.![]()
Oh sorry, ik had er een smiley bij moeten zetten.quote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo serieus hoef je het ook niet te nemen.![]()
![]()
Standaard Fok meet tent in Utrechtquote:Op maandag 31 december 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Slecht excuus... Nooit kunnenquote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is omdat er iemand graag bij wil zien die in het weekend nooit kan!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan altijd wel een gaatje vinden denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik blijf wel even wakker om in het ritme van morgen te komen ofzo.![]()
Zolang ik niet echt moe ben is het sowieso niet erg.Rustig aan.![]()
Ik val elke nacht pas rond 4 uur in slaap ofzo....
Echt irritantDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.![]()
Gewoon ff in een sok....quote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ghehequote:Op maandag 31 december 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
Ik kan ook niet slapen, fappen maakt te veel rotzooi dus dan kan ik nog alleen gaan gamen of een serie kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagquote:De rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
![]()
![]()
Ik voel toch veel voor het gewoon thuis slapen plan hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis![]()
Trouwens Huppel, Raveille deed ER vorig jaar ook al, niks nieuws dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen handdoek in de buurt?quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schone sokken meer voor overdagDe rest, tja, daar kan ik iemand mee de ziekenhuis in meppen zo stijf zijn ze door al het fapsap
Of een doos tissues naast je bed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar Huppel, die drankspelletjesmeet bij jou, blijft iedereen dan slapen ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan je zeggen dat het alles behalve prettig is ja, dus als je oren je lief zijn..quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel toch veel voor het gewoon thuis slapen plan hoor
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lijkt me niet verstandig mensen dronken de weg op te sturen neequote:
Vraag me dat de ochtend erna nog maar eensquote:
Hmmquote:Op maandag 31 december 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het alles behalve prettig is ja, dus als je oren je lief zijn..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag me dat de ochtend erna nog maar eens![]()
Ik weet dat ik heel nieuw ben enzo, maar denk je dat er nog plek is voor één meer?![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat ik heel nieuw ben enzo, maar denk je dat er nog plek is voor één meer?![]()
Je bent welkom hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon opsparen voor vandaag om 0.00. Dan knal ik flink wat wit sierwerk de lucht inquote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen handdoek in de buurt?
Of een doos tissues naast je bed.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Je bent welkom hoorLijkt me echt leuk namelijk!
![]()
Daar wil ik wel videomateriaal van zien hoorquote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gewoon opsparen voor vandaag om 0.00. Dan knal ik flink wat wit sierwerk de lucht in
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je het al voor je?quote:Op maandag 31 december 2012 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar wil ik wel videomateriaal van zien hoor
Ik: Pa wil je mij ff filmen?
Pa: ja hoor
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappen![]()
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je anderequote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Past toch niet in 1 hand jonge.quote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je andereRustig aan.![]()
Ben een echte fok!ker, die hebben minimaal 30cmquote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Man, telefoon in 1 hand, snikkel in je andere![]()
Ja, dat zie ik voor mequote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
* Ishimaru haalt snikkel uit zijn broek en begint te fappen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog maar een poging tot slapen doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Allemaal bekende mensen hier
Hallo
Oh en
Drank spelletje?
Bij huppel slapen?
Ik hoor niks geks
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik ook ja. Eindelijk een keer.quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar een poging tot slapen doen
Truste!![]()
![]()
Kom je ook?quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ook_gek het volgende:
Allemaal bekende mensen hier
Hallo
Oh en
Drank spelletje?
Bij huppel slapen?
Ik hoor niks geks
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet niet gekker worden!quote:Ik zuip jullie er allemaal uitquote:
En alleen als ik samen met c_a in een slaapzak mag slapen
En kan zeggen wat ik wil, volgens sommige mensen doe ik niet aan meeten en ga ik toch nooit.
Dus ik ben nooit bij je thuis geweest
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Als ik welkom ben wil ik ook wel.quote:Op maandag 31 december 2012 02:05 schreef Spezza19 het volgende:
Aanpassingen gedaan in op voor meetsRustig aan.![]()
Er moet een regel komen!
Minder dan 8 shotjes drinken en je vliegt het huis uit en mag je de volgende dag om 13uur pas weer je autosleutels ophalenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Handig voor de mensen zonder autoquote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef ook_gek het volgende:
Er moet een regel komen!
Minder dan 8 shotjes drinken en je vliegt het huis uit en mag je de volgende dag om 13uur pas weer je autosleutels ophalen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ga je dan ook zo whinen? Want dan ben je niet welkom hoorquote:Op maandag 31 december 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik welkom ben wil ik ook wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Scherp!quote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig voor de mensen zonder auto
ID pas inleveren!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, je zult me totaal niet herkennen van hoe ik hier overkom.quote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo whinen? Want dan ben je niet welkom hoor
En dat kan ik je serieus op een briefje geven.
Rustig aan.![]()
Gaat een leuke meet wordenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
avond, heeft iemand TED al gezien?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Vinniiee? Ben jij dat?quote:
* Spezza19 mompelt iets met steen....
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vinniiee? Ben jij dat?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Al 4 xquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 02:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vinniiee? Ben jij dat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja is iequote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Aanrader dus.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ligt er aan. Houdt je van Family Guy humor? Dan ja. Zo niet, dan nee.quote:Op maandag 31 december 2012 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet dat die al maanden uit is, maar heb nog geen tijd gehad om em te zien, ben ff benieuwd of die de moeite waard is of niet.
Top, dan slinger ik em aan.quote:Op maandag 31 december 2012 02:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt er aan. Houdt je van Family Guy humor? Dan ja. Zo niet, dan nee."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eindelijk is er moeheid![]()
Dan heeft slapen eindelijk zin![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben van mening dat je het allemaal wat spannender moet maken toch?quote:
De aanwezige vrouwen moeten minimaal hun navel ter beschikking stellen voor minimaal 1 shotje.
En boddy shot van of tussen de borsten is een joker die ze kunnen in zetten om 1 shotje te weigeren.
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zittenquote:Op maandag 31 december 2012 02:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het allemaal wat spannender moet maken toch?
De aanwezige vrouwen moeten minimaal hun navel ter beschikking stellen voor minimaal 1 shotje.
En boddy shot van of tussen de borsten is een joker die ze kunnen in zetten om 1 shotje te weigeren.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alcohol ontsmetquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zitten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat is geen reet, in je darmen zitten er miljoenen joh.quote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zittenRustig aan.![]()
Ja maar daar drinken mensen niet zo snel uitquote:Op maandag 31 december 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen reet, in je darmen zitten er miljoenen joh.
Je beft dan zeker ook nietquote:Op maandag 31 december 2012 02:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat er meer dan 2000 bacteriën in een navel zitten
En gepijpt worden vind je zeker ook vies? Oh en tongzoenen vast ook
hmm, deed die bolle uit Zwolle dat niet?quote:Op maandag 31 december 2012 02:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar daar drinken mensen niet zo snel uit"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Rimmen maar dan net iets anders
Al gaat rimmen mij een drempeltje te ver!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Seksquote:Op maandag 31 december 2012 02:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je beft dan zeker ook niet
En gepijpt worden vind je zeker ook vies? Oh en tongzoenen vast ook
Wie?quote:Op maandag 31 december 2012 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, deed die bolle uit Zwolle dat niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben z'n nick kwijt, weet alleen z'n echte naam, maar ga die ff niet noemen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ah je legt de lat voor je zelf te hoog en hebt dus geen kans op neuken, met als gevolg dat je sexquote:vind
Ik neuk een dame ook alleen anaal nadat ze eerst Yakult heeft gedronken
quote:Op maandag 31 december 2012 02:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik neuk een dame ook alleen anaal nadat ze eerst Yakult heeft gedronken
wat vinden jullie van seksuele beperkingen of grenzen die iemand kan hebben?
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?
is dat een afknapper? of is het gewoon raar zoiets te zeggennieuwe user![]()
Zolang je een aantal andere dingen nog wel wilt doen vind ik het primaquote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?
is dat een afknapper? of is het gewoon raar zoiets te zeggen
Vroeg
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
3 kwartier in de rij gestaan bij de oliebollenkraam, en dat ze die oliebollen vannacht opvreten moge duidelijk zijn
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee lijkt me niet raar. Ligt er natuurlijk aan wanneer je zoiets zegt. Meteen aan het begin vind ik vreemd.quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
jezus wat ouderwets!quote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
als ik dus bij mijn volgende probeerdate gewoon gelijk duidelijk maak dat ik niet kan keelneuken of geslagen wil worden?![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
3 kwartier in de rij gestaan bij de oliebollenkraam, en dat ze die oliebollen vannacht opvreten moge duidelijk zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieverdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:![]()
Maaruh, heb jij nog speciale wensen voor vanavond qua eten?
Ik ga straks nog ff naar de sligro.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Kan niet, kan niet.... Dan ga je het maar leren! Alles is te lerenquote:Op maandag 31 december 2012 03:10 schreef user13 het volgende:
Avondeten of hapjes?quote:Op maandag 31 december 2012 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maaruh, heb jij nog speciale wensen voor vanavond qua eten?
Ik ga straks nog ff naar de sligro.
Beide nee namelijk![]()
Kan je iets van kinderchampagne meenemen? Of voeren jullie mijn zoon weer rode wodka redbull?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderchampagne?quote:Op maandag 31 december 2012 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Avondeten of hapjes?
Beide nee namelijk![]()
Kan je iets van kinderchampagne meenemen? Of voeren jullie mijn zoon weer rode wodka redbull?
Mijn zoon komt ook even hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er goed aan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk wel of ze het hebben bij de Sligro, zoniet, cola of orangina ook goed?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Prima! Dan gieten we wel echte champagne bij hem naar binnen.quote:Op maandag 31 december 2012 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ze het hebben bij de Sligro, zoniet, cola of orangina ook goed?
Heb je hulp nodig met boodschappen doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, grootste gedeelte is al gedaan, na 3 kwartier bij de oliebollenkraam nog wat extra bier gehaald en 3 literpakken wijn bij de appie.quote:Op maandag 31 december 2012 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima! Dan gieten we wel echte champagne bij hem naar binnen.
Heb je hulp nodig met boodschappen doen?
En zaterdag al wat dingen gehaald, dus hulp is niet nodig, maar dank je voor het aanbod
Altijd fijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan ga ik even op mijn gemak wakker wordenquote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, grootste gedeelte is al gedaan, na 3 kwartier bij de oliebollenkraam nog wat extra bier gehaald en 3 literpakken wijn bij de appie.
En zaterdag al wat dingen gehaald, dus hulp is niet nodig, maar dank je voor het aanbod
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed ideequote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik even op mijn gemak wakker worden
ohhh ja, een fles bacardi moet ik nog halen voor de baco'sVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Het blijkt dat jij vorig jaar ook al de reveille hebt opgezet/geblazen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het blijkt dat jij vorig jaar ook al de reveille hebt opgezet/geblazen?![]()
Maar hé, wel een Full Monty hè?
That's it!quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar hé, wel een Full Monty hè?
Ik slaap gewoon thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee nee nee madame!!!quote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it!
Ik slaap gewoon thuis
Ik heb voor jou en Vinniee al 1 bed gereserveerd
quote:Op maandag 31 december 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee nee nee madame!!!
Ik heb voor jou en Vinniee al 1 bed gereserveerd
[b]AirwiN schreef [/b]
Tot hoelaat blijft zoonlief bij ons? Moet jij hem nog wegbrengen evt?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zoonlief gaat naar vrienden bij het Gildeplein, hij moet van mij om middernacht even bij mij zijn en die fietst vannacht zelf naar huisquote:Op maandag 31 december 2012 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tot hoelaat blijft zoonlief bij ons? Moet jij hem nog wegbrengen evt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je vliegeren?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahhh okayquote:Op maandag 31 december 2012 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief gaat naar vrienden bij het Gildeplein, hij moet van mij om middernacht even bij mij zijn en die fietst vannacht zelf naar huis
Ik ga m'n best doen kinderchampagne te vinden, desnoods loop ik nog wel ff naar de appieVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Arnoud en Joof zijn hier geloof ik al om 1600
Mooi, kunnen hun me nog ff helpen met wat dingen
Ik eet thuis even rond uur of 5, anders zie ik mn zoon de hele dag nietquote:Op maandag 31 december 2012 09:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Arnoud en Joof zijn hier geloof ik al om 1600
Mooi, kunnen hun me nog ff helpen met wat dingen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik en is ook logischquote:Op maandag 31 december 2012 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eet thuis even rond uur of 5, anders zie ik mn zoon de hele dag niet
Jullie komen rond 1900 had ik begrepen?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: