SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vlucht gehad?quote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef Yankee het volgende:
Lekker gefietst vandaag, 26 graden blauwe lucht en een lekker zonnetje![]()
Niet echt bandjes voor natte wegen hequote:Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb van die veloflex master bandjes gekocht. Heb het loopvlak al gelijmd. Het canvas is dus ook een beetje stuk, plak daar wel ff een stukje canvas achter met superlijm. Thnx voor de tips!
Nee iddquote:Op zondag 30 december 2012 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet echt bandjes voor natte wegen he
Hoeveel km rij je nu in 1 uur?quote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Gripper het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die goede voornemens hebben voor komend jaar?
Voor mezelf: duidelijker doelen stellen, zowel in m'n werk als voor het fietsen. SMART, dus niet "ik wil lekker veel fietsen" maar wel: ik wil dit jaar 10.000 km rijden
Duidelijke doelen: 10.000 km, max 74-75 kg wegen en daarbij vet% onder 14. 40 km in precies 1 uur kunnen rijden. En natuurlijk de marmotte in goud uitrijden.
Als ik een tijdrit doe 36-37 ofzo. Maar heb niet echt geschikte ruimte inde buurt om een 40 km rondje uit te zetten. Hoewel, 2 x 20 kan natuurlijk ookquote:
Langere werk? Wat boeit jou dat, je fietst krap 3 uur in de week.quote:Op zondag 30 december 2012 20:13 schreef Patroon het volgende:
Nice. Toch de oplossing voor het langere werk. Kan dan niet gebeld worden maar als het belangrijk is kan ik op dat moment toch niets doen.
Windje mee. Verder zou ik geen canvas in die veloflexen plakken. Dan komt er een bobbel in.quote:Op maandag 31 december 2012 00:08 schreef Tommeke het volgende:
Een uur lang 40 rijden in je eentje is hard hoor!
Jeugd.quote:
Ik zei dat het me gaat om de lange tochten die ik een paar keer per jaar maak. 11merentocht 200km, 11stedentocht 240km, AGR 200km en de komende jaar de Marmotte. Dat haal ik nu niet met de batterij van mijn mobiel. Voor normale training is het idd prima.quote:Op maandag 31 december 2012 01:25 schreef No-P het volgende:
[..]
Langere werk? Wat boeit jou dat, je fietst krap 3 uur in de week.
Grip, mooie doelen. Ik zou ook wel 40km in het uur willen fietsen tijdens triathlon. Ben dan wel afhankelijk van het parkoers. Doel voor aankomend jaar is onder het uur op de 1/8ste en onder de 2 uur op de 1/4de. Grootste uitdaging wordt het zwemmen.
Vandaag 3 uur z1 (of d1) met daarna een hardloopwedstrijdje, 10km ging wel lekker, werd nog 4de van de 180.
Mooie voornemens! Mijn voornemens zijn constanter trainen, dus minder wisselend qua uren in de week. Wekelijks zo'n 8uur fietsen. Afgelopen jaar te weinig uren gemaakt. Kwam ook door dikke tentamen weken van 12 tentamens en deadlines.quote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Gripper het volgende:
Voor mezelf: duidelijker doelen stellen, zowel in m'n werk als voor het fietsen. SMART, dus niet "ik wil lekker veel fietsen" maar wel: ik wil dit jaar 10.000 km rijden
Duidelijke doelen: 10.000 km, max 74-75 kg wegen en daarbij vet% onder 14. 40 km in precies 1 uur kunnen rijden. En natuurlijk de marmotte in goud uitrijden.
Ruimte zat voor dat soort rondjes rond Vreewijk toch?quote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik een tijdrit doe 36-37 ofzo. Maar heb niet echt geschikte ruimte inde buurt om een 40 km rondje uit te zetten. Hoewel, 2 x 20 kan natuurlijk ook
Ook heel 'SMART' Op 5 mei 110 kilometer uitfietsen in 4,5 uur.quote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Gripper het volgende:
Heeft Tecklenburg 2 toertochten? Die van 11mei is op de verjaardag van mijn vriendin. Een andere datum zou dus prettig zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 09:43 schreef the_critic het volgende:
RvV 240km
AGR 250KM
Teckelenburg beide tourtochten
Marmotte Goud
Afvallen tot zeker 84 kilo, liever nog, onder de 80 raken.
daarnaast wil ik komend jaar, weer eens trainingsritjes meerijden op nedereindse berg en kijken of ik dat wedstrijdniveau weer kan halen en vooral, of ik er ook weer lol aan ga beleven
(en mijn eerste doel is natuurlijk vanavond de 30 miljoen winnen.. weet alleen nog niet precies hoe ik dat doel beinvloeden kan!!)
Je rijd in grote groepen he? Dus je kan lekker in het wiel van andere mensen gaan rijden. Ik denk dat je wel sneller dan dat kan hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 09:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook heel 'SMART' Op 5 mei 110 kilometer uitfietsen in 4,5 uur.
En geloof me, dat is voor mij een hele kluif.
Enig gevaar zit het natuurlijk wel in mogelijke blessures. Leuk 300 km maar als je niet fatsoenlijk getraind bent kan je je wel helemaal kapot rijden.quote:Op maandag 31 december 2012 10:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, daar wordt je hard van. Ivo's 300km is voor mij vooral een mentale training in de voorbereiding voor La Marmotte.
Dat het dan slecht weer is misschien geeft dat alleen extra cachet.
Tevens een goede force om in maart al veel duurkm's in de benen te hebben.
Voor users hier die nog een paar kg kwijt willen een uitgelezen kans.
Ja als je zo stom bent als een rund ga je dat ongetraind rijden.quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef janatwork het volgende:
[..]
Enig gevaar zit het natuurlijk wel in mogelijke blessures. Leuk 300 km maar als je niet fatsoenlijk getraind bent kan je je wel helemaal kapot rijden.
Nee. En ik heb volgens mij met die 60 uur en die 79 mile wel bewezen dat ik ook door de regen fiets. Maar als het stroomt van de regen, het bliksemt en het stormt, dan gaat deze jongen lekker met de auto naar zijn werk.quote:Op maandag 31 december 2012 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
Moet iedere km die je maakt plezierig zijn dan? Dan zou ik nooit gaan fietsen in de praktijk. Altijd wel spierpijn, vermoeidheid, regen,kou, wind etc. etc.
Eens. Leuk is heel persoonlijk. Ik vind het leuk om op een schema te trainen met soms wat pijn etc. Een ander vindt het alleen leuk bij 20+ graden.quote:Op maandag 31 december 2012 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
Moet iedere km die je maakt plezierig zijn dan? Dan zou ik nooit gaan fietsen in de praktijk. Altijd wel spierpijn, vermoeidheid, regen,kou, wind etc. etc.
Hadden afgelopen jaar niet wat mensen last van wat blessures na die 300 wat kapotte knieën ofzo?quote:Op maandag 31 december 2012 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja als je zo stom bent als een rund ga je dat ongetraind rijden.
Okkie dacht ik? Na 300 km zou ik ook wel last hebben van mijn reet en benen.Misschien ook knieën. Geen idee. Eerst maar eens goed voorbereiden. Volgens Ivo moest ik een paar 200 km+ fietsen en nog wat meer keer 100/150+.quote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hadden afgelopen jaar niet wat mensen last van wat blessures na die 300 wat kapotte knieën ofzo?
Ja, al heeft dat volgens mij niet heel lang geduurd. Okkie had een maandje last en Grip volgens mij ook. Maar die rijdt eiks een tandje te groot.quote:Op maandag 31 december 2012 11:04 schreef janatwork het volgende:
[..]
Hadden afgelopen jaar niet wat mensen last van wat blessures na die 300 wat kapotte knieën ofzo?
volgens mijn broertje wel.. data heb ik dus niet voor je, als ik die weet zal ik het je melden. (maar ik praat dus wel een ander na, weet het niet 100% zeker)quote:Op maandag 31 december 2012 09:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heeft Tecklenburg 2 toertochten? Die van 11mei is op de verjaardag van mijn vriendin. Een andere datum zou dus prettig zijn.
Tja, je moet ook alleen gaan als je denkt dat zelf aan te kunnen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:36 schreef eentwee het volgende:
Maar een maand last is niet goed als je nog in training bent voor iets anders. Ik wil ook niet weten wat er met mijn zitvlakblessure gebeurt als ik 300km ga fietsen
Ja kan niet missen. Die was de afgelopen jaren steeds maar 110 of 115 km. Beetje weinig voor die hele rit. Maar je kunt er natuurlijk nog een lusje aan plakken.quote:Op maandag 31 december 2012 13:37 schreef the_critic het volgende:
gok dat mijn broertje deze bedoelde... http://www.owc-oldenzaal.(...)teutoburgerwaldtocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |